Iltaa! Onpas mukavaa, kun on tavarat paikoillaan ja siivottu. Mies oli ihan otettu uudesta hyllystä, sai sen itselleen ja latoa täyteen omia kirjojaansa.
Olen otettu.Iltaa! Onpas mukavaa, kun on tavarat paikoillaan ja siivottu. Mies oli ihan otettu uudesta hyllystä, sai sen itselleen ja latoa täyteen TexWillereitä.
Sit helpottaa vai3 päivää vielä.
En mitenkään halua masentaa tai mitään mutta olin päivällä valmis vaihtamaan huonostikäyttäytyvän kakskymppisen Ladan kampiakseliin.Kyllä, kyllä tiedän että kiukuttelu ja tyhmäily tossa iässä ja lapsilla ihan on normaalia ja rakkaimmille kiukutellaan eniten ja blaa blaa, mutta kun se tieto ei lohduta sit tasan yhtään sillon, kun on hermot kireellä. Ei yhtään. Sori.
Käviskö ammeSe oli parin tunnin reeniä horo reeniä-rupeama. Kesäkuntoon 2025 etenee.
Nyt vaan tarvittas Janneniska hilaamaan mut suihkuun
Kai mä oon tyhmä tai väsynyt mutta en ymmärtänyt nyt yhtään miten toi liitty mun viestiini...?Noin ei kannata
En kykene kiipeämään ammeeseen, Janneniska tarvitaan joka tapauksessaKäviskö amme
Ei hitto, missä tommonen onnistuu? Saanko ko. paiakn yhteystiedot yyveellä?En mitenkään halua masentaa tai mitään mutta olin päivällä valmis vaihtamaan huonostikäyttäytyvän kakskymppisen Ladan kampiakseliin.
Laitoin vasta kyselyn, kerron sit kuin kävi. Ja kun keksin mitä hemmettiä teen Ladan kampiakselilla.Ei hitto, missä tommonen onnistuu? Saanko ko. paiakn yhteystiedot yyveellä?
Mulla on semmoinen kutina, että toi Bamberoksen laulaja, tai ainaskin yksi heistä on mulle tuttu.En kykene kiipeämään ammeeseen, Janneniska tarvitaan joka tapauksessa
No on siinäki äiti....Laitoin vasta kyselyn, kerron sit kuin kävi. Ja kun keksin mitä hemmettiä teen Ladan kampiakselilla.
Pikkuneiti 20v veti itkupotkuraivarit kun itsekkäästi tarvitsin omaa autoani. Sanoin että luetaanko oikein yhdessä tuota rekisteriotetta, erityisesti kohtia "omistaja" ja "haltija"
Tän jalkatreenin jälkeen en missään nimessä saa koipea nousemaan ammeen reunan yli. Suorin vartaloin kerien ei ole kovin bitch. Jos edes sinne suihkuun pääsen könyämään olen ihan tyytyväinenMulla on semmoinen kutina, että toi Bamberoksen laulaja, tai ainaskin yksi heistä on mulle tuttu.
Etkä sä mitään Jannea tai Niskaa kaipaa.
Sä olet Bitch!
Sä painut ammeeseen milloin mielesi tekee.
Tässä viestissä haisee niin toi....no en lähde edes yrittämäänkään sen kirjottamista koska se menee taas ihan ihmeelliseksi mutta kyllä - ilmaa on pahasti välissä.Tän jalkatreenin jälkeen en missään nimessä saa koipea nousemaan ammeen reunan yli. Suorin vartaloin kerien ei ole kovin bitch. Jos edes sinne suihkuun pääsen könyämään olen ihan tyytyväinen
Toimintansa ensimmäiset vuodet orkesteri soitti lähinnä viikonloppuisin Oulun ja lähiympäristön tanssipaikoilla. Ammattimainen kokoonpano muotoutui vuonna 1973, jolloin Bamperoksen muodostivat Seppo Jääskeläinen (kitara), Pekka Outinen (rummut), Mauno Moisanen (urut), Erkki Vehkaperä (laulu ja lyömäsoittimet) sekä Mauri Huotari (basso). Orkesterin kaikki jäsenet olivat omalta osaltaan myös laulusolisteja.Mulla on semmoinen kutina, että toi Bamberoksen laulaja, tai ainaskin yksi heistä on mulle tuttu.
Ei se siihen liittynytkään.Kai mä oon tyhmä tai väsynyt mutta en ymmärtänyt nyt yhtään miten toi liitty mun viestiini...?
KiitosTässä viestissä haisee niin toi....no en lähde edes yrittämäänkään sen kirjottamista koska se menee taas ihan ihmeelliseksi mutta kyllä - ilmaa on pahasti välissä.
Bitch, sä oot nainen parhaimmillasi
Mä keksin noille AaKoon mainitsemille Tex Willereille loistavan paikan: ne on kuulemma hyvää vessalukemista ja niitä kasaantui aina vessan lattialle, joten ostin vessaan muutamia seinähyllyjä ja siellä ne on nyt aikajärjestyksessäIltaa! Onpas mukavaa, kun on tavarat paikoillaan ja siivottu. Mies oli ihan otettu uudesta hyllystä, sai sen itselleen ja latoa täyteen omia kirjojaansa.
Vaan eipäs revennytkään *hihkuu ja iloitsee ja pomppii riemuissaan*...eli poijjaankloppi mokoma haistoi kilometrien päästä että nyt saa rauta kyytiä ja taipuu höttöseksiKiitos
Tällä kertaa ei ole juurikaan ilmaa, poijjaankloppi salilla pisti mut jalkaprässiin 130kg painoilla. Olin varma että repee reisilihakset tai berberi.
Tää kuvaa kyllä hyvin minua tämän päivän urakan jälkeen. Mihinkään en enää taivu paitsi yhden siiderin ottamiseen.Sit helpottaa vai
Nartussa ei ole juurikaan parantamista.Kiitos
Tällä kertaa ei ole juurikaan ilmaa, poijjaankloppi salilla pisti mut jalkaprässiin 130kg painoilla. Olin varma että repee reisilihakset tai berberi.
Tuolla joku haluaa, mut vaihtais muijaanLaitoin vasta kyselyn, kerron sit kuin kävi. Ja kun keksin mitä hemmettiä teen Ladan kampiakselilla.