The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii... tsuferaffi...

Sä et ole koskaan ollut pikkupoika. Mä olen ja olen vissiin vieläkin.
Toisaalta en ole koskaan ollut kenenkään äiti.

Kaikista kommelluksistani huolimatta mulla on vain yksi äiti. Äärimmäisen rakas ja arvokas.
Kyllä, kyllä tiedän että kiukuttelu ja tyhmäily tossa iässä ja lapsilla ihan on normaalia ja rakkaimmille kiukutellaan eniten ja blaa blaa, mutta kun se tieto ei lohduta sit tasan yhtään sillon, kun on hermot kireellä. Ei yhtään. Sori.
 
No moikat sullekin :)! Tottapa tuokin että reissuun on aina kiva mennä ja lähteä joskin on ihanaa tulla aina kotiinkin ja kunnolla rötvätä ja tasoitella olotiloja :).

Ja kyllä siekin siellä saat arjestasi taas otetta, hiljaksiin se vain solahtaa siihen omaan uomaansa ja rytmiinsä :)....uutta reissua ja seikkailua miettiessä ja suunnitellessa....
Juu Power Truck shown reissuu odotellessa ja suunnitellessa. Meille iski edelliselle vkl kesälomareissua lasten kanssa, nii vaihettii sit poikien isän kanssa vkl kokonaan, niin ei tarvii sitte sen enempiä ihmetellä lastenvahteja sille viikonlopulle :)
 
Juu Power Truck shown reissuu odotellessa ja suunnitellessa. Meille iski edelliselle vkl kesälomareissua lasten kanssa, nii vaihettii sit poikien isän kanssa vkl kokonaan, niin ei tarvii sitte sen enempiä ihmetellä lastenvahteja sille viikonlopulle :)
Se on niin hienoa, että te kaksi olette noin hyvissä ja vahvoissa väleissä, että voitte noin sopia ja sovitella asioita :). Toi on sitä vahvaa yhteistä vanhemmuutta eron jälkeenkin :).
 
Se on niin hienoa, että te kaksi olette noin hyvissä ja vahvoissa väleissä, että voitte noin sopia ja sovitella asioita :). Toi on sitä vahvaa yhteistä vanhemmuutta eron jälkeenkin :).
Mä oon kanssa kyllä niin iloinen, että sumpliminen onnistuu ja molemmat joustaa puolin ja toisin tilanteen mukaan. Näin se on lapsillekin sitte mukavinta :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mun pitäis varmaa mennä paimentaa noita poikasia sisälle ja suihkun kautta iltapalalle pikkuhiljaa. Vähän typerälle, tuntuu, ku ulkona on päivän paras hetki ja pitäs jo sisälle tulla, mut ku herätys on pienillä 5.10 niin ei auta. Meillä isommalla on aamukampa kovassa käytössä. Enää 4 aamua ja äiti sitte mun ei tarvii enää koskaan herätä hoitoon näin aikasin. Pienemmällä tirpalla onkin sitte vielä vähän enempi edessä aamuherätyksiä, mutta hälle se ei muutenkaan oo kyllä ollu yhtä raskasta ku isommalla, on heillä niin erilainen toi unirytmi ja unentarve.
 
@kahvikirahvi
No kuuleppas sinä siellä,sitten kun pääsen sinne asti niin otetaan rennosti ja unohdetaan hetkeksi kireet hermot ja muukin shitti mitä ikinä onkaan mielessä.
Ainoo shitti mun mielessä tällä hetkellä on ämpäri ja strippaliina. Tai no ämpäri lähinnä, strippaliina on ihan jees. Se avautu tänään kahvihetkellä et niil on ollu taas riitaa juomisesta ja nyt hän oli käskeny herraa lopettamaan kokonaan (nehän lopetti yhdessä jo sillonko vauvauutiset tuli julki). Saas nähä kuinka käy.
 
Mun kesäloma oli keväällä. :cautious:
Mutta tässä on 6 päivän työputki menossa.
Me ei tehä ku aina se 5. Ellei vkl ylkkää sit oo. Hyvin se siitä menee, puolet enää :)

Nyt ku mul on elokuussa lomaa tänä vuonna nii näillä näkymin joudun pitää ens vuonna heti kesäkuun alusta, mut elättelen toiveita et muuttuisi vielä vuoden aikana nää jutut.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä