The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on sitten herättävä aikaisin (y)

Pimennyksen kulku

- Puolivarjopimennys alkaa klo 3.10

- Osittainen vaihe alkaa klo 4.07

- Täydellinen vaihe alkaa klo 5.11

- Pimennys syvimmillään klo 5.47

- Täydellinen vaihe päättyy klo 6.24

- Kuu laskee Helsingissä klo 7.26

- Osittainen vaihe päättyy klo 7.28

- Kuu laskee Oulussa klo 7.29

- Kuu laskee Utsjoella klo 7.34

- Puolivarjopimennys päättyy klo 8.24
 
Teepä silleen että kun aijaassa näkyy se kuva niin kopsaa se, älä käytä niitä linkkejä:)
Mää oon klikannu kuvasta suoraan url-osoitteen, koittanu linkejä ja kaikkee, mut en mää saa niitä näkymään. Mut koitin nyt ton päättömän ehdottaman kuvapilven kautta, josko se nyt näkyis.

Käykäähän joku stalkkaamaan, ko mulle se näkyy ihan normaalisti.
 
No ei noiden kilometrien jälkeen ja ellei vuosillakaan ole väliä. Siis jos on jokatapauksessa se 10v max.

Tuota vaan lueskelin

http://keskustelu.suomi24.fi/t/8101520/jakopaan-hihnan-vaihtovali!!!
Famille tiedoksi, ihan siis ystävällisesti, että tietää mistä on kyse.

Moottorissa se päältä vilkaisten näkyvä hihna on nimeltään tuulettimen hihna. Se pyörittää laturia ja vesipumppua. Milloin se on löysällä tai vaihdon tarpeessa niin se ilmoittaa itsestään vinkumalla. Vinkuhihna on lisävarusteena melko monessa autossa kuten ne bemarin vilkut.
Toi jos katkeaa, niin auto kulkee kunnes akusta loppuu virta. Tuon vaihtaminen onnistuu itseltäsikin jos sinulla on työkalut ja jos siihen pääsee käsiksi.

Jakohihna taas on näkymättömissä oleva hammastettu remmi joka huolehtii siitä, että männät ja venttiilit hakkaavat samaan tahtiin. Se ei varoita etukäteen mitenkään. Se vain prakaa. Sen vuoksi siinä on huoltoväli.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ruokaohje:
lisää aineksia oman maun mukaan.


Tänks! :D
Ripsaus, hypsäys ja kopsaus on ohjeita joita minäkin osaan noudattaa jos asia ei o ihan grammalleen.
Mut milloin poikamiesäijä lukee keittokirjaa ja ohjeen kohdassa 367 sanotaan, et nyt lisäät sekaan jotain jonka tekemisessä menee puoli tuntia ja se kerrotaan vasta ohjeen kohdasta 846 alkaen. Silloin poikamiesäijä lopettaa reseptien ja keittokirjojen lukemisen.
 
Famille tiedoksi, [bv]ihan siis ystävällisesti[/b], että tietää mistä on kyse.

Moottorissa se päältä vilkaisten näkyvä hihna on nimeltään tuulettimen hihna. Se pyörittää laturia ja vesipumppua. Milloin se on löysällä tai vaihdon tarpeessa niin se ilmoittaa itsestään vinkumalla. Vinkuhihna on lisävarusteena melko monessa autossa kuten ne bemarin vilkut.
Toi jos katkeaa, niin auto kulkee kunnes akusta loppuu virta. Tuon vaihtaminen onnistuu itseltäsikin jos sinulla on työkalut ja jos siihen pääsee käsiksi.

Jakohihna taas on näkymättömissä oleva hammastettu remmi joka huolehtii siitä, että männät ja venttiilit hakkaavat samaan tahtiin. Se ei varoita etukäteen mitenkään. Se vain prakaa. Sen vuoksi siinä on huoltoväli.
No enhän mä nyt tällaisesta loukkaantuisi tms :)

Muistuikin juuri mieleen että tuo vinkuhihna siihen vaihdettiin pari vuotta sitten juuri tuon vinkumisen takia.
 
Ripsaus, hypsäys ja kopsaus on ohjeita joita minäkin osaan noudattaa jos asia ei o ihan grammalleen.
Mut milloin poikamiesäijä lukee keittokirjaa ja ohjeen kohdassa 367 sanotaan, et nyt lisäät sekaan jotain jonka tekemisessä menee puoli tuntia ja se kerrotaan vasta ohjeen kohdasta 846 alkaen. Silloin poikamiesäijä lopettaa reseptien ja keittokirjojen lukemisen.
reseptit ja ohjeet on lahjattomille. :ROFLMAO:
ja leipomishommissa olen todella lahjaton.
 
Iltapäivää!

Mä sain aikaiseksikin jotain, shoppailureissulla siis. Pari kivaa minihametta, niihin sopvat paksut sukkahousut ja ylipolvensukat (ei talvella vähemmällä pärjää!), viininpunainen alushame ja kahdet siihen sointuvat perspuolikkaat pitsillä verhoavat hotpantsit.

Ja satanen jäi vielä! Huomenna tai ylihuomenna Skanssiin etsimään paitaa ja kenkiä. :p Tai Myllyyn. Kummassakohan se kiva kenkäkauppa oli?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ripsaus, hypsäys ja kopsaus on ohjeita joita minäkin osaan noudattaa jos asia ei o ihan grammalleen.
Mut milloin poikamiesäijä lukee keittokirjaa ja ohjeen kohdassa 367 sanotaan, et nyt lisäät sekaan jotain jonka tekemisessä menee puoli tuntia ja se kerrotaan vasta ohjeen kohdasta 846 alkaen. Silloin poikamiesäijä lopettaa reseptien ja keittokirjojen lukemisen.
Kirahvi jatkaa kokkaamista merimiehen elkein, savu korvista nousten :oops: Oon kyl pyrkiny opettelemaan siihen, et luen ohjeet vähintään kerran etukäteen, ettei käy tommosia vahinkoja.
 
Iltapäivää!

Mä sain aikaiseksikin jotain, shoppailureissulla siis. Pari kivaa minihametta, niihin sopvat paksut sukkahousut ja ylipolvensukat (ei talvella vähemmällä pärjää!), viininpunainen alushame ja kahdet siihen sointuvat perspuolikkaat pitsillä verhoavat hotpantsit.

Ja satanen jäi vielä! Huomenna tai ylihuomenna Skanssiin etsimään paitaa ja kenkiä. :p Tai Myllyyn. Kummassakohan se kiva kenkäkauppa oli?
Kiva :)

Tuohon en osaa vastata.
 
Tulikin kengistä mieleen että mun pitäiskin viedä yhdet saappaat suutariin ja laitatuttaa niihin uudet pohjat koska luulen niissä olevan sellainen pohja joka vois vaikka katseta pakkasella. On sen verran muovisen olonen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä