..tuskinpa tuo nyt niin kovin vaatimaton viesti oli, kerran sai noin hienon ja kantavan vaikutuksen aikaiseksiPieni vaatimaton viesti aamulla sai jaksamaan työpäivän
Mieluimmin vettä kun kuin kuumuus.Meillä paistaa aurinko
Kyllä, kyllä tiedän että kiukuttelu ja tyhmäily tossa iässä ja lapsilla ihan on normaalia ja rakkaimmille kiukutellaan eniten ja blaa blaa, mutta kun se tieto ei lohduta sit tasan yhtään sillon, kun on hermot kireellä. Ei yhtään. Sori.Ai nii... tsuferaffi...
Sä et ole koskaan ollut pikkupoika. Mä olen ja olen vissiin vieläkin.
Toisaalta en ole koskaan ollut kenenkään äiti.
Kaikista kommelluksistani huolimatta mulla on vain yksi äiti. Äärimmäisen rakas ja arvokas.
No ei täällä kuuma ole vaikka aurinko paistaakin.Mieluimmin vettä kun kuin kuumuus.
Juu Power Truck shown reissuu odotellessa ja suunnitellessa. Meille iski edelliselle vkl kesälomareissua lasten kanssa, nii vaihettii sit poikien isän kanssa vkl kokonaan, niin ei tarvii sitte sen enempiä ihmetellä lastenvahteja sille viikonlopulleNo moikat sullekin ! Tottapa tuokin että reissuun on aina kiva mennä ja lähteä joskin on ihanaa tulla aina kotiinkin ja kunnolla rötvätä ja tasoitella olotiloja .
Ja kyllä siekin siellä saat arjestasi taas otetta, hiljaksiin se vain solahtaa siihen omaan uomaansa ja rytmiinsä ....uutta reissua ja seikkailua miettiessä ja suunnitellessa....
Se on niin hienoa, että te kaksi olette noin hyvissä ja vahvoissa väleissä, että voitte noin sopia ja sovitella asioita . Toi on sitä vahvaa yhteistä vanhemmuutta eron jälkeenkin .Juu Power Truck shown reissuu odotellessa ja suunnitellessa. Meille iski edelliselle vkl kesälomareissua lasten kanssa, nii vaihettii sit poikien isän kanssa vkl kokonaan, niin ei tarvii sitte sen enempiä ihmetellä lastenvahteja sille viikonlopulle
Mä oon kanssa kyllä niin iloinen, että sumpliminen onnistuu ja molemmat joustaa puolin ja toisin tilanteen mukaan. Näin se on lapsillekin sitte mukavintaSe on niin hienoa, että te kaksi olette noin hyvissä ja vahvoissa väleissä, että voitte noin sopia ja sovitella asioita . Toi on sitä vahvaa yhteistä vanhemmuutta eron jälkeenkin .
Totta - ja mikä tärkeintä, lapsenne näkevät, että molemmat vanhemmat tulevat toimeen ja osaavat olla toistensa kanssa edelleen tekemisissä välittävinä aikuisina . Siinä on isoa esimerkin voimaaMä oon kanssa kyllä niin iloinen, että sumpliminen onnistuu ja molemmat joustaa puolin ja toisin tilanteen mukaan. Näin se on lapsillekin sitte mukavinta
7 työpäivää ja kesis.3 päivää vielä.
Ainoo shitti mun mielessä tällä hetkellä on ämpäri ja strippaliina. Tai no ämpäri lähinnä, strippaliina on ihan jees. Se avautu tänään kahvihetkellä et niil on ollu taas riitaa juomisesta ja nyt hän oli käskeny herraa lopettamaan kokonaan (nehän lopetti yhdessä jo sillonko vauvauutiset tuli julki). Saas nähä kuinka käy.@kahvikirahvi
No kuuleppas sinä siellä,sitten kun pääsen sinne asti niin otetaan rennosti ja unohdetaan hetkeksi kireet hermot ja muukin shitti mitä ikinä onkaan mielessä.
Mun kesäloma oli keväällä.7 työpäivää ja kesis.
Oho, eiku siis 9 niitä oliki
Me ei tehä ku aina se 5. Ellei vkl ylkkää sit oo. Hyvin se siitä menee, puolet enääMun kesäloma oli keväällä.
Mutta tässä on 6 päivän työputki menossa.
Pitäs olla se 5. Mutta joskus joutuu tekee 6 päivää.Me ei tehä ku aina se 5. Ellei vkl ylkkää sit oo. Hyvin se siitä menee, puolet enää
Nyt ku mul on elokuussa lomaa tänä vuonna nii näillä näkymin joudun pitää ens vuonna heti kesäkuun alusta, mut elättelen toiveita et muuttuisi vielä vuoden aikana nää jutut..
Juu joskus joutuu joustaa, silloin ku olin ravintola-alal vielä, nii oli melkee sääntö, eikä poikkeus se 6 päivää. Viime viikollaki mä kyl tein sen 44h, alunperin piti olla se 48h, et ois tullu periaattees se 6 päivää ku olin yhen tuplavuoron.Pitäs olla se 5. Mutta joskus joutuu tekee 6 päivää.