Eiku se on ponihännällä nytte, tuo mun takkukasani siis...Löysääppää sitä nutturaa vähän
Mitä sitt...Siis ei tuo ole musiikkia vaan ihan kun jostain manaajasta lainattua karjumista!
Pitäskö jonkun soittaa manaaja paikalle?
Hyvä, ne onki mukavampi kietauttaa käjen ympärille..Eiku se on ponihännällä nytte, tuo mun takkukasani siis...
Tokmanni ei myy kinkkuja
Arvaappa kuin paljon tekis mieli kiskasta sulta pöksyt nilkkoihin???Mitä sitt...
E tartte.
Käki parkaHyvä, ne onki mukavampi kietauttaa käjen ympärille..
Kukkuu!
Täällä Muumipappa, mitä asiaa?Täällä Myy
27%Arvaappa kuin paljon tekis mieli kiskasta sulta pöksyt nilkkoihin???
Jos se tepsii etuveitikkaan päätä kohottavasti niin älä ny manaajia ala kutsumaan.Siis ei tuo ole musiikkia vaan ihan kun jostain manaajasta lainattua karjumista!
Pitäskö jonkun soittaa manaaja paikalle?
Muista ottaa kuva kun sen teet?Arvaappa kuin paljon tekis mieli kiskasta sulta pöksyt nilkkoihin???
Kisulle pitäis hommata joululahjana sellaset isot punaset henkselit että pysyis pöksyt paremmin ylhäällä!Muista ottaa kuva kun sen teet?
Xkyyzmii...Arvaappa kuin paljon tekis mieli kiskasta sulta pöksyt nilkkoihin???
Hm mä luin että pikku bokseritPikku bonerit tulee tästäki
Kiitos vinkistä. Käyn tokmannilla ensi viikolla.Tokmannilla oli kivannäköisiä kinkkuja tänään
Muista ottaa kuva kun sen teet?
Nii....siinä on tietysti oma riskinsä että humpsahat naamalles mun päälle ja sitten ollaankin yhtä takkukasaa lattiallaXkyyzmii...
No kun nuin kysyt niin vissiin paljostikkii....
Aorttani repesi..Nii....siinä on tietysti oma riskinsä että humpsahat naamalles mun päälle ja sitten ollaankin yhtä takkukasaa lattialla
Elä hullujas puhu*ufopääkkönen*!Kisulle pitäis hommata joululahjana sellaset isot punaset henkselit että pysyis pöksyt paremmin ylhäällä!