The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kiitos!
Olen tottunut siihen, että niskaan tulee, mut tätä sivua en ole vielä siivonnut :)
Tänne on palkattu väkeä pistämään kapuloita rattaisiin, mut täytyy antaa kolista sitten:ninja:
Kalliiksihan se tulee, kun yötöäpäivää täytyy aukoa linkkejä, jotka ei edes kiinnosta - ja syytönhän mie ainaki siihen olen:cool:
p@ula ja p@ul@ ei ole enää mun vallassa ollenkaan, siks kirjoitan vierailijana. Siihenkin olen syytön, mutta aika näyttää--- siksi en aloita keskusteluja ollenkaan, vaikka joku vierailja yrittääkin selvästi keksiä kaikenlaista. Onhan se oma valinta, mitä tekee - tai jättää tekemättä tai mihin suostuu, aika usein?
Oon saanut sulta monia hyviä vinkkejä ja silmät ovat avautuneet monessa asiassa.
Jos saan udella niin kysyisin etää oletko ammatiltasi tutkija?
 
No varmaan! Oletko muuttamassa, kun kaikki paikat koluat samana päivänä?
Mulla ei ole höyrypesintä, vaan kädenkestävää kuumaa vettä ja mikrokuituluutuun sit reippaasti Marseillesaippuaa, kyllä lähtee liat irti, mut kun se täytyy kuumalla huuhdella, lämmin siinäkin tulee. No, hyötyliikuntaa kumpikin, mut tuon saippuan ansiosta tulee sellainen vettähylkivä pinta, et pesen ikkunatkin (kaakeleissahan on kans lasitepinta...) saippualla. Laminaatteihin sitä ei saa käyttää ollenkaan - siis tehokkasta on, mut eipä ole mun kädet koskaan siitä kärsineet ollenkaan, mutta jotain tolua eivät siedä pisaraakaan.
Varmaan ihana se höyrypesin kuitenkin:)
En mä mihinkään ole muuttamassa, mutta koska vain mun siivoukseni jälki on riittävän hyvä ja mun tapani ainoa oikea, tää on parasta hoitaa silloin kun mies ei ole kotona. Muuten se tuppaa väkisin auttamaan ja perhesopu särkyy.
 
Asiat jotka ottavat päähän vol. 364642

Näin viime yönä unta. Sekavaa kuten unet tapaavat olla.
Mutta sitten tossa nukkumaluukun pihalla oli nainen ulkoiluttamassa koiraa. Koira oli mulle ihan outo, enkä ole tuommoista naista koskaan nähnytkään. Eikä ollut edes punatukkainen. Joten tiesin katsovani jonkun toisen unta.
Sit tuo nainen kääntyi ja hymyili minulle kauniisti. Ja juuri kun piti sanomani "päivää" niin heräsin. Prkl.

Nyt universumin univastaava saa luvan toimittaa tuohon uneen jatko- osan ensi yöksi. Tarttee tietää kuka hän on.
 
vierailija
Asiat jotka ottavat päähän vol. 364642

Näin viime yönä unta. Sekavaa kuten unet tapaavat olla.
Mutta sitten tossa nukkumaluukun pihalla oli nainen ulkoiluttamassa koiraa. Koira oli mulle ihan outo, enkä ole tuommoista naista koskaan nähnytkään. Eikä ollut edes punatukkainen. Joten tiesin katsovani jonkun toisen unta.
Sit tuo nainen kääntyi ja hymyili minulle kauniisti. Ja juuri kun piti sanomani "päivää" niin heräsin. Prkl.

Nyt universumin univastaava saa luvan toimittaa tuohon uneen jatko- osan ensi yöksi. Tarttee tietää kuka hän on.
Muistele, mitä rotua se koira oli- ei se muuten selviä---- taksonomiaa vai mitälienee täytyy hyödyntää... Sitten vaan sen rotuisia koiria tiirailemaan. Naisen tukan väri voi olla vaihtunut, ei sitä sun tarvi rekisteröidä. Kato sellaiset vaan, mitkä sopis sun kävelyvauhtiin - muuten tullee ongelmia...? Etkä ehtinyt sanoa mitään, on hyvä...! Muistat sentään osan, yleensä ei muisteta edes alkua:)
 
vierailija
Itte aiheutettu eli oma vika. Kyllä mä taidan kun tää helpottaa niin jatkaa tota raittius linjaa niin ei tarvi pilata päiväänsä tällälailla. Maannu vaan sängys ja sohval vuoron perään ja välil halaillu pönttöä. Ulkona istuin hetken ja käyskentelin pihalla.
Voisitko katsoa sen siiderin nimen? Mulla oikeesti kiinnostais katsoa...
Olipa hyvä et tuli puheeksi tämä asia, kun mun kalenterista puuttuu ainakin tämä sivu - siis ainahan se jää kesken, kun mulla ei omaa konettakaan ole:)
 
Yinksu
Naapurin kisu herätti. Torkuin sohvalla ja ovi auki niin heräsin kun kuulu kopsahdus ja kun avasin silmät niin nappurinkisu istu oven raossa. Menin sen seuraks ja annoin naksuja. Niil ei oo lupa tulla sisälle mut muuten saavat tulla ja mennä. Äit on niille yleensä sellanen varamamma et jos oma väki pois niin äiti käy ruokkimassa ja kattomassa et kaikki ok.
 
Naapurin kisu herätti. Torkuin sohvalla ja ovi auki niin heräsin kun kuulu kopsahdus ja kun avasin silmät niin nappurinkisu istu oven raossa. Menin sen seuraks ja annoin naksuja. Niil ei oo lupa tulla sisälle mut muuten saavat tulla ja mennä. Äit on niille yleensä sellanen varamamma et jos oma väki pois niin äiti käy ruokkimassa ja kattomassa et kaikki ok.
Milloin aamulla suussa maistuu kissanp***a, niin on hyvä, että edes naapurissa on kissoja joita voi asiasta syyttää.
 
vierailija
Oon saanut sulta monia hyviä vinkkejä ja silmät ovat avautuneet monessa asiassa.
Jos saan udella niin kysyisin etää oletko ammatiltasi tutkija?
Periaatteessa kielitaitoa on sellaiseen, mutta sitä, että tietoa ei haluta jakaa netissä niille, jotka sitä tarvitsevat... Siis tämäkin on vuodelta 2001 ihan tuttu pumaska paperia, jos vaan viitsii kahlata läpi. Tulosta sietä se .pdf- tiedosto kun näkyy olevan sielä olemassa.
 
vierailija
vierailija
:eek: Mistä asti sinussa on ollut masokistin piirteitä?? Kukaan muu ei toivo ristikseen siivousnatsia..

On mulla, pari vuotta mua vanhempi lapseton vanhapiikasisko. Koirat on sen henki ja elämä.
No nyt meni liiankin helpoksi:)
Saat niin helposti selville sen rodun nyt, hankit sen rodun reksiviitan ympärilles - mut älä sit kiirehdi turhan nopeeta, et se saavuttaa sut?
 
vierailija
Päivää ja heippa, meen päikkäreille.
Hei, nyt on kesäaika:)
Löysin niin kivan linkin, et vois vaan useampi sivu olla näin hyvin tehty, katso!
Iltakahvin aika, enpä oliskaan hoksinut ajoissa, kun meni aamu nukkuessa ja koko päivän on vettä satanut!
Kauniita unia kuiteski, dee dee muuten tuo mieleen vitamiinipillerin, mitä ei kukaan tarvis kesällä eikä siis niitä d-vitaminoituja maitotuotteitakaan!
 
Päivällinen mutusteltu :p kävin muuten cittarilla ostoksilla, kaikenlaista herkkua löytyi. Pehmeää jalotofua,on muutenluomu, reilun kaupan ja gmo vapaata :D:D
Niin ja alpron go on rahkat oli tarjouksessa ja skyr hedelmäiset juomat ja uusia skyr makuja löytyi (y)
Hasselpähkinäjuomaakin oli tällä kertaa. Ja Plantin soijajugurtti isossa purkissa,olikohan raparperi.:p

Kyllä toi cittari on parantanut valikoimiaan paljon ja hyvin löytyy kaikkia luomu, vege yms tuotteitta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nyt syynäsin vähän tarkemmin tuota pumaskaa ja löysin vanhemman tekstin, mikä on kirjoitettu jo 1975. --- >
Gastrointestinal

" Ulcerative Colitis (Model "113 in Fascicles)

Human Disease:
Clinical signs - Remitting and relapsing attacks of colitis.
Lesions - Ulcerative colitis with occasional extension to the
ileum. crypt abscesses. craterous ulcers. infarction, secondary
development of carcinoma. pseudopolyps which are residual
islands of inflamed mucosa adjacent to ulcerated areas.
Pathogenesis - May involve an autoimmune disease in which
circulating antibodies cross-react with antigens extracted from
the colon. Vascular lesions could be due to hypersensitivity.
Emotional stress and virus infection may play a role.

Animal disease:
Experimental Model - In guinea pigs. induced with degraded
carrageenan derived from red seaweed. Lesions - Crypt abscesses
in the cecum and colon. craterous ulcers, mucosal and
submucosal granulation tissue"

kerro kaikille:)
Mummeliisa täällä on kuollut, mutta hän osti usein vnukasta, jossa oli karrageenia. Varoitin antamasta lapsille, mut ei kai halunnut usekoa sen olevan haitallista?
No, sillä nykyään kirkastetaan olut, kun ne pitäisi laittaa äkkiä pulloon. Se hyllytila kun on niin kallista:-(
Tuli selväksi kerran yhdessä ohjelmassa, minkä nimi ei tule mieleen nyt.
 
:eek: Mistä asti sinussa on ollut masokistin piirteitä?? Kukaan muu ei toivo ristikseen siivousnatsia..

On mulla, pari vuotta mua vanhempi lapseton vanhapiikasisko. Koirat on sen henki ja elämä.
No ni!
Nyt alat mainostamaan, että yks asiankannattaja hirveesti tykkää viiskymppisista naisista ja tykkää myös koirista.
Ja vaikka onkin ihamperseestä niin saattaahan tosta olla hyötyäkin.

Numerot vaihdetaan sitten kun olet ton mainospuheen pitänyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä