IhanaValo
No niin niin Mitenhän sen sais parhaiten laukeemaan?
:hug: tsemiä
Riittääkö että käyn siel haastattelussa vai tarvisko jotain muuta viel..
No niin niin Mitenhän sen sais parhaiten laukeemaan?
:hug: tsemiä
Nallipyssyä paukuttelet aikasi kuluksi :xmas:No niin niin Mitenhän sen sais parhaiten laukeemaan?
Riittääkö että käyn siel haastattelussa vai tarvisko jotain muuta viel..
Se ois kyl luksustaEi nyt liity tuohon laukeamisasiaan millään tavalla mut taas toivon et meillä ois amme, vaikka se onkin vedenhukkausta...on taas semmoinen olo et voisin istua kylvyssä koko illan...tosin jo 10-15min jälkeen vois olla veskin oven takana yks jos toinenkin pikkuihminen paukuttamasa ovea että äiti tuu jo pois sieltä
eipä tuo haittaa mutta alkujaan mulla oli hakusessa sarja jossa olis seksiä mutta en hoxannu erikseen mainita että tarkoitin sillä vähäpukeisia ja kauniita naisiaOz on mielettömän hieno sarja. Mutta toki jos homoseksuaalinen kontentti jossain satunnaisesti saa aivot nyrjähtämään, ei kannata katsoa
Game of Thronesissa on kyllä nakuilua joka makuun, mutta se nyt on varmasti jo läpikoluttu?eipä tuo haittaa mutta alkujaan mulla oli hakusessa sarja jossa olis seksiä mutta en hoxannu erikseen mainita että tarkoitin sillä vähäpukeisia ja kauniita naisia
ei se silti poissulje sitä ettenkö vois tutustua tohon Oziin
kieli pitkällä ootan että S3 alkaaGame of Thronesissa on kyllä nakuilua joka makuun, mutta se nyt on varmasti jo läpikoluttu?
Kyllä kannattaa tutustua.eipä tuo haittaa mutta alkujaan mulla oli hakusessa sarja jossa olis seksiä mutta en hoxannu erikseen mainita että tarkoitin sillä vähäpukeisia ja kauniita naisia
ei se silti poissulje sitä ettenkö vois tutustua tohon Oziin
harmi että menee vielä aikaa siihen tovi.kieli pitkällä ootan että S3 alkaa
Eipä vissiinEi nyt liity tuohon laukeamisasiaan millään tavalla mut taas toivon et meillä ois amme, vaikka se onkin vedenhukkausta...on taas semmoinen olo et voisin istua kylvyssä koko illan...tosin jo 10-15min jälkeen vois olla veskin oven takana yks jos toinenkin pikkuihminen paukuttamasa ovea että äiti tuu jo pois sieltä
Mitä, nauraksää mulle??Eipä vissiin
Pitäs osata jo välttää avainsanoja tässä vaiheessaMitä, nauraksää mulle??
No, eikö muka ammeessa lilluminen ois aika rentouttavaa?
On tuo paha sana tuo laukeaminen..työ pervot keksitte vaikka mitä siitäkin.
Se oli vahinkoPitäs osata jo välttää avainsanoja tässä vaiheessa
etkö muka ole huomannut että tietyt tyypit vääntää puheet väkistenkin navan alle heti kun siihen muodostuu vähäisinkin mahdollisuusMitä, nauraksää mulle??
No, eikö muka ammeessa lilluminen ois aika rentouttavaa?
On tuo paha sana tuo laukeaminen..työ pervot keksitte vaikka mitä siitäkin.
Joo,olin varomaton.etkö muka ole huomannut että tietyt tyypit vääntää puheet väkistenkin navan alle heti kun siihen muodostuu vähäisinkin mahdollisuus
Kenestä sää puhut?etkö muka ole huomannut että tietyt tyypit vääntää puheet väkistenkin navan alle heti kun siihen muodostuu vähäisinkin mahdollisuus
no en nyt viitti alkaa sormella osoittelemaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27678323:Kenestä sää puhut?
Vahinkoja juu niitä sattuu...Se oli vahinko
mitäs niistä padoista ja kattiloista sanottiinkaanno en nyt viitti alkaa sormella osoittelemaan
olen niin hienotunteinen
Niih,hyvä. :kiss:no en nyt viitti alkaa sormella osoittelemaan
olen niin hienotunteinen
olikse että tyhjät tynnyrit kolisee eniten tai jtnmitäs niistä padoista ja kattiloista sanottiinkaan
can't argue with that :kiss:Me ollaan kaikki ihan mahdottomia.
Niin moneen ku vaan haluaa...kunhan siis mäkin oon siinäJust mietin samaa..