Tarviitko apua? :xmas:Ei sellasia kyllä ole tapahtunut aikapäiviin :O Ei näin vanha raihnainen enää sellasia
Tarviitko apua? :xmas:Ei sellasia kyllä ole tapahtunut aikapäiviin :O Ei näin vanha raihnainen enää sellasia
Mun pitää vissiin kävellä sua vastaanEi sellaisia ole, ei ole tullut vastaan opcorn:
No tuos on sul avustajiiEi sellasia kyllä ole tapahtunut aikapäiviin :O Ei näin vanha raihnainen enää sellasia
ettei Sangis vaan lue hiljaa mielessään itseäänkin avustajakaartilaiseksiNo tuos on sul avustajii
Ny se sit säikähtiNo tuos on sul avustajii
Puhu pukille. Sä mikkää vanaha ole.Ei sellasia kyllä ole tapahtunut aikapäiviin :O Ei näin vanha raihnainen enää sellasia
Mun käsittelyssä tärisisit kansPuhu pukille. Sä mikkää vanaha ole.
Jei, hammaskipu piti aamuyöstä asti hereillä. Aamulla heti ku pääsi, nii hammaslääkäriin. Siellä sai odotella 50 min ennen ku pääs käsittelyyn. Käsittelyn jälkeen hemmetinmoinen koko kropan tärinä :O Uutta miulle.
ei kai, miks susta semmottosiltas tuntuu?tääl on keksustelut muuttuneet kovin sisäsiittosiks...kui varte semmottos?
En mää oo ainakaa huomannu, ihan samalla tavalla ku rimpsessa ketjuski:Otääl on keksustelut muuttuneet kovin sisäsiittosiks...kui varte semmottos?
Mä teen peruna-lihapataa.Kertokaas mulle mitäs sanoisin miehelle että se kokkais tänään? Mulla lyö pää täysin tyhjää. /o\
Millä tavalla?tääl on keksustelut muuttuneet kovin sisäsiittosiks...kui varte semmottos?
noh, noita mielipide ketjuja tuossa vain luin ja huomasin, että olen aika tasasesti alkanut viljellä tuota sisäsiittosta sanaa...hrrr...Millä tavalla?
Mun mielestä tänne on tullu kovasti paljon lisää siitettäviä, viimeketjuun nähdennoh, noita mielipide ketjuja tuossa vain luin ja huomasin, että olen aika tasasesti alkanut viljellä tuota sisäsiittosta sanaa...hrrr...
no nyt mä käsitän, yrität kauttarantain vihjailla että kaipaat ulkosiitostanoh, noita mielipide ketjuja tuossa vain luin ja huomasin, että olen aika tasasesti alkanut viljellä tuota sisäsiittosta sanaa...hrrr...
puhutko tästä ketjusta vai palstasta?noh, noita mielipide ketjuja tuossa vain luin ja huomasin, että olen aika tasasesti alkanut viljellä tuota sisäsiittosta sanaa...hrrr...
eli voitit taistelun lopulta yllättävin pienin omin tappioinAamu meni sitten lastenvalvojalla riidellessä - pään yritin pitää kylmänä ja onnistuinkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastapuoli taas kiehui oikein olan takaa.
Teinit asuvat minun luonan nyt aluksi ja tapaavat äitiään viikonloppuisin.
Sain vielä parkkipaikalla käsilaukusta naamalle, se on tämä ex-miehen osa reilu .
No on se ihme ku pitää veskalla hakata:O Hyvä että sie sentää osapuilleen viileenä!Aamu meni sitten lastenvalvojalla riidellessä - pään yritin pitää kylmänä ja onnistuinkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastapuoli taas kiehui oikein olan takaa.
Teinit asuvat minun luonan nyt aluksi ja tapaavat äitiään viikonloppuisin.
Sain vielä parkkipaikalla käsilaukusta naamalle, se on tämä ex-miehen osa reilu .
Ainakin toistaiseksi - tiedä, mitä tuo vielä keksii.eli voitit taistelun lopulta yllättävin pienin omin tappioin
Niinpä.No on se ihme ku pitää veskalla hakata:O Hyvä että sie sentää osapuilleen viileenä!
Toivotaan että se toinenkin osapuoli siellä rauhottuu ajan kanssa.
Mä olisin varmaan istuttanu lumihankeen jäähtymään Sillee nätisti, mutta topakasti ohjaamalla siihe.Ainakin toistaiseksi - tiedä, mitä tuo vielä keksii.
Ja ei sekään järin mukavaa ollut, että autoon istuessaan saa vasten kasvoja valtavan nahkaisen käsilaukun.