Lilith Le Nuit
Pistä mies töihin ja jää kotiin. :xmas:Vääk, kun pitäis kohta suunnitella lähtevänsä töihin. Onks pakko jos ei haluu?
Pistä mies töihin ja jää kotiin. :xmas:Vääk, kun pitäis kohta suunnitella lähtevänsä töihin. Onks pakko jos ei haluu?
Jos onnellinen liitto muuttuu eroksi yhtäkkiä, niin herää kysymys, mitä on tapahtunut, kun mukavasta naisesta on tullut kassilla hakkaaja...Joo-o... Kyllä niitä kehujakin vielä piisaa, mutta nyt on kyllä vastapuolen käytös ollut sellaista, että "eukko"-sana ei paljoa vielä siinä paina.
On minussakin toki vikaa, mutta tätä sotaa en minä aloittanut.
:hug: inhottavaa kun sulla tuo keho hajoilee kokoaikaPuhu pukille. Sä mikkää vanaha ole.
Jei, hammaskipu piti aamuyöstä asti hereillä. Aamulla heti ku pääsi, nii hammaslääkäriin. Siellä sai odotella 50 min ennen ku pääs käsittelyyn. Käsittelyn jälkeen hemmetinmoinen koko kropan tärinä :O Uutta miulle.
Tuu tänne kahveelle, keksitää joku hyvä saikku syyVääk, kun pitäis kohta suunnitella lähtevänsä töihin. Onks pakko jos ei haluu?
Mä oon niin tottunu tähän. Muutoinhan mä en sairasta, mulla kroppa vissiin hoitaa sen osan sitte... Son mun osa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras";27679660]Jos onnellinen liitto muuttuu eroksi yhtäkkiä: Näytä alkuperäinen viesti:hug: inhottavaa kun sulla tuo keho hajoilee kokoaika
Mulle teki toissakesänä hampaaseen juurihoidon niin nuori hammaslääkäri, että se näytti TET-harjoittelijalta. Sitten kun kaivelu oli valmista niin se taputti mun kättä ja sanoiJoo, onnekseen nykyisellään ovatkin hurjan osaavia ja asiakkaansa huomioivia, mutta kun matkassa on ollut mukana näitä "kukkasiakin", niin siinä tahtoo vaan mennä kovemmallakin luulla oma aikansa ennen kuin luottaa purukalustoansa kenenkään syynättäväksi.
En mä oo kotona, oon vielä täällä isotissisellä kaverillani kylässä Miäs on kotona vekaran kanssa että meikä saa omaa aikaa.Pistä mies töihin ja jää kotiin. :xmas:
No mulla olis hyvä saikkusyy kun on yskä ja flunssa, mutta meillä on työvoimapula ja jouluaika on (kuulemma) kaikkein kiireisintä ettei oo varaa olla työntekijöitä pois kun jotkut meillä joutuu tekemään (kuulemma) kolmenkin ihmisen hommat... Entä jos tuun huomenna kahville kun työtöit on vasta illalla Mihin kauas pitää tulla?Tuu tänne kahveelle, keksitää joku hyvä saikku syy
Tämä on ketjussa ehkä parasta. Siinä vanhassakin, vaikken siinä ihan hirmusti enää loppuaikoina oleillut.täällä saa purkaa mieltään ilman että on tilivelvollinen joillekkin tuntemattomille.
ei sen kauemmaksi kuin mikkeliinEn mä oo kotona, oon vielä täällä isotissisellä kaverillani kylässä Miäs on kotona vekaran kanssa että meikä saa omaa aikaa.
No mulla olis hyvä saikkusyy kun on yskä ja flunssa, mutta meillä on työvoimapula ja jouluaika on (kuulemma) kaikkein kiireisintä ettei oo varaa olla työntekijöitä pois kun jotkut meillä joutuu tekemään (kuulemma) kolmenkin ihmisen hommat... Entä jos tuun huomenna kahville kun työtöit on vasta illalla Mihin kauas pitää tulla?
Vaatimattomat 260km... Täytyy panna korvan taakse Mutta nyt lähen sinne töihin, heihei kaikille!ei sen kauemmaksi kuin mikkeliin
:hug: hyvää työyötäVaatimattomat 260km... Täytyy panna korvan taakse Mutta nyt lähen sinne töihin, heihei kaikille!
FYI.FYI
Menen syomaan.
HÖH.ei sen kauemmaksi kuin mikkeliin
!!!! dämit !!!!HÖH.
Vasta olisi ollut HKI- Mikkeli junalla 1,50e/ suunta :saint:
!!!! dämit !!!!
miksi minulle ei kerrota mitn :E
:heart: :hug:
Pitää sitten vaan virtuaalisesti:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27680312:Taas täällä