"tinku"
Onko nyt hyvä fiilis ku varastit mun identiteetin?Minun munat rupes vaahtoomaan:'(
Onko nyt hyvä fiilis ku varastit mun identiteetin?Minun munat rupes vaahtoomaan:'(
Niin on :heat:eikö olekkin aivan käsittämätöntä miten hitaasti jotku pääsee liikkeelle :heat:
elä luule :saint:Jaha, nyt ne hävis :snotty:
Mä jo luulin et hylkäsit mut :Oelä luule :saint:
eihän nyt sentään, mitempä mä nyt sen raskisin tehdäMä jo luulin et hylkäsit mut :O
mä kans aattelin :saint:eihän nyt sentään, mitempä mä nyt sen raskisin tehdä
hetkeksi karkasin laittaan eväät takas jääkaappin
katoppa tyttöä minkä otti ja teki :flower:mä kans aattelin :saint:
Mä oon kauheen ylpee itestäni, en oo syöny yhtään jäätelöä tänään aika hyvin!
boottaa selain ja jos sekään ei tepsi niin tyhjää välimuistit sunmuutNo sitten se on vaan mulla mikä jumii
So true :ashamed:KAKSOSET
Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet lähes poikkeuksetta biseksuaali. Odotat saavasi kaiken ponnistelematta itse lainkaan. Olet helppoheikki ja kusipää. Sinulla on voimakas tarve sukurutsaukseen. Sinulla on lisäksi ainakin fantasioissasi suunnaton tarve naida kahden kanssa yhtä aikaa. Jos ei mikään muu auta niin tuuttaat sormesi omaan pakoputkeen yhdynnän aikana. Tätä harrastavat niin mies- kuin naispuolisetkin Kaksoset. Jakomielitauti periytyy aina joltain suvun Kaksoselta. Kaksoset saattavat juovuspäissään flirttailla jopa omalle peilikuvalleen. Joskus he jopa onnistuvat siinä, jolloin huomaavat lähteneensä jatkoille itsensä kanssa.
Onnenkapine: Puhelin
Onnennumero: 118
Onnenväri: Keltaiset sivut
Motto: "Mä haluun eka jutella"
Auto: Mikä tahansa kaksipaikkainen
auts :xmas:
noup, just came back from cleaning the houseAm i alone?
mirri vai palsta?Nyt ehkä toimii pikkasen nopeemmin
ymmärrän, sulla on on ollu varmaan parempikin päiviäMua vituttaa. Anteeks.
Kiva :kiss:ymmärrän, sulla on on ollu varmaan parempikin päiviä
:hug:
Jes! :kiss:noup, just came back from cleaning the house