Tarkoitatko ohrapirtelöä?Näläkä, mitähän mie söisin, ei viitti kovin kummosta evästä syyä. Pirtelön ehkä.
Tarkoitatko ohrapirtelöä?Näläkä, mitähän mie söisin, ei viitti kovin kummosta evästä syyä. Pirtelön ehkä.
En, en mie ohrapirtelöö juo,kui harvoin ja silloinkin tummaa ellei ole soliaTarkoitatko ohrapirtelöä?
Murteesta päätellen olet joskus käynyt Väärässä talossa. Onko vielä olemassa? Buttenhoff?En, en mie ohrapirtelöö juo,kui harvoin ja silloinkin tummaa ellei ole solia
Jonkun kivan Hedelmä- kaurapirtelön vois tehä.
Mie en oo Imatralla käynny Mutta on vissiin viellä toiminnassa.Murteesta päätellen olet joskus käynyt Väärässä talossa. Onko vielä olemassa? Buttenhoff?
Valtion hotelli oli mielestäni Suomen paras hotelli. Siellä oli oikea henki ja meininki.
OK, hyväAlkuiltaa!
Masu täys grillattua ryynäriä, ananasta ja pottuja. Sain mää nyt joteski tolla grillillä grillattua, itell kelpas en ehkä muille olis kehdannu tarjota.Eka kerta ihan ite alusta loppuun asti
Grillaus on enemmän keittämistä omassa liemessään. Ei siis paistamista rasvassa.Alkuiltaa!
Masu täys grillattua ryynäriä, ananasta ja pottuja. Sain mää nyt joteski tolla grillillä grillattua, itell kelpas en ehkä muille olis kehdannu tarjota.Eka kerta ihan ite alusta loppuun asti
Se on hyvä jos itelle kelpaa. Muut voi sit mennä nakkikioskilleAlkuiltaa!
NiiSe on hyvä jos itelle kelpaa. Muut voi sit mennä nakkikioskille
Ei tääl muita nyt ole niin ei tarvinnu tarjota....tosin oma ankee nukkumaluukku jo häämöttää että ei täällä enää kauaa voi olla.Se on hyvä jos itelle kelpaa. Muut voi sit mennä nakkikioskille
Teoreettiset muut voi mennä snagarille.Ei tääl muita nyt ole niin ei tarvinnu tarjota....tosin oma ankee nukkumaluukku jo häämöttää että ei täällä enää kauaa voi olla.
Joka päivähän sä grillaat..tänään voiskin grillata.
sun mielestä mä olen aina töissäkin.Joka päivähän sä grillaat..
Kyllä naiset osaa grillata. Ei siihen ainakaan mitään teknistä estettä ole.Alkuiltaa!
Niinhän sä ootkinsun mielestä mä olen aina töissäkin.
Kuinkahan kauan tästä kestäis mennä majurilaan?Jahas, jospa sitä tekis ny vaikkapa pyttipannuu, ku tuli eilen keiteltyä senverta pottuja, jotta niitä jäi tällekin päivälle
Niinhän sä ootkin
Koska se sun loma on eikö sen pitäny täs kuus olla?
ja koko viikko vapaata.
Mä en voi grillata. Meidän grilli ei kuulemma syty ilman grillausolutta ja mä en juo kaljaaKyllä naiset osaa grillata. Ei siihen ainakaan mitään teknistä estettä ole.
Meillä miehillä vaan on luolamiesgeeni joka sanoo, et kaikki asiat joihin liittyy tuli ovat miehisiä juttuja.
Niinpä tuhanet naiset ovat todenneet, että on parempi antää ukkokullan hoitaa grillaukset ja saunanlämmitykset... koska muussa tapauksessa se on kumminkin neuvomassa miten sytytetään oikein.
Vanhoissa kotimaisissa leffoissa synnytyksen sattuessa mies lähetetään aina saunalle keittämään vettä. Ei siksi, että sitä vettä tarvittais vaan siksi, että joku nerokas kätilö aikanaan keksi, että se on helpoin tapa saada mies pois jaloista.
Samoin se on monissa saunoissa. Saunatonttu ei tykkää jos saunaa yritetään lämmittää ilman asiaankuuluvaa saunanlämmityskaljaa.Mä en voi grillata. Meidän grilli ei kuulemma syty ilman grillausolutta ja mä en juo kaljaa
alkaa joskus ensviikolla.Koska se sun loma on eikö sen pitäny täs kuus olla?
Vähn vaan puukalikoita, ne on helpo sytyttää tulitikullaMä en voi grillata. Meidän grilli ei kuulemma syty ilman grillausolutta ja mä en juo kaljaa