uskomattoman ison tappelun sai aikaan 10 vuotta sitten kun lausuttiin toi paikallisella yöhuoltikalla.nii nii, paikka jonka ihmisistä sanotaan että iso pää, vähän voimaa ja kotipaikka loimaa.
uskomattoman ison tappelun sai aikaan 10 vuotta sitten kun lausuttiin toi paikallisella yöhuoltikalla.nii nii, paikka jonka ihmisistä sanotaan että iso pää, vähän voimaa ja kotipaikka loimaa.
Mä oon täällä. Toistaseks. Kohta nukkuun.
Mä ajattelin polttaa takassa hieman pahviroskia, jotta ilma kiertää ja vaihtuu nopeammin viileään. Vaikka on tää nyt jo ihan eri kuin eilenaamulla.Huomenta se oli sitten ukkonen viime yönä. Muksu ei uskaltanut nukkua. Emme nukkuneet sitten mekään. Mutta ilma raikastui. Ulkona 19 ja sisällä enää 24. Pukkuhiljaa tää kämppä viilenee, jee
Kosteaa, pyykki ei kuivu. Takka voisi auttaa, jos olisi.Mä ajattelin polttaa takassa hieman pahviroskia, jotta ilma kiertää ja vaihtuu nopeammin viileään. Vaikka on tää nyt jo ihan eri kuin eilenaamulla.
Tulipa mieleen että mä nostin eilen vessan pörrömatot ulos tuulettumaan ja raikastumaan auringonpaisteeseen...Kosteaa, pyykki ei kuivu. Takka voisi auttaa, jos olisi.
Tämän päivän maalaushommat pitäisi käynnistää, mutta ensin vähän lisää kahvia. Iltapäivällä tulee vieraita ja aikamoisen kaaoksen keskelle haluavat tulla, ei voi mitään
Ne onkin varmasti nyt tosi fressit Mutta jotain hyvääkin tässä ilmassa. Uudistetulla partsilla oli mukava juoda aamukahvi viilentyneessä säässä.Tulipa mieleen että mä nostin eilen vessan pörrömatot ulos tuulettumaan ja raikastumaan auringonpaisteeseen...
Huomenta!Mä ajattelin polttaa takassa hieman pahviroskia, jotta ilma kiertää ja vaihtuu nopeammin viileään. Vaikka on tää nyt jo ihan eri kuin eilenaamulla.
Olin yöllä ulkona, enkä ollut huomaamassa tuota---- siis mitä vihreetä sulla oli? Siinä voi olla sinistä väriainetta. Me ptettiin kerran hieno talon erikoinen juoma, jossa oli sinistä - ihan hirvee päänsärky tuli miehelle siitä, mulle taas ei. Olisinkohan ottanut kurkumaa, en muista, mut uskoi sen jysärin jälkeen et kaikki mihin tarvii sinistä väriainetta, on vain maalaamiseenTäältä tulee sitten viiniä useempi pullo ja jotain muuta. Pistän ton vihreen litkun kaupan päälliseks....
No joo sinisissä elintarvikeväreissä on jotakin yliherkkyysoireita aiheuttavaa,en muista mitä. Kaikille ei tosin tule oireita. Hyvä onkin niitä vältellä,ellei ole luonnollisia väriaineita. Tarkkaan pitää lukea tuoteselosteet.Olin yöllä ulkona, enkä ollut huomaamassa tuota---- siis mitä vihreetä sulla oli? Siinä voi olla sinistä väriainetta. Me ptettiin kerran hieno talon erikoinen juoma, jossa oli sinistä - ihan hirvee päänsärky tuli miehelle siitä, mulle taas ei. Olisinkohan ottanut kurkumaa, en muista, mut uskoi sen jysärin jälkeen et kaikki mihin tarvii sinistä väriainetta, on vain maalaamiseen
Vihreessä, violetissa, ruskeessa ja sinisen eri sävyissä, jos laimeetakin, on sinistä. Ja sen tiedon sain kauan sitten yhdeltä lääkäriltä - miksi en olisi uskonut? Kurkuma peittää oireet, siksi sitä ei kannata käyttää koko ajan sitäkään