The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@Asiankannattaja
Mulle on maksettu paitti siitä, että soitan myös siitä, että pidän turpani kiinni.

Kukaan ei tahdo kuulla sitä kun bändi joutuu miettimään voiko naisten vessaan murtautua kun siellä on joku sammunut pöntölle pikkarit nilkoissa... kun hääparin toiveisiin myöskään ei kuulu sekään, että ilta päättyy poliisien paikalletuloon.

Tommoisesta voi saada syytteen.
Voi siitä saada kiitostakin kun ei ihan pienestä tilaa poliisia paikalle.

Et tahdo, että kerron yhtään mitään omista häistäsi. Semmoista mitä bändi näki mutta sinä et.
-----------------
No höh, eli paljon kertomasi keikat ovat olleet enimmäkseen ikäviä.
Mitäs mun häissä sitten tapahtui? Sulla on selvästi asiasta enemmän tietoa kuin meikäläisellä.
 
Hei taas!
Koko kesän voi istuttaa. Pääasia mansikanistutuksessa on, että tulee 60cm etäisyydelle toisistaan ja se kasvupiste keskellä ei jää kastelunkan jälkeen piiloon.
Löysin uuden sävelmän:
Moi :)

...meinasinkin laittaa että ite oon nuita rönsyjä istuttanut pitkin kesää mutta - enpä sitten laittanut :)

Mun pitäs tässä jokupäivä sotkeentua rastasverkkoon :D - pensaissa punertaa jo kivasti :)
 
Kirahville huumorintajun venymistä.

Onneksi pp:llä on elossansa mukana kunnon aikuisen miehen malliakin :)
Huumorintaju ei auta jos ämpärillä semmoista ei ole.

Ittehän taas olen maailman paskin.

Kun en kototönöltä muuttaessani tyhjentänyt lasteni kotia kaikesta mahdollisesta irtaimistosta niin olin vain vähän kusipää.
Nyt kun tönö on myynnissä ja mua kiinnostaa irtaimiston kohtalo, niin mä olen iso kusipää.

Miehenä oleminen on joskus vaikeeta. Kun voit valita vaan kuinka iso kusipää olet.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huumorintaju ei auta jos ämpärillä semmoista ei ole.

Ittehän taas olen maailman paskin.

Kun en kototönöltä muuttaessani tyhjentänyt lasteni kotia kaikesta mahdollisesta irtaimistosta niin olin vain vähän kusipää.
Nyt kun tönö on myynnissä ja mua kiinnostaa irtaimiston kohtalo, niin mä olen iso kusipää.

Miehenä oleminen on joskus vaikeeta. Kun voit valita vaan kuinka iso kusipää olet.
Ämpärin huumorintajusta en mitn puhunut, tuskin sillä sitäkään on kun kaikki muutkin ominaisuudet ovat...no, antaapahan olla.

Sen sijaan joskus toisinaan silloin kun laiffi potkasee ohimoon, niin tolla huumorinkukkasella senkin kivun ja kärvistyksen voi osatessaan vaihtaa nauruun. Ja se on huomattavasti paljon parempaa ja kivempaa :)
 
Huumorintaju ei auta jos ämpärillä semmoista ei ole.

Ittehän taas olen maailman paskin.

Kun en kototönöltä muuttaessani tyhjentänyt lasteni kotia kaikesta mahdollisesta irtaimistosta niin olin vain vähän kusipää.
Nyt kun tönö on myynnissä ja mua kiinnostaa irtaimiston kohtalo, niin mä olen iso kusipää.

Miehenä oleminen on joskus vaikeeta. Kun voit valita vaan kuinka iso kusipää olet.
...ja sekö meni nyt kusipäisyyden koon mittaamiseksi koko neuvottelu?

Pitkää pinnaa ja voimia. Uutta yritystä vaan asiallisesti kehiin.
 
@Asiankannattaja
Mulle on maksettu paitti siitä, että soitan myös siitä, että pidän turpani kiinni.

Kukaan ei tahdo kuulla sitä kun bändi joutuu miettimään voiko naisten vessaan murtautua kun siellä on joku sammunut pöntölle pikkarit nilkoissa... kun hääparin toiveisiin myöskään ei kuulu sekään, että ilta päättyy poliisien paikalletuloon.

Tommoisesta voi saada syytteen.
Voi siitä saada kiitostakin kun ei ihan pienestä tilaa poliisia paikalle.

Et tahdo, että kerron yhtään mitään omista häistäsi. Semmoista mitä bändi näki mutta sinä et.
-----------------
No höh, eli paljon kertomasi keikat ovat olleet enimmäkseen ikäviä.
Mitäs mun häissä sitten tapahtui? Sulla on selvästi asiasta enemmän tietoa kuin meikäläisellä.
Mikähän olis semmoista mitä tahtoisit tietää?

Mun kokemuksiani upeistä hääkeikoista, koska niitä on monia?

Vai juttuja siitä mistä hääpari ei edes voi tietää koska poistuivat paikalta tunteja ennen kun bändin piti siivota jäljet?

Mä olen oikeesti soittanut useamman sata hääkeikkaa.
 
Onko orkidea kauhean kylmänarka? Ostin pari ja laitoin partsille, mutta kesä taisi mennä jo.
Tasaisesta lämmöstähän se tykkää...tai hiiestäkö mä tiiän :D, tiiän ainoastaan sen että musta ei ainakaan tule orkidean kasvattajaa...sen yhden ja ainoan sain entiseksi sujuvasti vaikka sille juttelinkin nätisti :D


..tai ehkä se musertuikin juuri sen takia :D


Edut. Halvatun hilavitkutin ja joku ennakoiva ominaisuus...mun sormissahan ei mitn vikaa ole :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tasaisesta lämmöstähän se tykkää...tai hiiestäkö mä tiiän :D, tiiän ainoastaan sen että musta ei ainakaan tule orkidean kasvattajaa...sen yhden ja ainoan sain entiseksi sujuvasti vaikka sille jutteli mun nätisti :D


..tai ehkä se musertuikin juuri sen takia :D
Mun partsikukat kuolee aina ei niin väliä mikä laji. Toivottavasti koristekivet selviää.
 
...ja sekö meni nyt kusipäisyyden koon mittaamiseksi koko neuvottelu?

Pitkää pinnaa ja voimia. Uutta yritystä vaan asiallisesti kehiin.
Viesti jonka rouvalta sain ei ollut mitenkään mairitteleva.

Mun olis pitänyt muuttopäivänäni vetää kaikki moottorisahalla kahtia niin sit varmaan olis hyvin?

Mut muuttopäivänäni pojallani oli "sormusten herra" kesken. Vaikka se on kuinka "mun" niin veisinkö sen poikani käsistä koska se on "mun"?

Mut mulla on kuulemma ollut aikaa viedä kaikki "mun" pois.

Ei vaan ole pätenyt vastavuoroisesti, eli että ennen kuin tavaraa on päätynyt kirpparille niin minultahan on turha kysyä, että olisiko minulla joka tavaran omistan pienintäkään sanomista asiaan.
 
Viesti jonka rouvalta sain ei ollut mitenkään mairitteleva.

Mun olis pitänyt muuttopäivänäni vetää kaikki moottorisahalla kahtia niin sit varmaan olis hyvin?

Mut muuttopäivänäni pojallani oli "sormusten herra" kesken. Vaikka se on kuinka "mun" niin veisinkö sen poikani käsistä koska se on "mun"?

Mut mulla on kuulemma ollut aikaa viedä kaikki "mun" pois.

Ei vaan ole pätenyt vastavuoroisesti, eli että ennen kuin tavaraa on päätynyt kirpparille niin minultahan on turha kysyä, että olisiko minulla joka tavaran omistan pienintäkään sanomista asiaan.
No...hö.

Mihin lopputulokseen te nyt jäitte, jos saa kysyä? Eli pääsetkö hakemaan tavaroitasi pois vai onko se jo myöhäistä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä