The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
aikoinaan vastailin asiaan liittyviin kysymyksiin ja ajatuksiin. lopputuloksena oli useamman sivun haukut pätemisestä ja mututiedon käyttämisestä.
siihen asti kun kyseinen auto oli korjaamolla käynyt. yllättäen olin mutuillut oikein. mutta eihän sitä enää kukaan muistanut. :ROFLMAO:
tässä ketjussa ei kukaan ole kylläkään haukkunut yhtään mistään. (y)
Tota voi funtsia parilta kantilta,
a) otatko nokkiisi siitä, et joku/jotkut ei tykänneet mielipiteestäsi
b) oletko iloinen siitä, että mielipiteesi auttoi kysyjää ratkaisemaan ongelman.

Ittelläni on paha taipumus olla aina oikeassa. Siitä saa ihan aiheellisesti haukkua. Mut mä muutan mielipidettäni oitis milloin saan parempaa tietoa, mut en sen vuoksi, et mielipiteestäni ei tykätä.

Viime suvena toissa suvena? oma isäukkoni pyysi meikäläistä hätiin peltikattonsa maalauksessa. Kun edellisvuonna siskonpoikien kanssa maalaamastaan katosta maali kuoriutui kuin hilse jalkasienestä. Isäukko oletti, että mä viittin kiivetä katolle roiskimaan.
Mut mä olin pahanlaatuinen ja paskamainen mister know- all. Melkein enemmän aikaa meni isäukon kanssa väittelyyn mitä työtunteihin katolla.

Asiat joista isäukkokulta ei tykänny:
Mä suosittelin hiekkapuhallusta; vehkeet sais siskonmieheltä lainaan. Se oli liikaa.
Suosittelin autotallissa lojuvaa painepesuria jonka katolle saadakseen tarttee hankkia vähän lisää puutarhaletkua. Vaati suostuttelua, mut okei, tehdään nyt sillai kun poika tahtoo.
Pesuaineeksi valittemani kidesooda vaati neuvottelua, koska pussin kyljessä ei lue ”maalinpesuaine”. Mut koska se oli halvempaa niin se oli sit okei.
Pesu ja teräsharjaus katolla oli asia jossa mulle ei mikään riitä, kun sanoin, et niin kauan pestään ja harhataan kun jotain irtoaa.
Valittemani maali oli aivan liian kallista. Ja vielä sanoin, et toi on ainoa joka tossa saattaa pysyä. Hommaa helpotti kun maaliliikkeen myyjä oli kanssani samaa mieltä. Sit sain anteeksi kun isäukko hoksasi, et kaks purkkia kalliimpaa on halvempaa kuin kolme purkkia halvempaa.

Asiat joista isäukkokultani on tykännyt:

Maali on pysynyt siellä katolla. Pojan neuvoista huolimatta.

Toisinaan tulee mieleen se wanha juttu mis pikkulintu pakkasella kylmettyi ja putosi maahan. Lehmä hoksasi tilanteen ja heitti lehmänläjän päälle. Lannan lämmössä pikkulintu virkistyi ja alkoi iloisesti laulamaan. Mut kissa sen kuuli ja nappasi linnun lantakasasta.
Kumpi olikaan pikkulinnun ystävä? Päälleen paskova lehmä vai paskasta noukkiva kissa?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTvolkswagenE="famipala, post: 30994923, member: 125859"]Mikä on kansanvaunu (n) :oops:[/QUOTE]
volks=kansan wagen=vaunu
aatu keksi että kaikille pitää saada halpa auto ja lopputuloksena oli kaikkien tuntema vw kupla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä