The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii!

Mä heräsin melko kauhuissani. Siis ko mies lähti viideltä duuniin ja sit kun havahduin uudelleen, kuului keittiöstä selvästi Darth Vaderin hengityksen korinaa.

No, onneksi se olikin vaan mun uuden hienon Geni Growning lightin vesipumppu mikä korisi. Pulssi toki nousi heti aamusta kahteensataan. :whistle:
 
Mun pitäis lähteä shoppailemaan vaatteita. :confused: Mies tuikkasi parisataa kouraan ja toivoi että ostan itselleni uusia alusvaatteita ja jotain päällysvermeitä kanssa. Sillä on huono omatunto kun järjesti työmaan koko viikoksi sille mallille ettei mulle ole siellä mitään tekemistä. :X3:
 
Viimeksi muokattu:
Peppi tietenkin :)

Pepin kanssa voi/saa olla rauhassa, himottuna playboymallina ei (y)
Siis todella tietenkin! Se mitä mallista himotaan on kuori. Mä ottaisin paljon mieluummin soman, vakavasilmäisen naisen ja nauttisin siitä kun saan silmänsäkin nauramaan. Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan. Nätti katsella on vain nätti katsella eikä siitä saa mitään kostumista syvempää. Jos sitäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Siis todella tietenkin! Se mitä mallista himotaan on kuori. Mä ottaisin paljon mieluummin soman, vakavasilmäisen naisen ja nauttisin siitä kun saan silmänsäkin nauramaan. Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan. Nätti katsella on vain nätti katsella eikä siitä saa mitään kostumista syvempää. Jos sitäkään.
No noinpa juuri :)

Niillä on kuitenkin myös pissakin noussut päähän :whistle:
 
Siis todella tietenkin! Se mitä mallista himotaan on kuori. Mä ottaisin paljon mieluummin soman, vakavasilmäisen naisen ja nauttisin siitä kun saan silmänsäkin nauramaan. Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan. Nätti katsella on vain nätti katsella eikä siitä saa mitään kostumista syvempää. Jos sitäkään.
mää oon aatellunna että taviksennäkönen mutta aulis pesee pihtaavan kaunottaren 6-0
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ois muuten kurjaa olla huippusuosittu malli tai mikä vaan. Kun suurin osa ajattelisi noin. Ja itse olisi ihan yhtä epävarma ulkomuodostaan kuin kaikki muutkin.
No niinpä.

Sitten ehkä vielä miettisi onko joku kiinnostunut itsestä henkilönä (vaikka se pissa ei olisikaan noussut päähän) vai siitä julkisuudesta mikä kenties mukana tulis.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä