The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie löysin vaan tämmöisen..:(

VESIMIES

Vesimies on vitun idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja kävelee kaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos joku kehottaisi. Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessa pahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee joku muu ja korjaa jäljet (yleensä kauris).

MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
Tää o mun :heart:

Autoa ei ole ja mottoki osuu kohilleen :D
 
Viimeksi muokattu:
Aamu meni sitten lastenvalvojalla riidellessä - pään yritin pitää kylmänä ja onnistuinkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastapuoli taas kiehui oikein olan takaa.
Teinit asuvat minun luonan nyt aluksi ja tapaavat äitiään viikonloppuisin.

Sain vielä parkkipaikalla käsilaukusta naamalle, se on tämä ex-miehen osa reilu .
Voi sua :hug:

Minen oo muuten ikinä lyöny ketään käsilaukulla. Toivottavasti en lyökään, siellä kun on melkein aina kirja.
 
Mä olisin varmaan istuttanu lumihankeen jäähtymään :D Sillee nätisti, mutta topakasti ohjaamalla siihe.
Kuitenkin herrasmiehenä et sitten lyöny nahkasella nyrkillä takas:D
Kiehui kieltämättä ja näin punaista.
En lyönyt, tyydyin peruuttamaan niin voimakkaasti pois parkista, että eturenkaat heitti vähän eukon päälle lunta.
Sinne jäi lumi"ukko" putsaamaan itseään ;)
 
Surettaa puolestanne
Kiehui kieltämättä ja näin punaista.
En lyönyt, tyydyin peruuttamaan niin voimakkaasti pois parkista, että eturenkaat heitti vähän eukon päälle lunta.
Sinne jäi lumi"ukko" putsaamaan itseään ;)
Puhut vaimostasi. Mihin katosi rakkaus yhtäkkiä?

Koita nyt rauhoittua, aikuinen mies. Juurihan teille oli vauvakin tulossa ja kehuit täälläkin vaimoasi. Lopeta jooko?
 
Puhu pukille. Sä mikkää vanaha ole.

Jei, hammaskipu piti aamuyöstä asti hereillä. Aamulla heti ku pääsi, nii hammaslääkäriin. Siellä sai odotella 50 min ennen ku pääs käsittelyyn. Käsittelyn jälkeen hemmetinmoinen koko kropan tärinä :O Uutta miulle.
:hug:....mutta onneksi on kaikki ohi ja takanapäin. Hampilassakäynti on kyllä ihan hirveää...
 
Puhut vaimostasi. Mihin katosi rakkaus yhtäkkiä?

Koita nyt rauhoittua, aikuinen mies. Juurihan teille oli vauvakin tulossa ja kehuit täälläkin vaimoasi. Lopeta jooko?
Joo-o... Kyllä niitä kehujakin vielä piisaa, mutta nyt on kyllä vastapuolen käytös ollut sellaista, että "eukko"-sana ei paljoa vielä siinä paina.
On minussakin toki vikaa, mutta tätä sotaa en minä aloittanut.
 
Aamu meni sitten lastenvalvojalla riidellessä - pään yritin pitää kylmänä ja onnistuinkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastapuoli taas kiehui oikein olan takaa.
Teinit asuvat minun luonan nyt aluksi ja tapaavat äitiään viikonloppuisin.

Sain vielä parkkipaikalla käsilaukusta naamalle, se on tämä ex-miehen osa reilu .
..noh, onneksipa ei tullut kastikkeiden kera :rolleyes:..

:hug:...mutta hyvä kun saitte kuitenkin asianne järjestykseen. Jatkossa myös malttia malttia ja malttia, niin hyvä tulee.

Ja anna toisen kipuilla omaa olotilaansa pois...sitten puutut, jos menee aivan överiksi ja asiattomaksi.
 
mä luonnehtisin asiaa pikemminkin niin, että sinne ajan varaaminen, ajan odottaminen ja sinne meneminen on pelottavaa mutta sitten kun pääsee siihen tuoliin ja rojut on suussa niin jännitys laukeaa

nykyset hamppilääkärit on aika taitavia
Joo, onnekseen nykyisellään ovatkin hurjan osaavia ja asiakkaansa huomioivia, mutta kun matkassa on ollut mukana näitä "kukkasiakin", niin siinä tahtoo vaan mennä kovemmallakin luulla oma aikansa ennen kuin luottaa purukalustoansa kenenkään syynättäväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä