The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nartussa ei ole juurikaan parantamista.
Mua pitää uskoa, koska olen naiskauneuden erikoisasiankannattaja.

Jostain syystä routamisu ei mua usko.

Vaikka hän on niitä harvoja naisia jotka saavat minut uskomaan, että maailmassa on jotain elämisen arvoista.

autsh...autsh...autsh....:oops:...osui ja upposi. Kiitän ja niiata niksautan.

Mussakin puutokseni ja vaillinaisuuteni. Valitettavasti. Vai oisko kuitenkin onneksi...että ois tässä tätä työn sarkaa kehittymiselle. Ja sille uskomisellekin. Ja vielä enemmän ymmärtämiselle. :)

Parhaani yritän. Kuten sanoinkin - joskus se riittää hyvin. Toisinaan ei niin millään. Tänään...no, en mä rautalankaa tarvii :).

Kiitos AaKoo :). Isosti :).
 
...mutta joo, oman maan mansikat :love:

Ei voi niin mitään...veivät ne mokomat punaiset rubiiniherkut kielen mennessään, mansikka vain on niin täynnä kesää :)

Onneksipa niitä on lisää tulossa...ja riittää niistä makupalasta sille pienelle kuhkuttajalle joka oli muutamaa käynyt myös maistamassa...meijän pihalla piileskelee jossain kauan odotettu ja kaivattu pikkutöppöjalka, herraneiti Siilinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja TiiBii
Mä muuten nukahdin tänään lounasta jäystäessäni (kovia maisseja salaatissa) autoon. Ehkä hieman normaalikesää rankempi tää kesä työpäivien pituuden osalta...
No huh huh, TiiBii, pidähän huolta itsestäsi *halaa rutistaa*...niin fyysisesti kuin henkisestikin. Elä unohda tossa kaikessa hektisessä työelossasi otaa ja antaa aikaa itsellesikin, lepoa ja rakkautta koko pakkaukselle :)
 
Meillä eii oo edes sitä yhtä tuhisevaa piikikästä käynyt tänä vuonna. Ikävä!
Joo, aika harvinainen ilmestys tuntuu nyt olevan, ei mekään olla nähty sitä mitä nyt tosiaan mansikkamaalla tänään huomasin nämä ihanat tutut merkit, että siili on jossain kuikuilemassa vihdoinkin :)

Toivottavasti eksyy teijänkin pihamaalle tuhisemaan ja ilmestymisellään ilahduttamaan, on ne siilit vaan niin lutuisia ja suloisia kavereita <3...kuuluvat kans niin jotenkin oleellisesti kesään :)
 
Nartussa ei ole juurikaan parantamista.
Mua pitää uskoa, koska olen naiskauneuden erikoisasiankannattaja.

Jostain syystä routamisu ei mua usko.

Vaikka hän on niitä harvoja naisia jotka saavat minut uskomaan, että maailmassa on jotain elämisen arvoista.
Lähinnä mulla on tarkoitus, että
tää kroppa toimii myös seuraavat lähes 45 vuotta, ulkonäkö on sivuseikka.

Mutta kiitos kauniista sanoistasi :love:
 
Kiitos :love:

Tällä kertaa ei ole juurikaan ilmaa, poijjaankloppi salilla pisti mut jalkaprässiin 130kg painoilla. Olin varma että repee reisilihakset tai berberi. :confused:
Ainii...

Viimeksi kun multa kysyttiin, että paljonko nostan penkiltä, niin vastasin, että sopivalla tunkilla parikytä tonnia.

Toi oli turhan avoin kutsu tappelukseen. Ne eivät sovi mun luonnolleni, koolleni, fysiikalleni tai edes nenälleni.
Pelaan mielummin shakkia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä