Miten tuollainen tehdään?Mä meen huomenna ruokatorven painemittaukseen
Miten tuollainen tehdään?Mä meen huomenna ruokatorven painemittaukseen
vaadin selityksenSun kyl pitäis ehkä oikeestiki mennä
tossa vielä jotain voortien huoltoväleistäKuinka usein foorttiin pitää vaihtaa jakopäänhihna? Tai siis millanen vaihtoväli siinä on? Onko se muka näin? 160000 km/10v?
maksimiaika on yleensä 4 vuotta, sulla tuskin on siellä mitään erikoishihnaa kevlarista tehtynä.Kuinka usein foorttiin pitää vaihtaa jakopäänhihna? Tai siis millanen vaihtoväli siinä on? Onko se muka näin? 160000 km/10v?
En mä tiedä, sillai kaituommonen ohje pätee ainaski monkkuun, mikseipä myös focukseen
sulla on vissiin zetec moottorina?
Ensimmäisen kerran kun luin sormusten herran niin luin vahingossa ”Ganfald”.Käy mullekin monesti noin kun aloittaa lukeen jotain ja "päättelee" loput mitä siinä vois lukea eikä lue kunnolla loppuun asti
Nenästä tungetaan katetri ruokatorveen ja sit ne mittailee jotain ja välillä ruiskuttelevat vettä sinne jota joutuu nieleskelemään, sekä olemaan välillä hengittelemäti jne...Miten tuollainen tehdään?
jos on remminvaihdon jälkeen vedetty vain 38tkm niin ei taida olla hirveetä kiirettä uuteen vaihtoonEn mä tiedä, sillai kai
Mistä mä tuon saan selville mikä on?
Katoin vaan niin v.2009/88 tkm kohdalle laitettu vaihto. Ei mitään tietoa onko vaihdettu tuon jälkeen, mullehan tuo jäi 2012. Enkä pysty kysyyn.
Nyt siis ajettu 125 tkm.
Voin sit joskus kertoavaadin selityksen
ai kuinka mukavaaNenästä tungetaan katetri ruokatorveen ja sit ne mittailee jotain ja välillä ruiskuttelevat vettä sinne jota joutuu nieleskelemään, sekä olemaan välillä hengittelemäti jne...
ai kuinka mukavaa
maksimiaika on yleensä 4 vuotta, sulla tuskin on siellä mitään erikoishihnaa kevlarista tehtynä.
vaihtovälin kerron kun laitat merkin, mallin, vuosimallin ja moottorin tiedot. tai helpommin rekisterinumerolla. mutta älä julkisesti kuitenkaan.
olisko sulla huoltokirja tallella, siellä se lukisi.
No joo, täytyyhän sitä kaikenlaista "kestää" kun tutkitaan kunnollaNii, mukavampi tuo on kuin keuhkoputkien tähystys ja ens viikolla mä meen kaulavaltimoiden ultraäänikuvaukseen
Ei kilsojen puolesta, mut kyl se gummi happanee vaik hihna ei pyöriskään.jos on remminvaihdon jälkeen vedetty vain 38tkm niin ei taida olla hirveetä kiirettä uuteen vaihtoon
ja näin pidetään hullua jännityksessä.Voin sit joskus kertoa
Eihän tommoisia kestäis tervekään mies???Nii, mukavampi tuo on kuin keuhkoputkien tähystys ja ens viikolla mä meen kaulavaltimoiden ultraäänikuvaukseen
No ei noiden kilometrien jälkeen ja ellei vuosillakaan ole väliä. Siis jos on jokatapauksessa se 10v max.jos on remminvaihdon jälkeen vedetty vain 38tkm niin ei taida olla hirveetä kiirettä uuteen vaihtoon
Eihän tommoisia kestäis tervekään mies???
Omena päivässä pitää lääkärin loitolla jos osaa heittää tarpeeksi lujaa ja tarkasti.
ohjeen mukaan se oli tuon 10 v ja kauheesti kilometrejä.Ai jaa
Focus -99 1.6, muuta?
mää en osaa sen enempää sanoa ku että mikä on virallinen huoltoväliNo ei noiden kilometrien jälkeen ja ellei vuosillakaan ole väliä. Siis jos on jokatapauksessa se 10v max.
Tuota vaan lueskelin
http://keskustelu.suomi24.fi/t/8101520/jakopaan-hihnan-vaihtovali!!!
Sepä se kun toiset tekee näin ja toiset noin.mää en osaa sen enempää sanoa ku että mikä on virallinen huoltoväli
niitä oon aina noudattanu eikä oo käyny mitään
No nyt olis se reilu 6v mennyt.ohjeen mukaan se oli tuon 10 v ja kauheesti kilometrejä.
en ihan uskaltais kuitenkaan 10 vuotta ajaa ite. samoja hihnoja ne on muissaki autoissa.
venttiilit pitäis säätää samalla.
niinkun minäki yleensä. kerrot aineet muttet määriä tai sitten kerrot n, tai arviolta tai oman maun mukaan.Tuli pieni tenkkapoo. Mää heittelin ruokaani kaikki ainekset näppituntumalla, enkä tiiä mutako porkkanan, sipulin ja kananmunian tarkan määrän. Kuinkas sitä sitten antais ohjetta ruokahaasteeseen