The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Minä en estä sinua itkemästä.

Säälin vain niitä kyyneleitä joita vuodatat jonkun ämpärinkaltaisen vuoksi.

Mä ihan oikeesti tiedän sen, että tinkulaisen kaltaiselle on olemassa just se oikea, joka ei itketä ellei kuole.

Tosta ei tartte edes väitellä koska olen ihan takuuvarmasti oikeassa.
Sitä vaan miettii...miks minä. Mut joo, unohdetaa.
Mä vaan kaipaan sitä lutusnaamaa.
 
Yinksu
Kaipaa vaan kaikessa rauhassa ja itkekin, koska se helpottaa joka kerta :)

Vääriä ette varmasti toisillenne olleet kerran kohtasitte, ajankohta vain oikkuili.

*halaan*
Mikään ei koskaan ole oikea ajankohta kun minusta kyse. Itku tulee ja itku menee. En pysty edes kuvia katsomaan. tää olo iski nyt ihan yhtäkkiä, ei päivällä vielä ollu tällänen olo.
 
vierailija
Mikään ei koskaan ole oikea ajankohta kun minusta kyse. Itku tulee ja itku menee. En pysty edes kuvia katsomaan. tää olo iski nyt ihan yhtäkkiä, ei päivällä vielä ollu tällänen olo.
Valokuviako? Monet eivät avaa entisiä valokuvia vuosikausiin, olen kuullut - ei pysty. Anna vaan kyynelten tulla - sitä varten ne on olemassa; puhdistavat näkökenttää.:
 
Sitä vaan miettii...miks minä. Mut joo, unohdetaa.
Mä vaan kaipaan sitä lutusnaamaa.
Mä olen jokuset sadat häät soittanut.

Mä tiedän sen, että herkkistyttö tapaa aina kainon pojan. Joka ny ei välttämättä ole maailman paras jallittamaan pimuja, mut hänelle riittää se herkkistyttö. "Riittää" on huono sana.

Aina milloin noi kaksi ovat kohdanneet niin mun on tehnyt mieli palauttaa rahat. Tommoista kun saa todistaa niin siinä on jokin korvaamaton hohto.

Voin sanoa, että kun lakkaat murehtimasta väärän perään, niin misteroikea kaappaa sinut syliisi, vie vihille, etkä edes hoksaa kuinkas tässä näin kävikään ja soittiko Asiankannattaja tosiaan häävalssin?
 
Mikään ei koskaan ole oikea ajankohta kun minusta kyse. Itku tulee ja itku menee. En pysty edes kuvia katsomaan. tää olo iski nyt ihan yhtäkkiä, ei päivällä vielä ollu tällänen olo.
No siis...ei. Ilmaisin itseni vinksilleen :)

Siis - teijen kahden tapaaminen oli ment to ne eli tarkoitettu :). Ja se teijen yhteinen aikanne oli oikein. Ja siitä ajankohdasta...siitä sä vielä joskus jonain päivänä osaat olla kiitollinen ja ajattelet ja muistelet lämmöllä :).

Hän oli oikea siihen ajankohtaan, niille hetkille :). Edessä on uusia merkityksellisiä ihmisiä ja ajankohtia....yhteisen matkan kestoa ja pituuttahan ei tiedä kukaan. Mutta siinä matkanteossa oleminen ja tunteessa eläminen on se juttu :).

Että osaa rakastaa ja tuntee olevansa rakastettu :).
 
Iltaa!

Minuu väsyttää. Rasittavia sukujuhlat, missä on ihmisiä joilla on jonkinlaista kaunaa toisiaan kohtaan. Tai en edes tiedä, onko oikeasti enää. Voi olla että kummatkin tahot vaan luulevat että toiset eivät tykkää hyvää.
 
Yinksu
Joka päivä asia on mielessä ja joka päivä joku muisto tulee mieleen ja joka päivä ihmettelee et miks näin kävi niin silti sunnuntait tuntuu olevan aina se viikon vaikein päivä.
Yritän hillitä itteni taas, nyt vaan tuli tällänen olo ja piti saada se ulos, kertoa jollekin vaikka kukaan ei sitä kuulis tai lukis mut silti se ns. sanottu ääneen.
 
Joka päivä asia on mielessä ja joka päivä joku muisto tulee mieleen ja joka päivä ihmettelee et miks näin kävi niin silti sunnuntait tuntuu olevan aina se viikon vaikein päivä.
Yritän hillitä itteni taas, nyt vaan tuli tällänen olo ja piti saada se ulos, kertoa jollekin vaikka kukaan ei sitä kuulis tai lukis mut silti se ns. sanottu ääneen.
Mullakin oli sinkkuaikoina sunnuntait hankalimpia. Silloin kaipasi eniten jotakuta vierelleen.
 
vierailija
Mä olen jokuset sadat häät soittanut.

Mä tiedän sen, että herkkistyttö tapaa aina kainon pojan. Joka ny ei välttämättä ole maailman paras jallittamaan pimuja, mut hänelle riittää se herkkistyttö. "Riittää" on huono sana.

Aina milloin noi kaksi ovat kohdanneet niin mun on tehnyt mieli palauttaa rahat. Tommoista kun saa todistaa niin siinä on jokin korvaamaton hohto.

Voin sanoa, että kun lakkaat murehtimasta väärän perään, niin misteroikea kaappaa sinut syliisi, vie vihille, etkä edes hoksaa kuinkas tässä näin kävikään ja soittiko Asiankannattaja tosiaan häävalssin?
No niin se vaan on...
Kautta aikojen on ollut --- No:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä