Kaik pittää ottaa mitä tarjotaanArvostan kyllä nielemistä vaikka itellä tulee harvakseltaan sitä tehtyä.
Kaik pittää ottaa mitä tarjotaanArvostan kyllä nielemistä vaikka itellä tulee harvakseltaan sitä tehtyä.
Tietäisitpä vaan, sekoillut kameroineenDDR on taas ollut ahkerana
Kirahvit on kyllä ihania Missä hukassa sää sitten oot ollu, kerta ei oo kukaan sua nielly?Minnuu niin helpolla niellä
Mie mietin eilen sinnuu. Elloksella oli ihana kirahvi sohvatyyny .
Tietäisitpä vaan, sekoillut kameroineen
Siellä elämässä . Uusi työ on vaatinut veroaan aikalailla ja sitten mie oon ollut kipeänä. Harvoin tauti Kyöpeliin iskee, mutta kun se iskee niin se on oksat pois. Tuntui jo ettei elämä voita alkuunkaan . Vaan nyt taas entistä ehompana ja työt alkaa jo sujua omalla painollaan.Kirahvit on kyllä ihania Missä hukassa sää sitten oot ollu, kerta ei oo kukaan sua nielly?
En oo sekoillut, se oli ihan aitoa kuvamatskua familasta! Äläs nyt yhtään yritä livetä tästä!Tietäisitpä vaan, sekoillut kameroineen
Sirahvista (ja bebasta) oli kuitenki näpänny söötin salakuvanTietäisitpä vaan, sekoillut kameroineen
Kipeenä oleminen on kyllä ihan total satan, hyvä että on paranemaan päin. Missä välissä sää oot työtä vaihtanu Mut feel you, mäkään en oo vielä ihan palautunu kesän jäljiltä opiskelurytmiin, nyt pitäis oikeesti tehäkki jotain ja elää kellon mukaanSiellä elämässä . Uusi työ on vaatinut veroaan aikalailla ja sitten mie oon ollut kipeänä. Harvoin tauti Kyöpeliin iskee, mutta kun se iskee niin se on oksat pois. Tuntui jo ettei elämä voita alkuunkaan . Vaan nyt taas entistä ehompana ja työt alkaa jo sujua omalla painollaan.
Kuukausi sitten pistin uusiksi . Mie oon jotenkin ollut ihan tööt iltaisin ja mennyt hurjan aikaisin nukkumaankin. Nyt alkaa jo näyttämään omalta rytmiltä. Kyllä se rytmi siullakin vielä löytyy .Kipeenä oleminen on kyllä ihan total satan, hyvä että on paranemaan päin. Missä välissä sää oot työtä vaihtanu Mut feel you, mäkään en oo vielä ihan palautunu kesän jäljiltä opiskelurytmiin, nyt pitäis oikeesti tehäkki jotain ja elää kellon mukaan
Tietäisitpä vaan, sekoillut kameroineen
En oo sekoillut, se oli ihan aitoa kuvamatskua familasta! Äläs nyt yhtään yritä livetä tästä!
On mulla tällänenkin salakuva yheltä viikonlopulta kiraffisesta ja sen hoidosta, Frankista.Sirahvista (ja bebasta) oli kuitenki näpänny söötin salakuvan
Niih
Kyllä mä nyt vaan yritänEn oo sekoillut, se oli ihan aitoa kuvamatskua familasta! Äläs nyt yhtään yritä livetä tästä!
Kauniita unia ja tähän voidaan kuvitella semmonen vanha pussaushymiö :kiss:On se hiivittävä unille. Öitä muruset .
Ei pidä paikkaansa. Tää on otettu viime kesän miitissä. Boobis (en muista uutta nikkiä) on kamerassa ja ruutis taluttaaOn mulla tällänenkin salakuva yheltä viikonlopulta kiraffisesta ja sen hoidosta, Frankista.
Älähän sano...Minnuu niin helpolla niellä
.
Olisit nähny minut jokunen vuosi sitten hunpansoittajien kokoontumisajojen jälkeen, niin joutuisit kalibroimaan kamerasi uusiksi.En oo sekoillut, se oli ihan aitoa kuvamatskua familasta! Äläs nyt yhtään yritä livetä tästä!