The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :coffee:
Tiesittekö, että raitoja voi laittaa hiuksiin kahdella tavalla? On se perinteinen eli kampaaja ja sitten voi ihan itse huitaista telalla :cautious:
Ihana <3

Kampaajasta en ite ymmärrä mitään*lasken varpaani nolona* mutta telailuhommat on *peukuttaa*

Tuliko eteen vai onnistuitko ihan pitempääkin raitasuoraa tekemään:)?

Mun mielestä ihanimpia on ne pisaraväriroiskeet hiuksissa*pyörittelee silmiään*<3
 
Iltapalaa vahvuudelle 1+5
Karjalanpiirakoita,kananmunia sun muita leikkeleitä ja tomaattia jne.
Teetäpä en hoksannut keitellä mutta eipä kukkaan kaipaillukkaan. Aamupalalle sitten kahvia ja teetä.
 
Kerro jotain :D
Mulle on maksettu paitti siitä, että soitan myös siitä, että pidän turpani kiinni.

Kukaan ei tahdo kuulla sitä kun bändi joutuu miettimään voiko naisten vessaan murtautua kun siellä on joku sammunut pöntölle pikkarit nilkoissa... kun hääparin toiveisiin myöskään ei kuulu sekään, että ilta päättyy poliisien paikalletuloon.

Tommoisesta voi saada syytteen.
Voi siitä saada kiitostakin kun ei ihan pienestä tilaa poliisia paikalle.

Et tahdo, että kerron yhtään mitään omista häistäsi. Semmoista mitä bändi näki mutta sinä et.
 
Yinksu
Aika perseestä tää et on enää viikko töitä ja sit alkaa loma mut en odota sitä yhtään:unsure: Ei mitään mielenkiintoa jäädä moneks viikoks pyörimään omissa ajatuksissa ja niin tulee tapahtumaan halusin tai en. Kaiken huipuks heinäkuuks on luvattu vesisateita joten aika varmaa on et suurin osa siitä lomasta on vettä ja pimeyttä.
 
vierailija
"Massenet'n ooppera perustuu Goethen romaaniin Nuoren Wertherin kärsimykset ja se kertoo runoilija Wertherin toivottomasta rakkaudesta toiselle miehelle kihlattuun Charlotteen. Musiikki on täynnä lyyristä kauneutta, intohimoa ja tunteiden kiihkoa. Ei ole ihme, että teosta monesti pidetään Massenet'n parhaana. Royal Operan musiikillinen johtaja Antonio Pappano johtaa elokuva-, teatteri- ja oopperaohjaaja Benoit Jacquot 'n klassisen produktion. Italialainen tenori Vittorio Grigolo laulaa nimiroolin ja Joyce DiDonato debytoi suuriin ranskalaisiin mezzorooleihin kuuluvana Charlottena." --huomenna-
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä