The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Ei nyt liity tuohon laukeamisasiaan millään tavalla mut taas toivon et meillä ois amme, vaikka se onkin vedenhukkausta...on taas semmoinen olo et voisin istua kylvyssä koko illan...tosin jo 10-15min jälkeen vois olla veskin oven takana yks jos toinenkin pikkuihminen paukuttamasa ovea että äiti tuu jo pois sieltä :D
 
Ei nyt liity tuohon laukeamisasiaan millään tavalla mut taas toivon et meillä ois amme, vaikka se onkin vedenhukkausta...on taas semmoinen olo et voisin istua kylvyssä koko illan...tosin jo 10-15min jälkeen vois olla veskin oven takana yks jos toinenkin pikkuihminen paukuttamasa ovea että äiti tuu jo pois sieltä :D
Se ois kyl luksusta :rolleyes:

Joskus aikoinaan tuli istuttua kynttilän valossa poreammeessa siemaillen samalla hyvää viiniä ja kuunnellen hiljaisuutta.
 
Oz on mielettömän hieno sarja. Mutta toki jos homoseksuaalinen kontentti jossain satunnaisesti saa aivot nyrjähtämään, ei kannata katsoa :)
eipä tuo haittaa mutta alkujaan mulla oli hakusessa sarja jossa olis seksiä mutta en hoxannu erikseen mainita että tarkoitin sillä vähäpukeisia ja kauniita naisia

ei se silti poissulje sitä ettenkö vois tutustua tohon Oziin
 
eipä tuo haittaa mutta alkujaan mulla oli hakusessa sarja jossa olis seksiä mutta en hoxannu erikseen mainita että tarkoitin sillä vähäpukeisia ja kauniita naisia

ei se silti poissulje sitä ettenkö vois tutustua tohon Oziin
Kyllä kannattaa tutustua.

Tosin en ole kyllä silleen ajatellut itse koskaan sarjoja seksin perusteella, siihen kun on paljon soveltuvammat tuotokset olemassa :D

Naisillehan tuo L-koodi on vissiin jonkinlainen suosikki jos seksipainotteista sarjaa aattelee, varmasti moni mieskin katsoo, ainakin kuumemmat kohtaukset :D
 
Ei nyt liity tuohon laukeamisasiaan millään tavalla mut taas toivon et meillä ois amme, vaikka se onkin vedenhukkausta...on taas semmoinen olo et voisin istua kylvyssä koko illan...tosin jo 10-15min jälkeen vois olla veskin oven takana yks jos toinenkin pikkuihminen paukuttamasa ovea että äiti tuu jo pois sieltä :D
Eipä vissiin :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä