Sama vika. Mutta ei sovi mennä nukkuu,jos vaiks sais ensyönä sit nukuksittua.Jösses kun väsyttää. Niisk.
Sama vika. Mutta ei sovi mennä nukkuu,jos vaiks sais ensyönä sit nukuksittua.Jösses kun väsyttää. Niisk.
Rakkautui tänne myös kespiskin.Ei ne nyt rauhotukkaa mut en nyt siitä tarkottanu
..kun sitä ihme säätöä kuka on ketäkin ja mikä tinku on mikäkin...
kohta se varmaan tulee taas tänne huutelee etten minä ole minä:kieh:
Ja piti kirjoittaa rekkautui.Rakkautui tänne myös kespiskin.
Jotkut ne viittii nähdä vaivaa :headwall:
Hieronta.Särkee jalkoja ihan helvetisti. Mikä auttais, ku ei ylös nostaminen, makailu, ei piikkimatto ja särkylääkettä ei itseasiassa oo..
Viini? :saint:
Minä joka olen palstan mukaan 24/7 tääll en osannut olla 24/7 tääll että olisin tuon tyypin huomannutRakkautui tänne myös kespiskin.
Selvisköhän tämä?Heippa murut!
Viikonloppu meni mökillä ja sillä välin meitin pihaan on ilmeisesti avattu jonkinlainen Matkahuollon toimipiste - pihassa on nimittäin revitetty jonkinnäköisellä perävaunuyhdistelmällä useaan kertaan.
Täytynee selvittää, että kuka ja miksi.
Jäin opiskeluleskeksi taasHieronta.
Nojos ukko on vielä ulottuvilla niin käskytät hieromaan vartiksi, ei voi niin tiukkaa olla opiskelu ettei 15 minuuttia voi naistaan huoltaa.Jäin opiskeluleskeksi taas
Ite ei kykene ku ei kädet kestä Rankkaa olla vanha...
No älä muuta viserrä!täytyy myöntää, että tää tinku-valetinku-tinkuliini -kuvio on aika hämmentävä
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27680588:Sama vika. Mutta ei sovi mennä nukkuu,jos vaiks sais ensyönä sit kuksittua.
Niin ku se opiskelee tuolla 200km päässä....Nojos ukko on vielä ulottuvilla niin käskytät hieromaan vartiksi, ei voi niin tiukkaa olla opiskelu ettei 15 minuuttia voi naistaan huoltaa.
!!
nii kerta!
!!
olis kyllä hyvä jos se alunperäinen tinku tulis takaisin ja sä vaikutat häneltä aika erehdyttävästiNo älä muuta viserrä!
kenekää tietysti täällä tarvii uskoa mitään mut joo,olen kyllä se tinku jolle kävit kaupassa Rekkauduin vaan sit tinkuliininä. No ,toisaalta sama se kai sitten on mut ketuttaa vaan kun joku tulee pilailee toisen kustannuksella niin et kukaan ei sitten enää usko mitään. Mutta sama se,voihan täältä poiskii lähteä ni saat muut vallata mestan ja riuhua miten lystäävät.
minä en viittis nähä vaivaa sillä et mustuisin vaan sen takia et sais pilailla toisten kustannuksella,niin tärkee tää(kään) palsta ei ole. Huvinsa kullakin! Mutta kiva vaan kun jonku törpön takia minun uskottavuus(vai miksikä sitä sanoisi) meniRakkautui tänne myös kespiskin.
eiköpä tuo tässä palanne ja jospa se perskärpänen olis menny muualle pörräämäänminä en viittis nähä vaivaa sillä et mustuisin vaan sen takia et sais pilailla toisten kustannuksella,niin tärkee tää(kään) palsta ei ole. Huvinsa kullakin! Mutta kiva vaan kun jonku törpön takia minun uskottavuus(vai miksikä sitä sanoisi) meni
Mites tuo nyt sitten on mahdollista ettet huomannut jos olet täällä muka 24/7Minä joka olen palstan mukaan 24/7 tääll en osannut olla 24/7 tääll että olisin tuon tyypin huomannut
Olikin Mällinkatu ja löytyy KotkastaJa jonkun jutun yhteydessä Mällinkuja. Kiva osoite
No millä mä sen sulle todistan muutakun sanomalla et olen se...Just tätä meinasin,kukaan ei enää usko minua kun joku törppö tuli väliin sotkee mutta jos joku sai tyydytyksen siitä et pilas sen et olen täällä niin suotakoon se sit hänelle.olis kyllä hyvä jos se alunperäinen tinku tulis takaisin ja sä vaikutat häneltä aika erehdyttävästi
Ai sinoot naisiinkin päinNiin ku se opiskelee tuolla 200km päässä....
Ehkä mä selviin. Harmi ku kaikki naapuritki on tollasia 90-vuotiaita, ei ees komeita nuorikkoja tarjoamassa apua
Teinkin teille molemmille jossain vaiheessa sen jälkeen kun rekkauduit "testikysymyksen" miten vietät joulua =)minä en viittis nähä vaivaa sillä et mustuisin vaan sen takia et sais pilailla toisten kustannuksella,niin tärkee tää(kään) palsta ei ole. Huvinsa kullakin! Mutta kiva vaan kun jonku törpön takia minun uskottavuus(vai miksikä sitä sanoisi) meni
kyl mä uskonNo millä mä sen sulle todistan muutakun sanomalla et olen se...Just tätä meinasin,kukaan ei enää usko minua kun joku törppö tuli väliin sotkee mutta jos joku sai tyydytyksen siitä et pilas sen et olen täällä niin suotakoon se sit hänelle.
Ei tää palsta mulle nyt niin tärkee ole mutta kivaa oli niin kauan kun oli ennku tultiin sotkee kaikki
Ai tarkottaako nuorikko vain naista?Ai sinoot naisiinkin päin