No, harmi. Sitten täytyy yrittää ihan perinteisesti ampua se hirvi.mun piti tilata uus hirvenpyyntireppujakkara mutta unohin ja nyt alkaa olla liian myöhästä
No, harmi. Sitten täytyy yrittää ihan perinteisesti ampua se hirvi.mun piti tilata uus hirvenpyyntireppujakkara mutta unohin ja nyt alkaa olla liian myöhästä
en aatellukkaan ampua repulla, on vaan menny entisestä vetskariNo, harmi. Sitten täytyy yrittää ihan perinteisesti ampua se hirvi.
Ahaa, eli tarkoitus ei olekaan loukuttaa sitä hirveä siihen reppuun. Jumalattoman iso reppu pitäis ollakinen aatellukkaan ampua repulla, on vaan menny entisestä vetskari
pyssy on kyllä iskussa
Kihvikarahvi.mä luen aina että NopeaToffee.
toinen väärinluettu on aina kahvakirahvi.
Njet ponimaiOnneks tunnin sisältökin naurattaa, niin opettaja ei huomaa että palstailen samalla
"2. Pohdi, milloin lainausmerkkejä tarvitaan teosten nimiin tai lehtien otsikoihin.
a. Venäläisen Maksim Gorkin Äiti kertoo venäläisen pikkukaupungin vallankumousliikkeestä.
b. Vuonna 1857 taiteilija Köler saa valmiiksi maalauksen Jeesus kärsii ristillä ja kuolee mahatautiin. "
Me ollaankin ihania ja kivoja, ei täällä haukuta ketään (paitsi joitain harmaita ja ämpäriä)aikoinaan vastailin asiaan liittyviin kysymyksiin ja ajatuksiin. lopputuloksena oli useamman sivun haukut pätemisestä ja mututiedon käyttämisestä.
siihen asti kun kyseinen auto oli korjaamolla käynyt. yllättäen olin mutuillut oikein. mutta eihän sitä enää kukaan muistanut.
tässä ketjussa ei kukaan ole kylläkään haukkunut yhtään mistään.
Mitäs siellä puhuttiin ?Voi voi, tuota saimaannorppaketjua
Minkäs hankit?Mä sain uuden auton ruttaantuneen tilalle!! Päädyin siihen etten halua odotella pakasta vedettyä kuukausikaupalla vaan mulle välttää vähän ajettu näyttelykappale
hirvet ei ole kovin pahoja menemään repulle mutta hirvikoirista ei tohi mennä sanomaan samaaAhaa, eli tarkoitus ei olekaan loukuttaa sitä hirveä siihen reppuun. Jumalattoman iso reppu pitäis ollakin
Mietin juuri samaa. Mut ehkä Lapissa on pienemmät hirvet, jonkinlaiset karuihin oloihin sopeutuneet vaivaishirvet?Ahaa, eli tarkoitus ei olekaan loukuttaa sitä hirveä siihen reppuun. Jumalattoman iso reppu pitäis ollakin
en väitä vastaan yhtään.Me ollaankin ihania ja kivoja, ei täällä haukuta ketään (paitsi joitain harmaita ja ämpäriä)
Mv-lehden lukijat yllätysrakastelivat norppia lukekaas kommenttiosioMitäs siellä puhuttiin ?
mun mielestä hirvet on siellä suurempia kun täällä etelämmässä.Mietin juuri samaa. Mut ehkä Lapissa on pienemmät hirvet, jonkinlaiset karuihin oloihin sopeutuneet vaivaishirvet?
Mitä huono huokaat? niinku mummuvainaa tapasi sanua. *halii*Voi huohhista taas.
Tottamaar, sellaiset bambin kokoiset hirvet sujauttaa ny melkein reppuun kuin reppuun.Mietin juuri samaa. Mut ehkä Lapissa on pienemmät hirvet, jonkinlaiset karuihin oloihin sopeutuneet vaivaishirvet?
Hys hys, tärväät mun ja Toffon nerokkaan hirvenpyyntireppuidean!mun mielestä hirvet on siellä suurempia kun täällä etelämmässä.
Semmosen sinisenMinkäs hankit?
Joo aikamoista kakkaa oli. Eipä viihtynyt montaa lukea.Mv-lehden lukijat yllätysrakastelivat norppia lukekaas kommenttiosio
Laitetaanko patentti vetämään?Hys hys, tärväät mun ja Toffon nerokkaan hirvenpyyntireppuidean!
Lopuksi ne vielä nujerretaan istumalla päälle, siitä tulee se sananosa "jakkara"Tottamaar, sellaiset bambin kokoiset hirvet sujauttaa ny melkein reppuun kuin reppuun.
Hirvi'o'Sac tuotteen nimeksi?Lopuksi ne vielä nujerretaan istumalla päälle, siitä tulee se sananosa "jakkara"