Minkäs sitä luonnolleen voisinähän se paljokas olet, kuka sitä nyt koko päivää...
Minkäs sitä luonnolleen voisinähän se paljokas olet, kuka sitä nyt koko päivää...
Tuli noista nappuloista mieleen.. "tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua.." :ashamed:Vähän jänskättää, soittivat postista että tuovat huomenna meille uuden astianpesukoneen! Osaisinkohan mä jo huuhdella ne astiat tällä kertaa
Siinä on kamalasti nappuloita! Sen on pakko olla hyvä kone:xmas:
BP osaa puhua enää huutamalla :kiss:Iso hali teille
iso hali teille
:hug: :heart:Iso hali teille
*näpyttelee tohkeissaan Ämkooteen nappulaa* ei se määrä mut se laatu! -mitvit onks tää rikki ku se alko paisuu ja joku vesivahinkoki vissii täs!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27678748:Tuli noista nappuloista mieleen.. "tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua.." :ashamed:
:xmas:*näpyttelee tohkeissaan Ämkooteen nappulaa* ei se määrä mut se laatu! -mitvit onks tää rikki ku se alko paisuu ja joku vesivahinkoki vissii täs!
Täytyy saada naama kuuluville...eikö...BP osaa puhua enää huutamalla :kiss:
:kiss:Hello vaan :wave:
Päivä kättärillä, sitten pitsaa ( itsetehtyä, valkosipuli-kana-jauheliha-pepperoni-smetana ) nassuun ja koulutehtävien kimppuun :snotty:
Vai siis miten se meni..onkos tämä niitä "koulutehtäviä" :saint:
:kiss::kiss::kiss:
:kiss:Iso hali teille
Mun pitäs tehdä jotain järkevää:kiss::kiss:
Aina tuplana takas :saint:
Käy munki puolesta kaupassa,mua ei huvittaisMun pitäs tehdä jotain järkevää
Jos sitä lähtisi kauppaan kun kaikki söpöliinit pitää siestaa tänään palstalta.
No tiettyAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27678900:Käy munki puolesta kaupassa,mua ei huvittais
niimpä tietenkinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27678900:Käy munki puolesta viinakaupassa, mua janottaa
Kiitos :kiss:No tietty
Majuri ja Pertti varmaan tulevat tossa iltapäivällä, hyvin kerkiät käydäMun pitäs tehdä jotain järkevää
Jos sitä lähtisi kauppaan kun kaikki söpöliinit pitää siestaa tänään palstalta.
En mää jaksa kytistää, ahdistuvat vielä.Majuri ja Pertti varmaan tulevat tossa iltapäivällä, hyvin kerkiät käydä
Mä kanssa mietin että ketkä ovat Kepsiksen mielestä söpöliinejä ja he tulivat mullekin mieleen :xmas:Majuri ja Pertti varmaan tulevat tossa iltapäivällä, hyvin kerkiät käydä
:stick: keppiä sullekkinMä kanssa mietin että ketkä ovat Kepsiksen mielestä söpöliinejä ja he tulivat mullekin mieleen :xmas:
Kävis tuo viinakauppakin. mun tekis mieli sieltä Tonic vettä ja Dry Giniäniimpä tietenkin
No paskooks karhu mettään, honey:kiss: Mulle voit tuoda pumppernikkeleitä vai mitä ne vaaleenpunasella päällystetyt on, niitä tekis nyt mieli!!En mää jaksa kytistää, ahdistuvat vielä.
(viittasin toki tähän aktiivisuuteen palstalla, pöpi )