mun on se missä on appelsiiniaNäin aiemmin tuossa oikealla lempisuklaasiketjun tjsp ja piti vastata siihen mutta unohdin
Pitää ehkä kaivella se tuolta jostain
muoks. olikin heti ketjun alapuolella
mun on se missä on appelsiiniaNäin aiemmin tuossa oikealla lempisuklaasiketjun tjsp ja piti vastata siihen mutta unohdin
Pitää ehkä kaivella se tuolta jostain
muoks. olikin heti ketjun alapuolella
Olisin luullu et se suklaa, joka valu famin rinnuksilla.mun on se missä on appelsiinia
Missäs on appelsiinia?mun on se missä on appelsiinia
oiskohan se joku marabou?Missäs on appelsiinia?
Fazerin vadelmajugurttisuklaa on kyllä kanssa hyvää
Mun taas ei passaa. Siis narskauttaa.mulla on lähiaikoina vakaa aikomus tehtä tuo (narsk) ääni.
Joo, maraboun appelsiinisuklaa on kyllä ihan hyvää. Fazerin ei.oiskohan se joku marabou?
Tuli sama mieleen.suklaat rinnuksilla kuvan nähdessä ihan unohtu etten kauheesti välitä suklaasta.
Mun mies voi sihautella kanssa sen laatikollisen päivän aikana (siis vaiks niinko sunnuntaina) ja se on aamukuudelta ajokunnossa ja työkykyinen. Väkeviin taas ei pahemmin koske ellei flunssaa yritetä estellä rommiteellä.Mun taas ei passaa. Siis narskauttaa.
Olusia voin sihautella laatikollisen ja olla huomenna taas vähäisessä järjessäni (teoriassa mahdollista).
Mut jos narskautan auki Jallun, niin palaudun ihmiseksi ehkä ensi viikolla.
en oo vuosikausiin narskautellu kun lakkas maistumasta. myös oluet mukaanluettuna.Mun taas ei passaa. Siis narskauttaa.
Olusia voin sihautella laatikollisen ja olla huomenna taas vähäisessä järjessäni (teoriassa mahdollista).
Mut jos narskautan auki Jallun, niin palaudun ihmiseksi ehkä ensi viikolla.
Varmaan sitten tämä?oiskohan se joku marabou?
Onhan salmiakkisuklaa (mistä en itse tykkää)Tuli sama mieleen.
Miks salmiakissa ei o mitään seksikkyyttä?
Koska jos on riittävästi riittävän hyvää salmiakkia niin seksi käy tarpeettomaksi?Tuli sama mieleen.
Miks salmiakissa ei o mitään seksikkyyttä?
Nyt voi käydä toisinkinen oo vuosikausiin narskautellu kun lakkas maistumasta. myös oluet mukaanluettuna.
jos käy niinkun ennenkin niin palautuminen on valmis jo seuraavana päivänä. kun ja jos lopettaa yhteen päivään.
En tiiä mikä mättää, kaik tuntuu vaan niin ärsyttävältä ja semmoselta pläähhiltä.Mitä huono huokaat? niinku mummuvainaa tapasi sanua. *halii*
Miullois yks lonkku joka joutais kyl tsihauttaa..Sanooko joku kanssani TSIH?
(En viitti alkaa ryyppäämään joten en viitti sanoa narsk)
tarkotin että ennenkin on ollu pitkiä taukoja ja noin on käynyNyt voi käydä toisinkin
Tai siis sitten kun/jos narskautat.
täytyy testata itekkin.Mä tein muuten hiivatin hyvää punajuurisalaattia. Paahdoin juurikkaat vajaa parisataa-asteisessa uunissa noin tunnin pehmeiksi, kuorin kylmän vesilirun alla. Raastoin. Sekaan smetanaa jonka joukossa suolaa, pippuria ja paljon tuoretta valkosipulimurskaa. Nii, ja tilkka etikkaa.
Mullekin on jäänyt yksi mustaherukkalonkeroMiullois yks lonkku joka joutais kyl tsihauttaa..
just toiVarmaan sitten tämä?
Jälkikäteen vois vielä todeta, että pieni turaus piparjuurta tuubista ois tuonut lisää särmää.täytyy testata itekkin.