The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Huomenta.

Järkky olo, 3 sidua ja tällänen olo...kyllä taitaa olla niin että jatkan tota entistä linjaa että en ota ollenkaan. Mitä tässä olossa nyt ees jaksa mitään :(
Ja yöllä sato vettä ihan järkysti ja ukkosti, kukat jäi sateeseen ja sen on näköset nyt. En mä niitä sit keskellä yötä lähteny enää siirtelee.
Onko sulla yhtään etikettiä enää tallessa? Oliko jotakin väriainetta siinä? Itse katson aina alumiinit ja titaanidioksidit, mut värillisiä en ole juonut aikoihin. Synttärikakuissa ym on suurin riski nykyään saada, esim voileipäkakkua ei uskalla edes maistaa:sick:
 
Yinksu
Avasin tosta oven ja kivan viileetä. En tiedä montako päivää täs viel saa olla mut voi hitto sit kun pitää palata sinne omaan takasi...ja äsken ajattelin et ihanan hiljasta tääl niin heti tuli naapurin mukulat pihalle metelöimään.
 
vierailija
Onko joku nähnyt mun motivaatiota? Se karkasi jonnekin heti kun sain nostettua imurin keskelle lattiaa. Juuri ennenkuin sain johdon seinään.
No silloin on aika puskea se takaisin kaappiin, tyhjentää lattia ja mopata se. Se vaan on paljon kivempi kuin mikään imuri:)
Vaihda pölypussi ja laita sinne pari tuoksusimakkeen lehteä - kaikilla kai sellaisia on kuivattuna jossakin? Nyt on aika kuivattaa uudet ja entiset menee hyvin pölypussissa. Tuoreita ei saa laittaa, kun ne homehtuvat pölypussiin ja niissä on kosteutta liikaa imurin moottorille - sen toki tiesitkin, mutta ehkä ei kaikki muut:cool:
 
No silloin on aika puskea se takaisin kaappiin, tyhjentää lattia ja mopata se. Se vaan on paljon kivempi kuin mikään imuri:)
Vaihda pölypussi ja laita sinne pari tuoksusimakkeen lehteä - kaikilla kai sellaisia on kuivattuna jossakin? Nyt on aika kuivattaa uudet ja entiset menee hyvin pölypussissa. Tuoreita ei saa laittaa, kun ne homehtuvat pölypussiin ja niissä on kosteutta liikaa imurin moottorille - sen toki tiesitkin, mutta ehkä ei kaikki muut:cool:
Mulla on tapana ensin imuroida ja sitten mopata. Sohva ainakin tykkäis kyttyrää mopista. Ja imuri on pölypussiton
 
vierailija
Ja monissa virvoitusjuomissa, urheilujuomissa,karkeissa on väriaineita
Arvaa vaan, tuleeko mieleen enää edes ostaa sellaisia? Kamalan kalliiksi tulis ne kaikki. Oli kyllä melkoinen homma saada mies oppimaan siihen, ettei mitään lauantaipusseja laita kärryyn - varmaan salassa syö, kun satun poikkeamaan muualle:giggle:
Piparmintut olen saanut talvehtimaan nyt hyvin ihan ilman mitään temppuja ja haen joka aamu tuoreet lehdet, huuhtelen (linnunkakoista ei tiedä ja myyräkuumetta en halua) ne kunnolla, silppuan saksilla ja kaadan kuumaa vettä päälle. Otan nyt siis vain niitä yksittäisiä isoja lehtiä. Viime kesänä oli joku pahanmakuinen minttu, joten ei auts muu kuin testailla eri nimisiä tupsuja, ennen kuin kannattaa niitä kuivattamaan alkaa. Mitä järkeä olis kerätä niitä ärsyttävän makuisia koko talveksi?
Urheilujuomia en ole edes maistanut ikinä:)
Moni tuttu käyttää luomumaitoa palautusjuomana!
Nyt saa ostaa kolmen litran pakkauksissa - siksikö, kun menee niin paljon? Hoikkia ovat, ettei siitä ainakaan liho:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
Olipa maittava lounas,falafelpyöryköitä, kurkkuraita,aurinkoista salaattia, kastike ja 1/2 avokado :p:p
 
vierailija
Avasin tosta oven ja kivan viileetä. En tiedä montako päivää täs viel saa olla mut voi hitto sit kun pitää palata sinne omaan takasi...ja äsken ajattelin et ihanan hiljasta tääl niin
Laitapa mehiläispesä siihen, miin eivät tule lähelle:)
No, jos olen oikein ymmärtänyt, olet kotonasi? Miksi et sais olla siellä aina? En tiedä yhtään vanhempaa, joka pahastuisi siitä, että lapsi tulisi kotiin ja viipyisi pidempään:love:
Voisit laittaa vielä ens viikolla itämään muutaman heinäsiemenen, kun äsken tuli puheeksi, Ne on alkuun kamalan pieniä haivenia, et ostaisin kyllä, jos kaupassa näkisin niitä. Itsekin sanin yhdeltä kaverilta ekat mättäät, joita sitten rajasin ties minkälaisilla hökötyksillä, ettei viikatemies vetele matalaksi. Ei siinä auta kyltit eikä muut - vanhat kaninhäkit ja katiskat piti raahata suojaksi - ei siis mitenkään helppo suojattava, kun heinäkasvi on. Katso!
 
vierailija
Hyi kun on paha olo, mitenkäänpäin ole hyvä olla. Ei ees oksennus tuu. En ees montaa ottanu vaan sen kolme mutta kun ei oo tottunu. Yööööök:sick::sick:
Niinhän se on... Onko siellä kaapissa kurkumaa? Tai curryssakin sitä on vähän....
Mikä se merkki oli? Mulle ei käy askorbiinihappo eikä sitruunahappo, joten ei siideritkään sovi:-(
Oluist asopii sellaiset, missä ei ole kumpaakaan ja mitkä ovat pullossa, esim saksalaisia tohtii maistaa, kun niissä ei saa lain mukaan olla mitään muuta kuin mallasta, humalaa ja vettä. Meni kyllä 10 vuotta, ennen luin tohdin olutta maistaa, kun ei ollut niitä merkintöjä etiketeissä. Aina hirvee olo, mut luomuvalkkaria pyysin, jos joku kysyi. Sitä laimennettiin sit Gingeralella, mut monille tarjoilijoille sen pitkän juoman tekeminen oli kai aika vaivalloista, kun sanoin et 1 inkiväärilimukka puoleksi isoon lasiin ja siihen 1 annos luomuvalkkaria (tai jotain jo avattua, ok). Mut hyvin silläkin pärjää senmitä "tarvii":geek:
 
vierailija
kai ymmärrät että parista lehdestä ei juuri vettä irtoa, toisin kuin pölypussillisesta lunta
En tiedä, mut imureita ei joka vuosi ostella meillä. Muistan, mun se ihana Panasonic silencio ostttiin, mentiin kauppaan, kun siellä oli joku muu merkki paljon halvemmalla. No enhän mie huoli mitään kurjaa viheltäjää ja testasin kaikkien äänet. Ukolla meinasi loppua kärsivällisyys, kun ihastuin Silencioon ja sitä sitten kyttäilen, ettei lunta pääse yhtään eteiseen. Pirullinen vekotin siis koko imuri, mut en ota kontolleni, et joku särkisi oman imurinsa parin tuoreen heinän takia;)
Tein muuten niille upeille heinätupsuille jatulintarhan; kiviä keräsin hienosti rinkiin, mut se kuvio olis ollut netissä (heninen-sivulla). Se oli hirmuhieno kauan aikaa, kun laitoin kivien väleihin Tuoksusimakeita -olihan niitä kymmeniä siunaantunut:giggle:
No, mun mielestä se olis saanut säilyä sellaisenaan, mut varmaan ne kivet talvipakkasella tappoi ne kasvit, kun ei aina lunta tule syksyllä ollenkaan ennen pakkasia:-(
 
vierailija
Mulla on tapana ensin imuroida ja sitten mopata. Sohva ainakin tykkäis kyttyrää mopista. Ja imuri on pölypussiton
Se onkin varmaan parempi:)
Sohva on erikoinen huonekalu: ennenmuinoin joissakin perheissä oli olohuone, jossa knkaiset huonekalut oli peitetty lakanoilla - useammassakin sellaisessa olen käynyt kylässä laosena:)
Sinne ei saanut mennä tietenkään leikkimään, joten siinä keittiön kulkuväylällä sitten kontattiin barbien ym kanssa---- olin ihmeissäni, kun iso tila oli kokonaan varattu ihan muuhun - eivät edes itse viettäneet aikaa siellä. ne vanhemmatkaan!
Vanhassa kotitalouskirjassa kerrotaan taas, et sohvat saa puhtaaksi niin, et levittää sille kostutetun (ripsitään vettä vispilällä, kun ei suihkepulloja silloin vielä ollut!) lakan ja sitten mattopiiskalla pölyt pois - onhan operaatio? Ja lakanapyykit on pesty jossaki pesutuvalla tai saunarannassa:-(
Mut se onkin ollut aikaa, jolloin ei edes kenkiä ole otettu pois jalasta sisälle tullessa.
--Ilman kulmasohvaa (yhtä paljon tilaa kahdelle molemmissa päissä) ei olis kyllä elämisestä tullut mitään- pitkään aikaan:censored:
 
vierailija
voi perkele, se unohti linkin viestistään. :ROFLMAO:
No se kirja on niin antiikkia, ettei taida kaikilta löytyäkään enkä muista nimeä. Valokuvatkin mustavalkoisia, äiti antanut omansa mulle:)
Siäpaitsi puusänkyjä on ollut ennen sohvia joka huoneessa - niitä laatikoita, missä minäkin olen nukkunut - huonosti varmaan aina, silloin kun ei omaa sänkyä ole ollut:-(
 
No se kirja on niin antiikkia, ettei taida kaikilta löytyäkään enkä muista nimeä. Valokuvatkin mustavalkoisia, äiti antanut omansa mulle:)
Siäpaitsi puusänkyjä on ollut ennen sohvia joka huoneessa - niitä laatikoita, missä minäkin olen nukkunut - huonosti varmaan aina, silloin kun ei omaa sänkyä ole ollut:-(
sä olet kuule sekasin enemmän kun rikkinäinen seinäkello. (n)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä