Tääl ois potut kiehumassa, kasvispyörykät uunissa ja kohta vois alkaa tekee kermakastiketta. Historian tehtävistä sain toisen valmiiks. Hyvä minä!
nam, laita mullekkin lautanenTääl ois potut kiehumassa, kasvispyörykät uunissa ja kohta vois alkaa tekee kermakastiketta. Historian tehtävistä sain toisen valmiiks. Hyvä minä!
Eikä piristäJoopas, se piristää
tee samantien uusi ruokahaaste.Mun ruuat näyttää aina hurjan epäilyttäviltä mössöiltä, mut vitsi kuin on hyvää :kuolaava hymiö:
Itseasiassa teensemmosta parasta aikaatee samantien uusi ruokahaaste.
Itseasiassa teensemmosta parasta aikaa
= ilmanen autonkorjaus.Palautusta yht. 150
Aivan totta= ilmanen autonkorjaus.
se olis kyllä ei kiinnosta jäsenien listalla.Harmi kun tuolla p@ulalla ei ole mustaa nikkiä, olis varmaan pelkkää alapeukkua profiilissa
Nyttenkin noiden linkkiensä kanssa tuolla lempisuklaaketjussa
Amen to that!se olis kyllä ei kiinnosta jäsenien listalla.
Niin kyllä olisse olis kyllä ei kiinnosta jäsenien listalla.
Mulla on pariki eksää, jotka on ihan normaaleja mukavia ihmisiä. Siksiköhän ne ei halunnu olla mun kaaeiku musta vaan tuntuu että lähes jokaisella on ihan vastaavia tarinoita eksästään
Aika ovelaa tulla toiseen ketjuun kitisemään aiheesta, pelkäätkö jääväs ulos äänestyksestäolisit laittanu haasteeseen ennemminkin pullia eikä pyöryköitä. olis ollu kuvia pullapullista ja banaanipullista.
Aika ovelaa tulla toiseen ketjuun kitisemään aiheesta, pelkäätkö jääväs ulos äänestyksestä
Banaanipulla kuulostaa ihanalta Miten semmosia tehdään?
Teillä ei olekaan lapsiaMulla on pariki eksää, jotka on ihan normaaleja mukavia ihmisiä. Siksiköhän ne ei halunnu olla mun kaa
Voihan se tuokii ollaTeillä ei olekaan lapsia
Munkin eksä olis ilman niitä eksä ok
Voihan se tuokii olla
Sama.Teillä ei olekaan lapsia
Munkin eksä olis ilman niitä eksänä ok eikä mun tarvisi vähät välittää mistään