The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yläkoulussa se kävi niin että kun oli ihastunut johonkin, mun kaveri meni kysymään ihastuksen kaverilta alkaako ihastus olee mun kaa. Helppoa ja vaivatonta.

Nykyään kai joutuu käyttämään somee tai jotain
Ah, ihana teini-ikä ja huolettomat nuoruusvuodet.
- "Pera, luuletsä, että Mirkku tahtois alkaa oleen mun kaa?"
- "Oota hetki mä käyn kysymässä."

Nykyään pitää osata mennä Mirkun juttusille ihan itse.

Ilmankos elämästä on tullut näin hankalaa.
 
Olen sanonut ennenkin ja tykkäät tästä kommentistani yhtä vähän kuin ennenkin.

Mutta mä satun tietämään ihan faktaksi sen, että maailma on täynnä kelpo miehiä joille oma pikku tinkuliini on unelmien täyttymys.
Ei tinkut heidän löytämisekseen tartte kavereiden apua.
Joskus ehkä vähän rohkaisua.
Mutta kaikki keinot pitää käyttää hyväkseen ei siinä mitään menetä vaikka kysyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ah, ihana teini-ikä ja huolettomat nuoruusvuodet.
- "Pera, luuletsä, että Mirkku tahtois alkaa oleen mun kaa?"
- "Oota hetki mä käyn kysymässä."

Nykyään pitää osata mennä Mirkun juttusille ihan itse.

Ilmankos elämästä on tullut näin hankalaa.
Siinä vaiheessa kun hoidin juttelun itse kävikin silleen ettei se kohde tajunnut enää lähteä pois. Tuossa se on pyöriny kymmeniä vuosia.
 
Mutta kaikki keinot pitää käyttää hyväkseen ei siinä mitään menetä vaikka kysyy.
Sanotaanko näin, että jos mä olen nurkkabaarissa pelaamassa shakkia ja peliä tulee häiritsemään joku nainen joka sanoo, että anteeksi mutta kaverini on hirveen kiinnostunut keski-ikäisistä kaljamahoista niin se on pelkästään häiriö.

Jos nainen tulee itse ja sanoo, että pistäkääs pojat nappulat laatikkoon kun mulla on asiaa aksulle, niin se ei välttämättä ole häiriö.
 
Sanotaanko näin, että jos mä olen nurkkabaarissa pelaamassa shakkia ja peliä tulee häiritsemään joku nainen joka sanoo, että anteeksi mutta kaverini on hirveen kiinnostunut keski-ikäisistä kaljamahoista niin se on pelkästään häiriö.

Jos nainen tulee itse ja sanoo, että pistäkääs pojat nappulat laatikkoon kun mulla on asiaa aksulle, niin se ei välttämättä ole häiriö.
Mutt entä jos se nainen kysyy sua kaverilleen mutta käyttää noita jälkimmäisiä vuorosanoja?
 
Ulkona on mörköpimmeetä. Oikeesti, märkä tienpintakin hotkaisee kaikki valot itselleen..olipa vinkeetä ajella. Onneksi sain seuraani yhden hurmurin:love:..jälkikäteen olen enemmän kuin iloinen siitä että lähti.

Meinas tulla hajoaminen.

Mutta olipa kaunista. Paikka täynnä rakkautta ja kaipuuta. Ja eteenpäin menoa.

Hautausmaa ja aina häkellyttävä kynttilämeri:love:

...ja pihassa sitten ihan hitoksellinen lällimeri:confused:. Arvaas vaan kuka onnistui ajamaan reinon niin että lätsähti kengillään suoraan autosta mutaliejulälliköön? Tuumataanko:rolleyes:?

Lempeetä, pehmeetä iltaa sulle:)...jos oisit tässä niin voisin jopa sua halirutistaakin:)*ufopääkkönen*:eek:...jopas menee örkkimäisen mörköiseksi hajatelmatkin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä