The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ni!
Nyt alat mainostamaan, että yks asiankannattaja hirveesti tykkää viiskymppisista naisista ja tykkää myös koirista.
Ja vaikka onkin ihamperseestä niin saattaahan tosta olla hyötyäkin.

Numerot vaihdetaan sitten kun olet ton mainospuheen pitänyt.
Jos vaadit. Mutta mä en tiedä haluanko tehdä sulle semmosta karhunpalvelusta. Mun siivoustyyli on ainoa oikea. Siskon tapa tehdä ihan mitä vaan on ainoa oikea.
 
Totoro- leffailua...itikkapattien kiroilua :D...vesisateesta iloitsemista (heiii...viilentää viilentää*peukuttaa*)..ukkosen kolinan hiljaista kauhistelua...ja taivaanranta on hassun näköinen - pilvien takaa kuultaa aurinko eli pilvet on vinkeen kullankeltaisina :)

Morjens siis sullekin :)!
Sunnuntai ehtinyt iltaan, viikonloppu sujahtanut ja ohjelmistossa pääkkösen säätämistä uudelle viikolle...tiedossa ainakin näillä näkymin runsaasti lätäköitä :D
 
Oma pää selvii niin rupes itkettää kun tuli ikävä. Voi paska sanon minä.
Voi tinkulainen.
Sinä itket väärän miehen perään.

Kun vaarini kuoli (-58) niin mummoni oli sitä mieltä, että ketään muuta miestä ei elämäänsä tule. Eikä tullut.

Mutta sinä et ole vielä edes tavannut sitä miestä joka olisi kyyneleidesi arvoinen.

Jonain päivänä sinä hänet tapaat.
 
vierailija
Tänään mökin ohi meni pari poroa. Teiden varsilla ja keskellä tietä jolkutteli poroja. Tämä päivä meni lepäämiseen ja vettä satoi.
No ne pakenee aukeille paikoille räkkää, siis mäkäräisiä on nyt enemmän kuin ikinä ennen! Kookosrasvaa paljaille paikoille, mut ei sitä silmiin kannata laittaa - en ole kokeillut. Mutta yöllä alle 9 asteessa ei ole itikoita ainakaan jos vähänkin tuulis.
Tässä kalakavereille ottikalenteri - se paikka täytyy aina valita ja päivittää varmaan sen jälkeen, et tulis oikeen. Jos ison kalan tai liikaa saat, tulee elävä karhu kaveriksi, joten puukko mukaan:barefoot:
Tai no, kunhan jaksaa juosta autolle:ninja:
 
Yinksu
Voi tinkulainen.
Sinä itket väärän miehen perään.

Kun vaarini kuoli (-58) niin mummoni oli sitä mieltä, että ketään muuta miestä ei elämäänsä tule. Eikä tullut.

Mutta sinä et ole vielä edes tavannut sitä miestä joka olisi kyyneleidesi arvoinen.

Jonain päivänä sinä hänet tapaat.
Jos rakastaa ja menettää niin kyllä se itkettää pitkänkin ajan jälkeen.Anna mun itkeä rakkaani menetystä jos mua itkettää.
 
Totoro- leffailua...itikkapattien kiroilua :D...vesisateesta iloitsemista (heiii...viilentää viilentää*peukuttaa*)..ukkosen kolinan hiljaista kauhistelua...ja taivaanranta on hassun näköinen - pilvien takaa kuultaa aurinko eli pilvet on vinkeen kullankeltaisina :)

Morjens siis sullekin :)!
Sunnuntai ehtinyt iltaan, viikonloppu sujahtanut ja ohjelmistossa pääkkösen säätämistä uudelle viikolle...tiedossa ainakin näillä näkymin runsaasti lätäköitä :D
Osaispa tohon sanoa jotain...
 
Jos rakastaa ja menettää niin kyllä se itkettää pitkänkin ajan jälkeen.Anna mun itkeä rakkaani menetystä jos mua itkettää.
Minä en estä sinua itkemästä.

Säälin vain niitä kyyneleitä joita vuodatat jonkun ämpärinkaltaisen vuoksi.

Mä ihan oikeesti tiedän sen, että tinkulaisen kaltaiselle on olemassa just se oikea, joka ei itketä ellei kuole.

Tosta ei tartte edes väitellä koska olen ihan takuuvarmasti oikeassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä