The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terske!

Pimeetä on kuin mörön pyllypuolella, mutta sehän on vaan hyvä. Ukkokulta mietti pitäskö saunalle vetää sähköt että sais valot sinne. Totesin että me ollaan sen ikäsiä että myrskylyhty ikkunan takanakin on liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Terske!

Pimeetä on kuin mörön pyllypuolella, mutta sehän on vaan hyvä. Ukkokulta mietti pitäskö saunalle vetää sähköt että sais valot sinne. Totesin että me ollaan sen ikäsiä että myrskylyhty ikkunan takanakin on liikaa.
Miestenkoulutus on pitkäjänteistä puuhaa.
Sen vuoksi naisille on suotu kärsivällisyyttä isolla kauhalla.

Mut kyllähän ny jokaisen pitäisi tajuta, että sähkötuoli tarttee toimiakseen sähköä ja sauna tarttee toimiakseen vettä ja puuta.
 
Miks ei ettis jos kerran pelkkiä kavereita ootte, jos taas tunteita löytyy niin siinähän se mies nököttäis sun eessäs jo löytyneenä. :)
No siis kun se on "SE" jolta kysyin.Mut kun sit SE "menettäis" mut niin epäilen ettei etsi...ihan tosissani kysyin siltä.Perustelin sille mielestäni ihan hyvin mutta jos oma lehmä ojassa niin miksipä ettis.
No,kaikki keinot on käytettävä niin siksi kysyin siltäkn.
 
No siis kun se on "SE" jolta kysyin.Mut kun sit SE "menettäis" mut niin epäilen ettei etsi...ihan tosissani kysyin siltä.Perustelin sille mielestäni ihan hyvin mutta jos oma lehmä ojassa niin miksipä ettis.
No,kaikki keinot on käytettävä niin siksi kysyin siltäkn.
mutt entäpä jos antasit sitte ''sille'' mahollisuuden, koska voihan olla että ''se'' on just ''se'' oikea ja sitte ''se'' tekis sut onnelliseks? :)

Niin..onhan ''se'' ja sille samat henkilöt?o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No eikai siinä mitään menettäiskään.Kyllä se kysy että millanen pitäs olla ja mä listasin :D Mut ei se eti kuitenkaan kunhan vaan sano et etsii etsii.Mut eikai siinä mitään menetäkään jos pyytää jelppiä.
Äläs nyt, voi hyvinnii ettiä ja kohta sulla on ongelma kenet valitsisisit mister äksäks ;)

Millaset kriteerit sulla on sille miehelle?
 
Yläkoulussa se kävi niin että kun oli ihastunut johonkin, mun kaveri meni kysymään ihastuksen kaverilta alkaako ihastus olee mun kaa. Helppoa ja vaivatonta.

Nykyään kai joutuu käyttämään somee tai jotain
Tän jutun mä muistan!

Muistan myös, että joskus kaverit kävivät kysymässä vaikkei ois itse pyytänyt kysymään. :confused:
 
Sillälailla että kun tuntee pirusti miehiä esim niin sieltä etsii jonkun vapaan joka sopis.
Olen sanonut ennenkin ja tykkäät tästä kommentistani yhtä vähän kuin ennenkin.

Mutta mä satun tietämään ihan faktaksi sen, että maailma on täynnä kelpo miehiä joille oma pikku tinkuliini on unelmien täyttymys.
Ei tinkut heidän löytämisekseen tartte kavereiden apua.
Joskus ehkä vähän rohkaisua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä