The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä, kyllä tiedän että kiukuttelu ja tyhmäily tossa iässä ja lapsilla ihan on normaalia ja rakkaimmille kiukutellaan eniten ja blaa blaa, mutta kun se tieto ei lohduta sit tasan yhtään sillon, kun on hermot kireellä. Ei yhtään. Sori.
En mitenkään halua masentaa tai mitään mutta olin päivällä valmis vaihtamaan huonostikäyttäytyvän kakskymppisen Ladan kampiakseliin.
 
Ei hitto, missä tommonen onnistuu? Saanko ko. paiakn yhteystiedot yyveellä?
Laitoin vasta kyselyn, kerron sit kuin kävi. Ja kun keksin mitä hemmettiä teen Ladan kampiakselilla.

Pikkuneiti 20v veti itkupotkuraivarit kun itsekkäästi tarvitsin omaa autoani. Sanoin että luetaanko oikein yhdessä tuota rekisteriotetta, erityisesti kohtia "omistaja" ja "haltija"
 
Että semmonen lenkki. Oikeen deep shit- meiningillä, kirjaimellisesti ja muutenkin. Koko halvatun mettäpolku ihan lällinä eikä oikein pysty kiertämäänkään ryteikön läpi...eikä siinä mitään, ihan sama - ei mua ennenkään oo mitkään lällit ja rapakot estäneet. Juoksukin mukamas oli kevyen tuntuista tai siis jalat toimi ja matka eteni ja musat pauhas. Mutta.

*****taa.

Ja toi ei sitten oo sitä että "luntaaaa" tms.

No, bygones vaan, tuli tehtyä, loppumatkasta vielä sain niskaani semmosen lämpimän ja jollain tapaa armahtavan ja kevyen vesisateenkin, puhdistusta ylhäältä päin. Mitä sitten jatkoin saunan löylyissä....toi paikka on vain niin armollinen <3

Nyt iltapalaa, ipanat ehtivät saada omansa - jädee ja mansikoita, kuulema oli toooooosi hyvvväääää :D :p

Mä otan PM:ää eli MP:tä eli pähkinöitä&mansikoita :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Laitoin vasta kyselyn, kerron sit kuin kävi. Ja kun keksin mitä hemmettiä teen Ladan kampiakselilla.

Pikkuneiti 20v veti itkupotkuraivarit kun itsekkäästi tarvitsin omaa autoani. Sanoin että luetaanko oikein yhdessä tuota rekisteriotetta, erityisesti kohtia "omistaja" ja "haltija"
No on siinäki äiti....

Mulla on muuten yks autohullu kaveri, joka varmaan ostais halvalla pari kampiakselia.
 
Mulla on semmoinen kutina, että toi Bamberoksen laulaja, tai ainaskin yksi heistä on mulle tuttu.

Etkä sä mitään Jannea tai Niskaa kaipaa.

Sä olet Bitch!

Sä painut ammeeseen milloin mielesi tekee.
Tän jalkatreenin jälkeen en missään nimessä saa koipea nousemaan ammeen reunan yli. Suorin vartaloin kerien ei ole kovin bitch. Jos edes sinne suihkuun pääsen könyämään olen ihan tyytyväinen
 
Tän jalkatreenin jälkeen en missään nimessä saa koipea nousemaan ammeen reunan yli. Suorin vartaloin kerien ei ole kovin bitch. Jos edes sinne suihkuun pääsen könyämään olen ihan tyytyväinen
Tässä viestissä haisee niin toi....no en lähde edes yrittämäänkään sen kirjottamista koska se menee taas ihan ihmeelliseksi mutta kyllä - ilmaa on pahasti välissä.

Bitch, sä oot nainen parhaimmillasi :)
 
vierailija
Mulla on semmoinen kutina, että toi Bamberoksen laulaja, tai ainaskin yksi heistä on mulle tuttu.
Toimintansa ensimmäiset vuodet orkesteri soitti lähinnä viikonloppuisin Oulun ja lähiympäristön tanssipaikoilla. Ammattimainen kokoonpano muotoutui vuonna 1973, jolloin Bamperoksen muodostivat Seppo Jääskeläinen (kitara), Pekka Outinen (rummut), Mauno Moisanen (urut), Erkki Vehkaperä (laulu ja lyömäsoittimet) sekä Mauri Huotari (basso). Orkesterin kaikki jäsenet olivat omalta osaltaan myös laulusolisteja.

Bamperos pysyi lähes 20 vuotta samassa ydinkokoonpanossa, ainoastaan kosketinsoittajat vaihtuivat. Mauno Moisanen lopetti soittamisen ja lähti kaivamaan kultaa Lappiin vuonna 1979, jonka jälkeen kosketinsoittajan vakanssia hoitivat muun muassa Jari Laasanen, Esa Sihvola, Arto Mäläskä, Veli Tikkala ja viimeiset viisi vuotta Markku Suvinen.

Laulusolistina Vehkaperän lisäksi esiintyi sekä televisio- että lavakeikoilla Kari Värri.
 
Tässä viestissä haisee niin toi....no en lähde edes yrittämäänkään sen kirjottamista koska se menee taas ihan ihmeelliseksi mutta kyllä - ilmaa on pahasti välissä.

Bitch, sä oot nainen parhaimmillasi :)
Kiitos :love:

Tällä kertaa ei ole juurikaan ilmaa, poijjaankloppi salilla pisti mut jalkaprässiin 130kg painoilla. Olin varma että repee reisilihakset tai berberi. :confused:
 
Iltaa! Onpas mukavaa, kun on tavarat paikoillaan ja siivottu. Mies oli ihan otettu uudesta hyllystä, sai sen itselleen ja latoa täyteen omia kirjojaansa.
Mä keksin noille AaKoon mainitsemille Tex Willereille loistavan paikan: ne on kuulemma hyvää vessalukemista ja niitä kasaantui aina vessan lattialle, joten ostin vessaan muutamia seinähyllyjä ja siellä ne on nyt aikajärjestyksessä
 
Kiitos :love:

Tällä kertaa ei ole juurikaan ilmaa, poijjaankloppi salilla pisti mut jalkaprässiin 130kg painoilla. Olin varma että repee reisilihakset tai berberi. :confused:
Vaan eipäs revennytkään :)*hihkuu ja iloitsee ja pomppii riemuissaan*...eli poijjaankloppi mokoma haistoi kilometrien päästä että nyt saa rauta kyytiä ja taipuu höttöseksi :)

Toi tekee vaan höpöä, oikeesti, kun saa puristettua itestään ylimääräiset huonot mehut pois. Ole siis olotilastasi onnellinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Kiitos :love:

Tällä kertaa ei ole juurikaan ilmaa, poijjaankloppi salilla pisti mut jalkaprässiin 130kg painoilla. Olin varma että repee reisilihakset tai berberi. :confused:
Nartussa ei ole juurikaan parantamista.
Mua pitää uskoa, koska olen naiskauneuden erikoisasiankannattaja.

Jostain syystä routamisu ei mua usko.

Vaikka hän on niitä harvoja naisia jotka saavat minut uskomaan, että maailmassa on jotain elämisen arvoista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä