Iltaa runkvistit
...että valikoidulle porukalle vaan..
Terpat heiluvilles kuiteski
Iltaa runkvistit
Mä tykkään Litasta hirmuisasti. Hän mm.näytti että osaa tytötkin soittaa kitaraa
Hempeetä & lempeetä iltaaUlkona on mörköpimmeetä. Oikeesti, märkä tienpintakin hotkaisee kaikki valot itselleen..olipa vinkeetä ajella. Onneksi sain seuraani yhden hurmurin..jälkikäteen olen enemmän kuin iloinen siitä että lähti.
Meinas tulla hajoaminen.
Mutta olipa kaunista. Paikka täynnä rakkautta ja kaipuuta. Ja eteenpäin menoa.
Hautausmaa ja aina häkellyttävä kynttilämeri
...ja pihassa sitten ihan hitoksellinen lällimeri. Arvaas vaan kuka onnistui ajamaan reinon niin että lätsähti kengillään suoraan autosta mutaliejulälliköön? Tuumataanko?
Lempeetä, pehmeetä iltaa sulle...jos oisit tässä niin voisin jopa sua halirutistaakin*ufopääkkönen*...jopas menee örkkimäisen mörköiseksi hajatelmatkin
Sitä samaa sinnekin teille kahdelleHempeetä & lempeetä iltaa
Suzi Quatro?Mä tykkään Litasta hirmuisasti. Hän mm.näytti että osaa tytötkin soittaa kitaraa
Eikö jo piisais häh täh?Terveisiä saunasta
Kohta bataattia ja vähän lisää bataattia
Kiitti muruSitä samaa sinnekin teille kahdelle
Ei riitä ei battaattia lissää battaatia lissääEikö jo piisais häh täh?
quatro on kanssa hyvä ja sitten Janis Joplin.Suzi Quatro?
Carol Kaye näytti monelle miehelle närhen munat bassonsoitossa jo 60-luvulla.
Daadaa, Suzikin oli kova nimi mutta Ford oli meijän likkojen keskuudessa The Name kun sormenpäät hellinä otettiin tuntumaa kieliin...Suzi Quatro?
Carol Kaye näytti monelle miehelle närhen munat bassonsoitossa jo 60-luvulla.
Blondien laulaja ja sitte stevie nicksquatro on kanssa hyvä ja sitten Janis Joplin.
Angela Gossow
Ihana lauluääni
Angela Gossow
Ihana lauluääni
Juuri näin!Ihanaa, ihanaa!
Siis ei tuo ole musiikkia vaan ihan kun jostain manaajasta lainattua karjumista!Pikku bonerit tulee tästäki
Tokmanni ei myy kinkkujaTokmannilla oli kivannäköisiä kinkkuja tänään
Löysääppää sitä nutturaa vähänSiis ei tuo ole musiikkia vaan ihan kun jostain manaajasta lainattua karjumista!
Pitäskö jonkun soittaa manaaja paikalle?