The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Särkee jalkoja ihan helvetisti. Mikä auttais, ku ei ylös nostaminen, makailu, ei piikkimatto ja särkylääkettä ei itseasiassa oo..


Viini? :saint:
 
täytyy myöntää, että tää tinku-valetinku-tinkuliini -kuvio on aika hämmentävä
No älä muuta viserrä!

kenekää tietysti täällä tarvii uskoa mitään mut joo,olen kyllä se tinku jolle kävit kaupassa :D Rekkauduin vaan sit tinkuliininä. No ,toisaalta sama se kai sitten on mut ketuttaa vaan kun joku tulee pilailee toisen kustannuksella niin et kukaan ei sitten enää usko mitään. Mutta sama se,voihan täältä poiskii lähteä ni saat muut vallata mestan ja riuhua miten lystäävät.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
No älä muuta viserrä!

kenekää tietysti täällä tarvii uskoa mitään mut joo,olen kyllä se tinku jolle kävit kaupassa :D Rekkauduin vaan sit tinkuliininä. No ,toisaalta sama se kai sitten on mut ketuttaa vaan kun joku tulee pilailee toisen kustannuksella niin et kukaan ei sitten enää usko mitään. Mutta sama se,voihan täältä poiskii lähteä ni saat muut vallata mestan ja riuhua miten lystäävät.
olis kyllä hyvä jos se alunperäinen tinku tulis takaisin ja sä vaikutat häneltä aika erehdyttävästi
 
olis kyllä hyvä jos se alunperäinen tinku tulis takaisin ja sä vaikutat häneltä aika erehdyttävästi
No millä mä sen sulle todistan muutakun sanomalla et olen se...Just tätä meinasin,kukaan ei enää usko minua kun joku törppö tuli väliin sotkee mutta jos joku sai tyydytyksen siitä et pilas sen et olen täällä niin suotakoon se sit hänelle.
Ei tää palsta mulle nyt niin tärkee ole mutta kivaa oli niin kauan kun oli ennku tultiin sotkee kaikki:(
 
ketjun eka ap vieras
minä en viittis nähä vaivaa sillä et mustuisin vaan sen takia et sais pilailla toisten kustannuksella,niin tärkee tää(kään) palsta ei ole. Huvinsa kullakin! Mutta kiva vaan kun jonku törpön takia minun uskottavuus(vai miksikä sitä sanoisi) meni:(
Teinkin teille molemmille jossain vaiheessa sen jälkeen kun rekkauduit "testikysymyksen" miten vietät joulua =)
 
No millä mä sen sulle todistan muutakun sanomalla et olen se...Just tätä meinasin,kukaan ei enää usko minua kun joku törppö tuli väliin sotkee mutta jos joku sai tyydytyksen siitä et pilas sen et olen täällä niin suotakoon se sit hänelle.
Ei tää palsta mulle nyt niin tärkee ole mutta kivaa oli niin kauan kun oli ennku tultiin sotkee kaikki:(
kyl mä uskon
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä