The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Joo-o... Kyllä niitä kehujakin vielä piisaa, mutta nyt on kyllä vastapuolen käytös ollut sellaista, että "eukko"-sana ei paljoa vielä siinä paina.
On minussakin toki vikaa, mutta tätä sotaa en minä aloittanut.
Jos onnellinen liitto muuttuu eroksi yhtäkkiä, niin herää kysymys, mitä on tapahtunut, kun mukavasta naisesta on tullut kassilla hakkaaja...


Petitkö sinä?
 
IhanaValo
TrueBlood; :hug: Hammaskipu on kyl pahinta..:(

Njoo, haastattelu meni..ja hyvä niin. Ensteks meinas tulla virhe kun piti kirjottaa syntymäaika, en meinannu muistaa sitäkään :LOL: Onneks sain mokailla ihan siinä odotusaulassa keskenäni enkä sentään menny möläyttää sitä niille tädeille.

No, kyseli ne paljon kaikkee, ja kaikkeen vastasin minkä osasin mut en kyl osaa sanoa miten käy, oon vaan niin onnellinen kun se on ohi:) Se jännitys on poissa, se tutina ja mahansärkeminen..
 
Joo, onnekseen nykyisellään ovatkin hurjan osaavia ja asiakkaansa huomioivia, mutta kun matkassa on ollut mukana näitä "kukkasiakin", niin siinä tahtoo vaan mennä kovemmallakin luulla oma aikansa ennen kuin luottaa purukalustoansa kenenkään syynättäväksi.
Mulle teki toissakesänä hampaaseen juurihoidon niin nuori hammaslääkäri, että se näytti TET-harjoittelijalta. Sitten kun kaivelu oli valmista niin se taputti mun kättä ja sanoi
"Olit tosi reipas!".

:LOL:
 
Professional Griefer
Empiirinen tutkimus kuuden vuoden ajalta: tiedättekö, mikä on ihmisille ylivoimaisesti vaikein lause ymmärtää?
- "älä kävele siitä!"

Sitten tulee perään kiroilut ja vittuilut ja huorittelut siitä, että yritän tappaa virittämällä vahanpoistoansoja. Kun sitä työaluettahan ei ole rajattu, eikä varsinkaan asetettu varoituskylttejä/lappusia ympäri rappua..

Hyvää alkanutta viikkoa vaan :D
 
kahvikirahvi
Pistä mies töihin ja jää kotiin. :xmas:
En mä oo kotona, oon vielä täällä isotissisellä kaverillani kylässä :D Miäs on kotona vekaran kanssa että meikä saa omaa aikaa.

Tuu tänne kahveelle, keksitää joku hyvä saikku syy :D
No mulla olis hyvä saikkusyy kun on yskä ja flunssa, mutta meillä on työvoimapula ja jouluaika on (kuulemma) kaikkein kiireisintä ettei oo varaa olla työntekijöitä pois kun jotkut meillä joutuu tekemään (kuulemma) kolmenkin ihmisen hommat... Entä jos tuun huomenna kahville kun työtöit on vasta illalla :D Mihin kauas pitää tulla?
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
En mä oo kotona, oon vielä täällä isotissisellä kaverillani kylässä :D Miäs on kotona vekaran kanssa että meikä saa omaa aikaa.



No mulla olis hyvä saikkusyy kun on yskä ja flunssa, mutta meillä on työvoimapula ja jouluaika on (kuulemma) kaikkein kiireisintä ettei oo varaa olla työntekijöitä pois kun jotkut meillä joutuu tekemään (kuulemma) kolmenkin ihmisen hommat... Entä jos tuun huomenna kahville kun työtöit on vasta illalla :D Mihin kauas pitää tulla?
ei sen kauemmaksi kuin mikkeliin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä