The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Mä heräsin aamuyöstä sihen, että joku kailotti ulkona sitä elastisen ja johanna Kurkelan "oota mua" biisiä. Ja sit alkoi sataa taivaan täydeltä.

Omituista mutta viileni kertaheitolla ja sit nukuinkin sikeästi tähän asti.
 
Huomenta :coffee: se oli sitten ukkonen viime yönä. Muksu ei uskaltanut nukkua. Emme nukkuneet sitten mekään. Mutta ilma raikastui. Ulkona 19 ja sisällä enää 24. Pukkuhiljaa tää kämppä viilenee, jee (y)
Mä ajattelin polttaa takassa hieman pahviroskia, jotta ilma kiertää ja vaihtuu nopeammin viileään. Vaikka on tää nyt jo ihan eri kuin eilenaamulla.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä ajattelin polttaa takassa hieman pahviroskia, jotta ilma kiertää ja vaihtuu nopeammin viileään. Vaikka on tää nyt jo ihan eri kuin eilenaamulla.
Kosteaa, pyykki ei kuivu. Takka voisi auttaa, jos olisi.
Tämän päivän maalaushommat pitäisi käynnistää, mutta ensin vähän lisää kahvia. Iltapäivällä tulee vieraita ja aikamoisen kaaoksen keskelle haluavat tulla, ei voi mitään :D
 
vierailija
Mä ajattelin polttaa takassa hieman pahviroskia, jotta ilma kiertää ja vaihtuu nopeammin viileään. Vaikka on tää nyt jo ihan eri kuin eilenaamulla.
Huomenta!
Vanhat kynttilät voi polttaa siellä kans, ajaa saman asian. Kun piippu on kauan ollut käyttämättä, kannattaa sinne uuniin laittaa ulkotuli ja toinenkin, niin ilma vaihtuu hyvin ja sisälle tulee mukavasti raitista ilmaa - riippuu tietysti siitä, mistä sen korvausilman haluaa tulevan.
Näkikö kukaan eilen tuota sateenkaarta?
Kamalasti oli itikkaa yöllä, kun ei tuullut koko aikaa. En kyllä yhtään toivo niitä 30 asteen helteitä, ihan järkkyä! Eivät muuten ole uutisoineet muuta kuin keskilämpötilat... Yliarvostettua semmonen kuumuus, kun ei ehdi jäähtyä yölläkään alle 20 asteen:ninja:
Kellari täytyy sisustaa taas valmiiksi, kun ei siellä pottujakaan ole:giggle:
Valkoinen pitsiverho siellä onkin ollut seinävaatteena (valoa tuomassa), mut olis aika pestä se taas;)
 
Yinksu
Huomenta.

Järkky olo, 3 sidua ja tällänen olo...kyllä taitaa olla niin että jatkan tota entistä linjaa että en ota ollenkaan. Mitä tässä olossa nyt ees jaksa mitään :(
Ja yöllä sato vettä ihan järkysti ja ukkosti, kukat jäi sateeseen ja sen on näköset nyt. En mä niitä sit keskellä yötä lähteny enää siirtelee.
 
vierailija
Täältä tulee sitten viiniä useempi pullo ja jotain muuta. Pistän ton vihreen litkun kaupan päälliseks....:geek:
Olin yöllä ulkona, enkä ollut huomaamassa tuota---- siis mitä vihreetä sulla oli? Siinä voi olla sinistä väriainetta. Me ptettiin kerran hieno talon erikoinen juoma, jossa oli sinistä - ihan hirvee päänsärky tuli miehelle siitä, mulle taas ei. Olisinkohan ottanut kurkumaa, en muista, mut uskoi sen jysärin jälkeen et kaikki mihin tarvii sinistä väriainetta, on vain maalaamiseen:giggle:
Vihreessä, violetissa, ruskeessa ja sinisen eri sävyissä, jos laimeetakin, on sinistä. Ja sen tiedon sain kauan sitten yhdeltä lääkäriltä - miksi en olisi uskonut? Kurkuma peittää oireet, siksi sitä ei kannata käyttää koko ajan sitäkään;)
 
Huomenta ja päivää :) :love::love:

Täällä on hiostava ja painostava ilma,ukkosta luvattu tälle päivälle.
Ihana viilentävä kunnon vesisade alkoi.(y):)
 
Olin yöllä ulkona, enkä ollut huomaamassa tuota---- siis mitä vihreetä sulla oli? Siinä voi olla sinistä väriainetta. Me ptettiin kerran hieno talon erikoinen juoma, jossa oli sinistä - ihan hirvee päänsärky tuli miehelle siitä, mulle taas ei. Olisinkohan ottanut kurkumaa, en muista, mut uskoi sen jysärin jälkeen et kaikki mihin tarvii sinistä väriainetta, on vain maalaamiseen:giggle:
Vihreessä, violetissa, ruskeessa ja sinisen eri sävyissä, jos laimeetakin, on sinistä. Ja sen tiedon sain kauan sitten yhdeltä lääkäriltä - miksi en olisi uskonut? Kurkuma peittää oireet, siksi sitä ei kannata käyttää koko ajan sitäkään;)
No joo sinisissä elintarvikeväreissä on jotakin yliherkkyysoireita aiheuttavaa,en muista mitä. Kaikille ei tosin tule oireita. Hyvä onkin niitä vältellä,ellei ole luonnollisia väriaineita. Tarkkaan pitää lukea tuoteselosteet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä