Mulla kyllä näyttää 99529925 Oonko mää nukkunu aikakoneessa, ku viimeksi ko tarkistin sivumäärän niin se oli 9500
Saatana, eihän tässä kehtaa enää mennä ollenkaan nukkumaan ettette te rupattele taas toistasataa sivua ilman mua
Mulla kyllä näyttää 99529925 Oonko mää nukkunu aikakoneessa, ku viimeksi ko tarkistin sivumäärän niin se oli 9500
Saatana, eihän tässä kehtaa enää mennä ollenkaan nukkumaan ettette te rupattele taas toistasataa sivua ilman mua
Munkin viesti siirtyi näköjään 9953 sivulle.9953
Taivahan tähären mies, laita pöksyt jalkaan!9953
Syödäkin voisi paremminTaivahan tähären mies, laita pöksyt jalkaan!
Oho, niinpä onkin. Ei ois pitäny hengata siellä mv-ketjussa, heti romahti kapasiteetti ja vähämielisyys tarttuMulla kyllä näyttää 9952
luulin jo että olemattomassa päässä heittää pahastiMunkin viesti siirtyi näköjään 9953 sivulle.
Hivenaineitten saantiki tainnu olla heikoilla, hivustosta päätellenSyödäkin voisi paremmin
Läppärillä surffailen. Kone on varmaan ihan oikeessa ajassa, itestäni en mee takuuseenMutta missä ihmeen ajassa kirahvin kone/puhelin mikä lie menee
Olikos kirahvilla silmälasit
Mutta jos olet päätön, miten näetluulin jo että olemattomassa päässä heittää pahasti
irtopään avulla.Mutta jos olet päätön, miten näet
Onko niitä moniakinirtopään avulla.
Taidat ollaOlenko mä vieläkin ketjun ainoa urospuolinen joka on kehtaamisestaan huolimatta laittanu ittestään julki rehellisen nakukuvan päässään vain Hankkijan lippis ja yllään vain saunavihta?
Eikä tuolla ollu deedeeRamonan kameroitakaan paikalla... muutenhan olis kuvia ollu ilman vihtaakin.
Taidan olla ekshibionääristi.Taidat olla
Mistäs tiiät vaikka mulla olis jemmassa laatikollinen sun nakukuvia...Olenko mä vieläkin ketjun ainoa urospuolinen joka on kehtaamisestaan huolimatta laittanu ittestään julki rehellisen nakukuvan päässään vain Hankkijan lippis ja yllään vain saunavihta?
Eikä tuolla ollu deedeeRamonan kameroitakaan paikalla... muutenhan olis kuvia ollu ilman vihtaakin.
yks vaan.Onko niitä moniakin
Sehän riittääyks vaan.
Jotenkin tietäisin jos sulla voisi olla...Mistäs tiiät vaikka mulla olis jemmassa laatikollinen sun nakukuvia...
Mua suuresti inhottaisi joutua valitsemaan, jos mulle valinnavara sallittais.Sehän riittää
Jos olis enemmän, vois tulla valinnanvaikeutta
Miks sä läähättäisit, jos mulla olis sun nakukuvia . Vai enkö nyt oikein ymmärtänyt.Jotenkin tietäisin jos sulla voisi olla...
... en kerro kumpi meistä läähättää enemmän.