Jeeeeiii oon niin onnellinen . Varasin tänään itselle ja kaverille liput oopperaan lokakuulle . Ei jaksais odottaa!
Täytys joskus kokeilla itsekin. Voisi uusi elämys piristää. Koskaan ei vaan saa tehtyä mitään uutta.Jeeeeiii oon niin onnellinen . Varasin tänään itselle ja kaverille liput oopperaan lokakuulle . Ei jaksais odottaa!
Mäkin oon jo vuosia tahtonut ja nyt vihdoinkin päätin, että se tapahtuu. Vaikka oon just nyt köyhimmilläni ever . Mut ihan hyvä kohde sysätä rahaa, joten ollee sen arvoista.Täytys joskus kokeilla itsekin. Voisi uusi elämys piristää. Koskaan ei vaan saa tehtyä mitään uutta.
On varmasti.Mäkin oon jo vuosia tahtonut ja nyt vihdoinkin päätin, että se tapahtuu. Vaikka oon just nyt köyhimmilläni ever . Mut ihan hyvä kohde sysätä rahaa, joten ollee sen arvoista.
No jos sä olet hävittänyt jo kaikkea muuta mahdollista niin yks viinipullo ei tunnu suussa eikä persiissä.Mulla loppuu tsihit pian kun en ostanu kun kolme....pitääkö korkatankohta tuolta kaapista joku viinipullo...
Mulla on saattanut kestää kaks viikkoa.Isällä kesti yleensä pari päivää.
Tuntuu vaan harvassa olevan ne, joita ylipäänsä kiinnostaa. Ainakin mun ikäisten ja nuorempien joukossaooppera on ihan jees, kannattaa koittaa
ainoa mitä ei kannata on kansantanhu ja oma siukku
Mä tykkäänTuntuu vaan harvassa olevan ne, joita ylipäänsä kiinnostaa. Ainakin mun ikäisten ja nuorempien joukossa
Vähän isoja pulloja yhel ihmisel kun en pysty juomaan ku pari lasii kuitenkaa.No jos sä olet hävittänyt jo kaikkea muuta mahdollista niin yks viinipullo ei tunnu suussa eikä persiissä.
Joten anna palaa Frank.
Aijai, siellä herkutellaan.Olipa hyvää makkaraa,pitkästä aikaa
Sitten mussutettaan pähkinöitä ja karkkia
Jooh,kyllä vaan.Aijai, siellä herkutellaan.
Söin gluteenittoman leivän ja nyt Yosa.Jooh,kyllä vaan.
Iltapalana viellä mussutan sitten myöhemmällä mansikoita ja valkuais- vaniljakaurakastikevaahtoo ja leipää
Tuntuu vaan harvassa olevan ne, joita ylipäänsä kiinnostaa. Ainakin mun ikäisten ja nuorempien joukossa
NamiSöin gluteenittoman leivän ja nyt Yosa.