Mielellään muuten mutta pitävät juoppona jos joka päivä tsihautanSanooko joku kanssani TSIH?
(En viitti alkaa ryyppäämään joten en viitti sanoa narsk)
volks=kansan wagen=vaunu[QUOTvolkswagenE="famipala, post: 30994923, member: 125859"]Mikä on kansanvaunu
Meinasi heittää jo epätoivon puolelle kun ukkokulta oli reissussa ja minä motissa kotona. Kauppaankin piti kävellä kilometri suuntaansa. Oli niin paheksuttavaa ettei paheksunnalle löydy mittaaSininen parilitranen tiisselikolffi
En viitsi kun sanoin lauantaina liian monta kertaa, tai siis tölkki sanoiSanooko joku kanssani TSIH?
(En viitti alkaa ryyppäämään joten en viitti sanoa narsk)
Ketkä?Mielellään muuten mutta pitävät juoppona jos joka päivä tsihautan
No mutta nyt on viejä ostoksilleMeinasi heittää jo epätoivon puolelle kun ukkokulta oli reissussa ja minä motissa kotona. Kauppaankin piti kävellä kilometri suuntaansa. Oli niin paheksuttavaa ettei paheksunnalle löydy mittaa
Kuis nyt noin?mulla on lähiaikoina vakaa aikomus tehtä tuo (narsk) ääni.
minua on houkuteltu tollaseen peheeseen niin paljon että aattelin varovasti kokeilla tässä lähiaikoina.Kuis nyt noin?
Vai mille meinaat sen tehdä
Niin oli. Poika lähti ruuviajolle ja voi olla että kansanvaunu kottiutuu ehkä jo huomenna tai ylihuomennaNo mutta nyt on viejä ostoksille
No NE. Muutenkin kyttäävät minua. Kauppakeskuksessaki on kartassa semmonen punainen piste, jossa lukee "olet tässä". Mistä NE sen tietää????Ketkä?
Ahaa, sitten mietintämyssyä päähänminua on houkuteltu tollaseen peheeseen niin paljon että aattelin varovasti kokeilla tässä lähiaikoina.
jaa että mille, merkki on vielä mietinnässä.
soita nyt äkkiä ja sano että komento takasin. tiisseliä tankkiin.Sanoin kyllä että kosla kotiin tänään ja bensaa on tankissa saman verran kuin lähtiessä
Eiköhän se tiiä, soon tuleva insnööri .soita nyt äkkiä ja sano että komento takasin. tiisseliä tankkiin.
No NE. Muutenkin kyttäävät minua. Kauppakeskuksessaki on kartassa semmonen punainen piste, jossa lukee "olet tässä". Mistä NE sen tietää????
no sitten ainaki kannattaa soittaa.soon tuleva insnööri
Eeeeikä pietäMielellään muuten mutta pitävät juoppona jos joka päivä tsihautan
Didi kerto niille?No NE. Muutenkin kyttäävät minua. Kauppakeskuksessaki on kartassa semmonen punainen piste, jossa lukee "olet tässä". Mistä NE sen tietää????
Ai jumaliste, niinpä tietenkin. Stasi pärkkele!Didi kerto niille?
Emmää kartanolla mittää tie kun ei tartte kuskata ku ihavvaa vähän ja pientä. Semmonen 5-ovisena myyty koppi tuo ononko pitsin uusi hau setaani vai kartano vai mikä malli