The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mies voi sihautella kanssa sen laatikollisen päivän aikana (siis vaiks niinko sunnuntaina) ja se on aamukuudelta ajokunnossa ja työkykyinen. Väkeviin taas ei pahemmin koske ellei flunssaa yritetä estellä rommiteellä.
En puhunu ajokuntoisuudesta mitään. Ei se olutkaan ihan heti haihdu.

Olen kerran jääny kiinni rattijuopumuksesta. Aamulla, iltakaljojen jälkeen. Luulin. Niit harvoja kertoja kun olen ollut väärässä.
Mä olen vihoviimeinen tarttumaan rattiin promilleissa. Joten jos joku minut ilmiantoi, niin tahtoisin häntä halata tai puristaa kättään. Tykkään.

Tsihautusten ja narskautusten ero on siinä, et tsihautukset päättyy heti tarvittaessa mut jos jallun narskautan niin se päättyy vasta kun jallut loppuu.
 
En puhunu ajokuntoisuudesta mitään. Ei se olutkaan ihan heti haihdu.

Olen kerran jääny kiinni rattijuopumuksesta. Aamulla, iltakaljojen jälkeen. Luulin. Niit harvoja kertoja kun olen ollut väärässä.
Mä olen vihoviimeinen tarttumaan rattiin promilleissa. Joten jos joku minut ilmiantoi, niin tahtoisin häntä halata tai puristaa kättään. Tykkään.

Tsihautusten ja narskautusten ero on siinä, et tsihautukset päättyy heti tarvittaessa mut jos jallun narskautan niin se päättyy vasta kun jallut loppuu.
Mies on jäänyt kanssa kerran muinoin ennen mua. Ja sen jälkeen on/ollaan piipahduttu poliisilaitoksella puhaltamassa jos on vähääkään epäilyttänyt ja aina on nollaa näyttänyt. Satakiloinen mies ilmeisesti polttaa oluen tunnissa. Viinan kanssa sit käy helposti väärin, luulen.
 
En tiiä mikä mättää, kaik tuntuu vaan niin ärsyttävältä ja semmoselta pläähhiltä.
Liekkö se tää syksy vaan ku vetää mielen matalaks vai ku elämä vaan junnaa eikä saa mitään aikaseks.
Kyselin facessa, oliskos kavereilla millon aikaa istua iltaa tms. pitkästä aikaa eikä kukaan vastaa ees. Et ilmeisesti niistäkään ei mitään piristystä saa.
Tylsimyskaverit ja ankeutussyksy :mad:
 
Mutta ajattele sitä pientä ihmistä, joka työkseen valmistaa ämpäreitä liukuhihnan äärellä ämpäritehtaalla. Ei yhtään arvosteta toisen työpanosta.
Mää tiiän yhen, joka on valmistanu ämpärin (ja massatuotantona vajaan kymmenen kaveriaki sille), eikä se valmistaja ainakaan oo millään tavalla pieni. Ja pitäisin sen työpanosta vähän liiankin suurena.
 
Mää tiiän yhen, joka on valmistanu ämpärin (ja massatuotantona vajaan kymmenen kaveriaki sille), eikä se valmistaja ainakaan oo millään tavalla pieni. Ja pitäisin sen työpanosta vähän liiankin suurena.
Lisään, enkä halua ajatella sitä valmistajaa yhtään enempää ko valmisteitakaan :sick: Joku olennainen valmistusraaka-aine on jääny uupumaan........
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mitä tehtäis
sika pestäis
mikä sika
maasika
mikä maa
isänmaa
mikä isä
taivaanisä
mikä taivas
tähtitaivas
mikä tähti
pohjantähti
mikä pohja
kengänpohja
mikä kenkä
puolikenkä
mikä puoli
takapuoli


 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä