No se on hyvätarkotin että ennenkin on ollu pitkiä taukoja ja noin on käyny
Rapulat on pepusta
Onneksi harvoin on
No se on hyvätarkotin että ennenkin on ollu pitkiä taukoja ja noin on käyny
2008 tai 2009 viimeks.Onneksi harvoin on
En puhunu ajokuntoisuudesta mitään. Ei se olutkaan ihan heti haihdu.Mun mies voi sihautella kanssa sen laatikollisen päivän aikana (siis vaiks niinko sunnuntaina) ja se on aamukuudelta ajokunnossa ja työkykyinen. Väkeviin taas ei pahemmin koske ellei flunssaa yritetä estellä rommiteellä.
2008 tai 2009 viimeks.
Mies on jäänyt kanssa kerran muinoin ennen mua. Ja sen jälkeen on/ollaan piipahduttu poliisilaitoksella puhaltamassa jos on vähääkään epäilyttänyt ja aina on nollaa näyttänyt. Satakiloinen mies ilmeisesti polttaa oluen tunnissa. Viinan kanssa sit käy helposti väärin, luulen.En puhunu ajokuntoisuudesta mitään. Ei se olutkaan ihan heti haihdu.
Olen kerran jääny kiinni rattijuopumuksesta. Aamulla, iltakaljojen jälkeen. Luulin. Niit harvoja kertoja kun olen ollut väärässä.
Mä olen vihoviimeinen tarttumaan rattiin promilleissa. Joten jos joku minut ilmiantoi, niin tahtoisin häntä halata tai puristaa kättään. Tykkään.
Tsihautusten ja narskautusten ero on siinä, et tsihautukset päättyy heti tarvittaessa mut jos jallun narskautan niin se päättyy vasta kun jallut loppuu.
Tylsimyskaverit ja ankeutussyksyEn tiiä mikä mättää, kaik tuntuu vaan niin ärsyttävältä ja semmoselta pläähhiltä.
Liekkö se tää syksy vaan ku vetää mielen matalaks vai ku elämä vaan junnaa eikä saa mitään aikaseks.
Kyselin facessa, oliskos kavereilla millon aikaa istua iltaa tms. pitkästä aikaa eikä kukaan vastaa ees. Et ilmeisesti niistäkään ei mitään piristystä saa.
Kankkunen on terveen elimistön merkki.
Mulla ei ole ihan noin pitkä aika kuitenkaan
Mää tiiän yhen, joka on valmistanu ämpärin (ja massatuotantona vajaan kymmenen kaveriaki sille), eikä se valmistaja ainakaan oo millään tavalla pieni. Ja pitäisin sen työpanosta vähän liiankin suurena.Mutta ajattele sitä pientä ihmistä, joka työkseen valmistaa ämpäreitä liukuhihnan äärellä ämpäritehtaalla. Ei yhtään arvosteta toisen työpanosta.
Salmiakki on hyvää, mut ei se noin hyvää ole. Niih!!!Koska jos on riittävästi riittävän hyvää salmiakkia niin seksi käy tarpeettomaksi?
Lisään, enkä halua ajatella sitä valmistajaa yhtään enempää ko valmisteitakaan Joku olennainen valmistusraaka-aine on jääny uupumaan........Mää tiiän yhen, joka on valmistanu ämpärin (ja massatuotantona vajaan kymmenen kaveriaki sille), eikä se valmistaja ainakaan oo millään tavalla pieni. Ja pitäisin sen työpanosta vähän liiankin suurena.
Toisinaan liian juomisen, (ehkä huonon syömisen) ja sen ettei välillä muista juoda vettäKankkunen on terveen elimistön merkki.
minun mielestä
En muista olenko nähnyt aiemmin, voi ollakin.minun mielestä
joku muu voi tietysti tykätäkkin.
jotahi pahhuutta ois hyvä nyt keksiäMillekäs alettais?