Mitä luulette jos pyytää miespuolista "kaveria" etsimään miehen niin etsiikö se? Vaikka sanoo että etsii etsii.Mä vähän epäilen että ei. Oma lehmä ojassa jne.
Miks ei ettis jos kerran pelkkiä kavereita ootte, jos taas tunteita löytyy niin siinähän se mies nököttäis sun eessäs jo löytyneenä.Mitä luulette jos pyytää miespuolista "kaveria" etsimään miehen niin etsiikö se? Vaikka sanoo että etsii etsii.Mä vähän epäilen että ei. Oma lehmä ojassa jne.
Miestenkoulutus on pitkäjänteistä puuhaa.Terske!
Pimeetä on kuin mörön pyllypuolella, mutta sehän on vaan hyvä. Ukkokulta mietti pitäskö saunalle vetää sähköt että sais valot sinne. Totesin että me ollaan sen ikäsiä että myrskylyhty ikkunan takanakin on liikaa.
No siis mä. Tai siis mulle.Jaa siis niinko että mä pyytäisin miespuolista kaveriani etsimään mulle miehen? Tai sä. Tai joku.
Luottaisitko sen arvostelukykyyn?No siis mä. Tai siis mulle.
Vainukoiran avulla? tai vähän niinku salapolliisit, käyttäen suurennuslasia?Mut miten voi etsiä toiselle miehen tai naisen?
Eipä o koskaan käyny mielessä pyytää naispuolista kaveria ettimään mulle naisystävä?Mitä luulette jos pyytää miespuolista "kaveria" etsimään miehen niin etsiikö se? Vaikka sanoo että etsii etsii.Mä vähän epäilen että ei. Oma lehmä ojassa jne.
No siis kun se on "SE" jolta kysyin.Mut kun sit SE "menettäis" mut niin epäilen ettei etsi...ihan tosissani kysyin siltä.Perustelin sille mielestäni ihan hyvin mutta jos oma lehmä ojassa niin miksipä ettis.Miks ei ettis jos kerran pelkkiä kavereita ootte, jos taas tunteita löytyy niin siinähän se mies nököttäis sun eessäs jo löytyneenä.
Sillälailla että kun tuntee pirusti miehiä esim niin sieltä etsii jonkun vapaan joka sopis.Mut miten voi etsiä toiselle miehen tai naisen?
Olen mä muutaman parittanut.Luottaisitko sen arvostelukykyyn?
(mä en oo ikuna ollut edes sokkotreffeillä)
mutt entäpä jos antasit sitte ''sille'' mahollisuuden, koska voihan olla että ''se'' on just ''se'' oikea ja sitte ''se'' tekis sut onnelliseks?No siis kun se on "SE" jolta kysyin.Mut kun sit SE "menettäis" mut niin epäilen ettei etsi...ihan tosissani kysyin siltä.Perustelin sille mielestäni ihan hyvin mutta jos oma lehmä ojassa niin miksipä ettis.
No,kaikki keinot on käytettävä niin siksi kysyin siltäkn.
Yläkoulussa se kävi niin että kun oli ihastunut johonkin, mun kaveri meni kysymään ihastuksen kaverilta alkaako ihastus olee mun kaa. Helppoa ja vaivatonta.Mut miten voi etsiä toiselle miehen tai naisen?
No eikai siinä mitään menettäiskään.Kyllä se kysy että millanen pitäs olla ja mä listasin Mut ei se eti kuitenkaan kunhan vaan sano et etsii etsii.Mut eikai siinä mitään menetäkään jos pyytää jelppiä.Luottaisitko sen arvostelukykyyn?
(mä en oo ikuna ollut edes sokkotreffeillä)
Äläs nyt, voi hyvinnii ettiä ja kohta sulla on ongelma kenet valitsisisit mister äksäksNo eikai siinä mitään menettäiskään.Kyllä se kysy että millanen pitäs olla ja mä listasin Mut ei se eti kuitenkaan kunhan vaan sano et etsii etsii.Mut eikai siinä mitään menetäkään jos pyytää jelppiä.
Tän jutun mä muistan!Yläkoulussa se kävi niin että kun oli ihastunut johonkin, mun kaveri meni kysymään ihastuksen kaverilta alkaako ihastus olee mun kaa. Helppoa ja vaivatonta.
Nykyään kai joutuu käyttämään somee tai jotain
Kuules neitokainen siellä,mä joskus annoin "sille" mahiksen mut sitä ei kiinnostanu suhteilla mun kanssa vakavasti joten se siitä.mutt entäpä jos antasit sitte ''sille'' mahollisuuden, koska voihan olla että ''se'' on just ''se'' oikea ja sitte ''se'' tekis sut onnelliseks?
Niin..onhan ''se'' ja sille samat henkilöt?
No höh, jos se ei ollu sillon aikasemmin valmis vaan nyt ois? vaikka toki ymmärrän hyvin pointtisiKuules neitokainen siellä,mä joskus annoin "sille" mahiksen mut sitä ei kiinnostanu suhteilla mun kanssa vakavasti joten se siitä.
Ei ole,ei oo ollut eikä tule olemaan.Ja se on ihan fine,en mä sitä halua kun tiedän millanen se on.No höh, jos se ei ollu sillon aikasemmin valmis vaan nyt ois? vaikka toki ymmärrän hyvin pointtisi
Olen sanonut ennenkin ja tykkäät tästä kommentistani yhtä vähän kuin ennenkin.Sillälailla että kun tuntee pirusti miehiä esim niin sieltä etsii jonkun vapaan joka sopis.
Jos minusta on kiinni niin satosi on turvattu ainakin tämän vuosikymmenen loppuun.Mut nyt lauteille.
kivaa iltaa kaikille! Muistakaa kunnon humalat tulevan sadon puolesta!
sutenööriOlen mä muutaman parittanut.
Tai siis lähinnä potkinut kahta toisistaan kiinnostunutta ujoa pjärsiille toisiaan kohti.
Mut se on vähän eri asia.