Kuitenkin herrasmiehenä et sitten lyöny nahkasella nyrkillä takasNiinpä.
hope so.
Kuitenkin herrasmiehenä et sitten lyöny nahkasella nyrkillä takasNiinpä.
hope so.
Noh, kerro kaikki!!! HetiiiiVoi pk, kuulostaa aika rankalta tapaukselta...:hug:
Jee, mie menin, näin ja tulin
palstastapuhutko tästä ketjusta vai palstasta?
mun pitäs leipoo jouluherkkuja mut ensin tarttis lähtee kauppaan mut siellä on liian kylmä...no nyt mä käsitän, yrität kauttarantain vihjailla että kaipaat ulkosiitosta
hyi sua
Tää o mun :heart:Mie löysin vaan tämmöisen..
VESIMIES
Vesimies on vitun idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja kävelee kaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos joku kehottaisi. Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessa pahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee joku muu ja korjaa jäljet (yleensä kauris).
MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
me niin tiedettiin tää :kiss:...Jee, mie menin, voitin ja tulin
Voi sua :hug:Aamu meni sitten lastenvalvojalla riidellessä - pään yritin pitää kylmänä ja onnistuinkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastapuoli taas kiehui oikein olan takaa.
Teinit asuvat minun luonan nyt aluksi ja tapaavat äitiään viikonloppuisin.
Sain vielä parkkipaikalla käsilaukusta naamalle, se on tämä ex-miehen osa reilu .
joo, paree ettet oikein huiska sen veskan kanssa...Toivottavasti en lyökään, siellä kun on melkein aina kirves.
Mä olisin varmaan istuttanu lumihankeen jäähtymään Sillee nätisti, mutta topakasti ohjaamalla siihe.
Kiehui kieltämättä ja näin punaista.Kuitenkin herrasmiehenä et sitten lyöny nahkasella nyrkillä takas
Puhut vaimostasi. Mihin katosi rakkaus yhtäkkiä?Kiehui kieltämättä ja näin punaista.
En lyönyt, tyydyin peruuttamaan niin voimakkaasti pois parkista, että eturenkaat heitti vähän eukon päälle lunta.
Sinne jäi lumi"ukko" putsaamaan itseään
:hug:....mutta onneksi on kaikki ohi ja takanapäin. Hampilassakäynti on kyllä ihan hirveää...Puhu pukille. Sä mikkää vanaha ole.
Jei, hammaskipu piti aamuyöstä asti hereillä. Aamulla heti ku pääsi, nii hammaslääkäriin. Siellä sai odotella 50 min ennen ku pääs käsittelyyn. Käsittelyn jälkeen hemmetinmoinen koko kropan tärinä :O Uutta miulle.
Joo-o... Kyllä niitä kehujakin vielä piisaa, mutta nyt on kyllä vastapuolen käytös ollut sellaista, että "eukko"-sana ei paljoa vielä siinä paina.Puhut vaimostasi. Mihin katosi rakkaus yhtäkkiä?
Koita nyt rauhoittua, aikuinen mies. Juurihan teille oli vauvakin tulossa ja kehuit täälläkin vaimoasi. Lopeta jooko?
mä luonnehtisin asiaa pikemminkin niin, että sinne ajan varaaminen, ajan odottaminen ja sinne meneminen on pelottavaa mutta sitten kun pääsee siihen tuoliin ja rojut on suussa niin jännitys laukeaa:hug:....mutta onneksi on kaikki ohi ja takanapäin. Hampilassakäynti on kyllä ihan hirveää...
..noh, onneksipa ei tullut kastikkeiden kera ..Aamu meni sitten lastenvalvojalla riidellessä - pään yritin pitää kylmänä ja onnistuinkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastapuoli taas kiehui oikein olan takaa.
Teinit asuvat minun luonan nyt aluksi ja tapaavat äitiään viikonloppuisin.
Sain vielä parkkipaikalla käsilaukusta naamalle, se on tämä ex-miehen osa reilu .
Noh, nyt kerrot kyllä ! Mimmosta oli, mimmonen oma tuntuma juttuun ja ennen kaikkea - mikä on fiilis nyt?! Hehkutuksestasi päätellen voisin jo tehdä omat positiiviset lopputulemat ....Voi pk, kuulostaa aika rankalta tapaukselta...:hug:
Jee, mie menin, näin ja tulin
Joo, onnekseen nykyisellään ovatkin hurjan osaavia ja asiakkaansa huomioivia, mutta kun matkassa on ollut mukana näitä "kukkasiakin", niin siinä tahtoo vaan mennä kovemmallakin luulla oma aikansa ennen kuin luottaa purukalustoansa kenenkään syynättäväksi.mä luonnehtisin asiaa pikemminkin niin, että sinne ajan varaaminen, ajan odottaminen ja sinne meneminen on pelottavaa mutta sitten kun pääsee siihen tuoliin ja rojut on suussa niin jännitys laukeaa
nykyset hamppilääkärit on aika taitavia
No ei ole ei Kipu, se hemmetin kipu alakaa tuleen takas |O Poiki 5 uutta käyntiä:hug:....mutta onneksi on kaikki ohi ja takanapäin. Hampilassakäynti on kyllä ihan hirveää...
:hug: voi ei, koeta kestääNo ei ole ei Kipu, se hemmetin kipu alakaa tuleen takas |O Poiki 5 uutta käyntiä
No eikähän :O?!?! Voi sinua :hug:....otat ihan kunnolla särkylääkettä ja yrität unohtaa laskuista sitten tämän kertaisen käynnin, se on jo historiaa, ja keskityt vaan hengittämiseen....No ei ole ei Kipu, se hemmetin kipu alakaa tuleen takas |O Poiki 5 uutta käyntiä
Voinko tulla joskus kahville?Huomentapäivää vaan kaikille! Meikä hillui täällä isäntäväen mieliksi (tai kauhuksi) alushoususillani keittelemässä kahvia ja keikistelemässä
Ihan koska vaan.Voinko tulla joskus kahville?
kivaIhan koska vaan.