vierailija
Ihanaaainakin yks tollanen kypsyy, tiiä sitten miltä maistuu. toivottavasti olen lintuja nopeempi.
Orava meiltä vie kirsikat - olen nähnyt, vaikka ei uskois, et se varsi sitä edes kestäis!
Ihanaaainakin yks tollanen kypsyy, tiiä sitten miltä maistuu. toivottavasti olen lintuja nopeempi.
Pöh sinnekin.Nih, joo pöö
Ihana <3Iltaa
Tiesittekö, että raitoja voi laittaa hiuksiin kahdella tavalla? On se perinteinen eli kampaaja ja sitten voi ihan itse huitaista telalla
ainakin yks tollanen kypsyy, tiiä sitten miltä maistuu. toivottavasti olen lintuja nopeempi.
Mieki syön lintujaMeillekin näyttää tulevan kohtuudella kirsikoita rastaiden syötäväksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/RaitaIltaa
Tiesittekö, että raitoja voi laittaa hiuksiin kahdella tavalla? On se perinteinen eli kampaaja ja sitten voi ihan itse huitaista telalla
Suklaakirsikka se meilläkin on mutta toi on kyllä pikkunen puuei tuo sentään puu ole
suklaakirsikka merkkinen pensas, onneks siinä on raakileita useampikin.
ensimmäistä kertaa siihen mitään kasvaa.
Hiukan tuohon ohimolle sipasin, mies sai taas putsataIhana <3
Kampaajasta en ite ymmärrä mitään*lasken varpaani nolona* mutta telailuhommat on *peukuttaa*
Tuliko eteen vai onnistuitko ihan pitempääkin raitasuoraa tekemään?
Mun mielestä ihanimpia on ne pisaraväriroiskeet hiuksissa*pyörittelee silmiään*<3
Voi kuule neitoseni... parhaita on monia.AK on soittanut monissa häissä, kerro joku mukava muisto hääkeikalta.
Kerro jotainVoi kuule neitoseni... parhaita on monia.
...ai jaa*pyörittelee silmiään ovelana*...on se varmaan paha paikka mister toffoselle kun saa putsata ja pesasta*awwwws- hymppä tähän*....Hiukan tuohon ohimolle sipasin, mies sai taas putsata
Parisuhdetelailija, tirsk...ai jaa*pyörittelee silmiään ovelana*...on se varmaan paha paikka mister toffoselle kun saa putsata ja pesasta*awwwws- hymppä tähän*....
Toffonen!!!! Senkin lutuinen parisuhdehetkien telailija <3
Konstit on monet *peukuttaa ja nyökyttelee*Parisuhdetelailija, tirsk
Kiitos tästä. En ole kuullut tätä aikoihin. Herätti ihania ja haikeita tunteita!Kyllä oot siinä oikeessa, että suru pitää surra pois, kokonaan. Kai se aan myötä siirtyy ja tekee tilaa uusille asioille.
Mulle on maksettu paitti siitä, että soitan myös siitä, että pidän turpani kiinni.Kerro jotain