No ompa kivaa kun het aamusta syrjitään tolleen.huomenta pervåt
älä ny turhaan ole vaatimatonNo ompa kivaa kun het aamusta syrjitään tolleen.
en mie ikinä semmosii..älä ny turhaan ole vaatimaton
kummiski pervåilet heti kun silmä välttää
Peppi tietenkinMua suuresti inhottaisi joutua valitsemaan, jos mulle valinnavara sallittais.
Peppi tai mailman himoituin playboymalli?
Miten mä pystyn selittämään sen, et valintani on Peppi? Loukkaamatta kenenkään tunteita?
Onnetteeksi ei tartte olla asemassa jossa tarttee valita.
Aamua taasPäivää taas
AhaPaheksuttavan hiljaista
Mun pitäis lähteä shoppailemaan vaatteita. Mies tuikkasi parisataa kouraan ja
toivoi uusia alusvaatteita ja jotain päällysvermeitä kanssa. Sillä on huono omatunto kun järjesti työmaan koko viikoksi sille mallille ettei mulle ole siellä mitään tekemistä.
Siis todella tietenkin! Se mitä mallista himotaan on kuori. Mä ottaisin paljon mieluummin soman, vakavasilmäisen naisen ja nauttisin siitä kun saan silmänsäkin nauramaan. Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan. Nätti katsella on vain nätti katsella eikä siitä saa mitään kostumista syvempää. Jos sitäkään.Peppi tietenkin
Pepin kanssa voi/saa olla rauhassa, himottuna playboymallina ei
No juujuu, mulle siis uusia alusvaatteita
No noinpa juuriSiis todella tietenkin! Se mitä mallista himotaan on kuori. Mä ottaisin paljon mieluummin soman, vakavasilmäisen naisen ja nauttisin siitä kun saan silmänsäkin nauramaan. Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan. Nätti katsella on vain nätti katsella eikä siitä saa mitään kostumista syvempää. Jos sitäkään.
No juu juu, sulle sulleNo juujuu, mulle siis uusia alusvaatteita
Ois muuten kurjaa olla huippusuosittu malli tai mikä vaan. Kun suurin osa ajattelisi noin. Ja itse olisi ihan yhtä epävarma ulkomuodostaan kuin kaikki muutkin.No noinpa juuri
Niillä on kuitenkin myös pissakin noussut päähän
mää oon aatellunna että taviksennäkönen mutta aulis pesee pihtaavan kaunottaren 6-0Siis todella tietenkin! Se mitä mallista himotaan on kuori. Mä ottaisin paljon mieluummin soman, vakavasilmäisen naisen ja nauttisin siitä kun saan silmänsäkin nauramaan. Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan. Nätti katsella on vain nätti katsella eikä siitä saa mitään kostumista syvempää. Jos sitäkään.
Niinno just. Mitä iloa on siitä että näyttää siltä että toista alkaa panettaa mut sit ei kuitenkaan anna. Totta!mää oon aatellunna että taviksennäkönen mutta aulis pesee pihtaavan kaunottaren 6-0
No niinpä.Ois muuten kurjaa olla huippusuosittu malli tai mikä vaan. Kun suurin osa ajattelisi noin. Ja itse olisi ihan yhtä epävarma ulkomuodostaan kuin kaikki muutkin.
Näin. En kyllä toivo itselleni moista ristiä, en!No niinpä.
Sitten ehkä vielä miettisi onko joku kiinnostunut itsestä henkilönä (vaikka se pissa ei olisikaan noussut päähän) vai siitä julkisuudesta mikä kenties mukana tulis.