Ah, ihana teini-ikä ja huolettomat nuoruusvuodet.Yläkoulussa se kävi niin että kun oli ihastunut johonkin, mun kaveri meni kysymään ihastuksen kaverilta alkaako ihastus olee mun kaa. Helppoa ja vaivatonta.
Nykyään kai joutuu käyttämään somee tai jotain
Mutta kaikki keinot pitää käyttää hyväkseen ei siinä mitään menetä vaikka kysyy.Olen sanonut ennenkin ja tykkäät tästä kommentistani yhtä vähän kuin ennenkin.
Mutta mä satun tietämään ihan faktaksi sen, että maailma on täynnä kelpo miehiä joille oma pikku tinkuliini on unelmien täyttymys.
Ei tinkut heidän löytämisekseen tartte kavereiden apua.
Joskus ehkä vähän rohkaisua.
Siinä vaiheessa kun hoidin juttelun itse kävikin silleen ettei se kohde tajunnut enää lähteä pois. Tuossa se on pyöriny kymmeniä vuosia.Ah, ihana teini-ikä ja huolettomat nuoruusvuodet.
- "Pera, luuletsä, että Mirkku tahtois alkaa oleen mun kaa?"
- "Oota hetki mä käyn kysymässä."
Nykyään pitää osata mennä Mirkun juttusille ihan itse.
Ilmankos elämästä on tullut näin hankalaa.
Kävipä harvinaisen huono tuuriSiinä vaiheessa kun hoidin juttelun itse kävikin silleen ettei se kohde tajunnut enää lähteä pois. Tuossa se on pyöriny kymmeniä vuosia.
Sanotaanko näin, että jos mä olen nurkkabaarissa pelaamassa shakkia ja peliä tulee häiritsemään joku nainen joka sanoo, että anteeksi mutta kaverini on hirveen kiinnostunut keski-ikäisistä kaljamahoista niin se on pelkästään häiriö.Mutta kaikki keinot pitää käyttää hyväkseen ei siinä mitään menetä vaikka kysyy.
Harmillista.Siinä vaiheessa kun hoidin juttelun itse kävikin silleen ettei se kohde tajunnut enää lähteä pois. Tuossa se on pyöriny kymmeniä vuosia.
Taisit haluta tehdä sen mustasukkaseksi, eli ette ole vain kavereita, vaan välillänne on sähköä...No eikai siinä mitään menettäiskään.Kyllä se kysy että millanen pitäs olla ja mä listasin Mut ei se eti kuitenkaan kunhan vaan sano et etsii etsii.Mut eikai siinä mitään menetäkään jos pyytää jelppiä.
Elämä on täynnä riskejä.Siinä vaiheessa kun hoidin juttelun itse kävikin silleen ettei se kohde tajunnut enää lähteä pois. Tuossa se on pyöriny kymmeniä vuosia.
Mutt entä jos se nainen kysyy sua kaverilleen mutta käyttää noita jälkimmäisiä vuorosanoja?Sanotaanko näin, että jos mä olen nurkkabaarissa pelaamassa shakkia ja peliä tulee häiritsemään joku nainen joka sanoo, että anteeksi mutta kaverini on hirveen kiinnostunut keski-ikäisistä kaljamahoista niin se on pelkästään häiriö.
Jos nainen tulee itse ja sanoo, että pistäkääs pojat nappulat laatikkoon kun mulla on asiaa aksulle, niin se ei välttämättä ole häiriö.
Taisit haluta tehdä sen mustasukkaseksi, eli ette ole vain kavereita, vaan välillänne on sähköä...
?
Mitä luulette jos pyytää miespuolista "kaveria" etsimään miehen niin etsiikö se? Vaikka sanoo että etsii etsii.Mä vähän epäilen että ei. Oma lehmä ojassa jne.
On kyllä omalla tavallaan mutta ei mitään muuta.Enkä halua tehdä mustasukkaiseksi,en mä sitä halua.Taisit haluta tehdä sen mustasukkaseksi, eli ette ole vain kavereita, vaan välillänne on sähköä...
?
Yleensä saadaan pelata ihan rauhassa kenenkään häiritsemättä joten tää on ihan spekulatiivista.Mutt entä jos se nainen kysyy sua kaverilleen mutta käyttää noita jälkimmäisiä vuorosanoja?
Yhtälailla spekulatiivista oli myös aikaisempi lausuntosikin.Yleensä saadaan pelata ihan rauhassa kenenkään häiritsemättä joten tää on ihan spekulatiivista.
SINUN AIVOT OVAT MÄDÄNTYNEET.RÄMEMAJAVASI HAISEE MÄDÄLLE SILLILLE
Lita Fordin uran taiteellinen huipentuma oli kun pääsi samaan biisiin pimeyden prinssin kanssa.
Mikä niistä?Yhtälailla spekulatiivista oli myös aikaisempi lausuntosikin.
Tommosta kuitenkaan kannattaa aakoon minulta kysellä.Mikä niistä?
Mä tykkään Litasta hirmuisasti. Hän mm.näytti että osaa tytötkin soittaa kitaraaLita Fordin uran taiteellinen huipentuma oli kun pääsi samaan biisiin pimeyden prinssin kanssa.