En kuvittele, että lukisit niitä ollenkaan, mut nyt löysin sen ohjelman, missä Ville Haapasalo kävi Jänissarella, jossa on Jatulintarha. Katso!voi perkele, se unohti linkin viestistään.
luuletko tosiaan että ketään kiinnostaa sun laittamat aiheet ja linkit. tai tajuatko ollenkaan saamaasi palautetta. huku saatana siihen vuoroveteesi.En kuvittele, että lukisit niitä ollenkaan, mut nyt löysin sen ohjelman, missä Ville Haapasalo kävi Jänissarella, jossa on Jatulintarha. Katso!
Suomessa jopa matkailukohteissa kerrotaan, ettei tiedetä, mitä ne ovat. No eikai voikaan olla enää samaa, kun on ollut jääkaudet ja maankohoamiset ja ranta on "siirtynyt" sisämaahan
Tuo ohelma on kyllä kammottava, mutta uskon, että totta kaikki. Neitoset varmaan on käyneet keräämässä lintujen munia sieltä rantakivikoista, mutta se kivikon m u o t o on selvästi katiska: laskuveden aikaan kala on jäänyt henkiin siihen kivikkoon, kun ei ole ehtinyt uida poiskaan
Mut eihän täällä tunneta vuorovesiä, kun täytyis olla vähän isompi rapakko... tide englanniksi, jos googlailet itse.
Kaikkea kokeilen, mitä tarvin. Kaikkea en tarvi, muta se mikä kasvaa, sitä lisään. Mansikoita haluttaisiin enemmän, mut on räkättirastaat... Perunat syödään, luomurosamundaa ja luomunikolaa on pelkästään. Mustaherukoita tulee jos ei linnut syö niitä. Parsakaaligratiini on lemppariruoka, mut ne Romanescat, mitä vuosi sitten kasvatin, meni pikkupupujen suuhun, vaikka tunneliin ne vein... mahtuhan ne pikkuiset (turvapaikan löysivät) sinne. No, viinirypäleitä kasvaa nyt vuosi sitten rakennetussa kasvihuoneessa ja onpa eka rypäleterttukin sielläMitä kaikkea Paula itse kasvatat?
Mun mummo (jota en koskaan ole tavannut - hänestä minulla on ainoastaan hiuskampa, jonka äiti on antanut, pakeliittinen) muuten on haudattu tuonne maankohoamapuiston viereenluuletko tosiaan että ketään kiinnostaa sun laittamat aiheet ja linkit. tai tajuatko ollenkaan saamaasi palautetta. huku saatana siihen vuoroveteesi.
Voithan sie olla toistekin talonmiehenä, jos he innostuisivat matkalle? Löysin justä äsken kohteen, mikä liittyy edellisiin postauksiin... Ne Jänissaaren Jatulintarhat (kivikatiskat!) taitaa nähdä tuolla retkellä?Avasin tosta oven ja kivan viileetä. En tiedä montako päivää täs viel saa olla mut voi hitto sit kun pitää palata sinne omaan takasi...ja äsken ajattelin et ihanan hiljasta tääl niin heti tuli naapurin mukulat pihalle metelöimään.
Mun mummo (jota en koskaan ole tavannut - hänestä minulla on ainoastaan hiuskampa, jonka äiti on antanut, pakeliittinen) muuten on haudattu tuonne maankohoamapuiston viereen
Saatana onkin ihmisen keksimä juttu - enkä ole koskaan sitä nähnyt livenä. Ei se sitä tarkoita, etteikö sellainen vaikuttaisi, kun en t i e d ä siitä mitään.
Voihan olla, ettei kaikki tiedä maankohoamisesta jääkauden jälkeen yhtään mitään? Onhan se aika ainutkertainen tapahtuma maailmassa
Mahtavaa!Maapähkinät paahtuu,sit pääsee niitä kuorimaan ja tekemään maapähkinävoita
turha se on muutenki.PÄÄ HAJOO!
Ei niitä havukäryjä sunkaan kannattaisi hengittää - ihan hyvällä sanon!Naapurin röökinkäryt taas tunkeutuu mun kämppään, joten taitaa olla aika taas poltella pihagrillissä märkiä havuja loppupäivän
Saatko mistään banaania just nyt? Sulla voi olla kaliumin puutos! Se on pakko korjata heti, kun siitä voi tulla sydänpysähdys, jos ei korjaa. Siksi kaikki kivunlievittäjät voivat olla aina paha juttu, kun se puute vaan on pakko korjata ajoissa, ruoalla. Vanha sivu kertoo siitä, mutta en pysty nyt korjailemaan sitä. Onko kaapissa kaakaota?Ei auttanu särkylääke ja uni PÄÄ HAJOO!
Ainakin just nyt.turha se on muutenki.
Minua jo monia muita varmasti kiinnostaa.Kiitos p@ula jatka samaan malliin!luuletko tosiaan että ketään kiinnostaa sun laittamat aiheet ja linkit. tai tajuatko ollenkaan saamaasi palautetta. huku saatana siihen vuoroveteesi.
No varmaan! Oletko muuttamassa, kun kaikki paikat koluat samana päivänä?Kylpyhuoneen peseminen höyrypesurilla on melko trooppista puuhaa
Ei niitä havukäryjä sunkaan kannattaisi hengittää - ihan hyvällä sanon!
Olen nähnyt kerrostaloasukkailla ilmanpuhdistimia, kun ei sitä nokea ym käryä saa pois mitenkään tuulettamalla ainakaan. Tällainen hiljainen hurisija putsaa ilman hyvin
Laita liesituulettimet röörit kiinni - matalapaineellahan ilma tunkeutuu alaspäin? Tai no, voihan sulla olla ilmastointi, mut meillä ei ole. Aina täytyy tietää mikä on auki tai kiinni. Itikatkin tulee muuten savupiipun kautta - voihan olla et joku ei sitäkään tiedä---?
Sinulta mä tommoisen reaktion ymmärrän kun sinuun on asennettu ne varaosat.Naapurin röökinkäryt taas tunkeutuu mun kämppään, joten taitaa olla aika taas poltella pihagrillissä märkiä havuja loppupäivän
Kiitos!Minua jo monia muita varmasti kiinnostaa.Kiitos p@ula jatka samaan malliin!
Halaus,toivottavasti helpottaa.Ei auttanu särkylääke ja uni PÄÄ HAJOO!