Mie käytän hameita,vaikka en nyt hirveen kaunis ooEn yhdy tuhkaluukkuun. Kutitan kainaloista ja kyljistä.
Mä en käytä hameita. Kauniit naiset voivat käyttää siitä.
Mie käytän hameita,vaikka en nyt hirveen kaunis ooEn yhdy tuhkaluukkuun. Kutitan kainaloista ja kyljistä.
Toinen mokoma..Aha omaa vai toisten ?
Joten siitä vaan hame reippaasti päälle.En yhdy tuhkaluukkuun. Kutitan kainaloista ja kyljistä.
Tälle tantalle ei löydy sopivaa hamosta. Eikä ole kuin housuille sopivia kenkiä.Höpöpöpö sä voit vallan mainiosti käyttää, tekee susta hottis Puuman ^^
Mä kutian kyljistä ja vatsasta ja leuan alta jos suulla pärryyttää saa aikaan ihan järettömän naurukohtauksen...hmm, hettkkkinen, mä taidan paljastaa nyt ihan liikaa heikkouksistani
JaaJoten siitä vaan hame reippaasti päälle.
Peilillä ei ole mielipidettä. Minullapa on!
kommandona vaan me likesTälle tantalle ei löydy sopivaa hamosta. Eikä ole kuin housuille sopivia kenkiä.
Aijaa..
Kirppareilta löytyy hyviä, ittelleni ostin viimeks hamosen sieltä ja maksoin ihan järkyttävät 1,50 € tästä mikä muuten on nytkin päälläTälle tantalle ei löydy sopivaa hamosta. Eikä ole kuin housuille sopivia kenkiä.
Aijaa..
...ai sitä ehtii tajuamaankin...no good for you...Niin on ja se nauru alkaa jo siinä vaiheessa kun tajuaa toisen aikeet eikä mitään oleellista ole vielä kumminkaan tapahtuna
Et ole päätön.kommandona vaan me likes
Ööh niinkö...hä?Vai mansikaksiko sitä nykyään kutsutaan? Just just *viheltelee ja vislailee* Whitfhiuu tilulilulei!
Mulla on kaapissa hameita. Mutta taitaa olla liian pieniä.Kirppareilta löytyy hyviä, ittelleni ostin viimeks hamosen sieltä ja maksoin ihan järkyttävät 1,50 € tästä mikä muuten on nytkin päällä
Joo jotenkin varoitustutka on aina tuollasessa tilanteessa täysin pystyssä joten tajuan nopeeta mitä tulee tapahtumaan ellen pääse kipittämään äkkiä pakoon...ai sitä ehtii tajuamaankin...no good for you...
Mulla on muutamia liian isoja,sopivia ja 1 pikkasen tiukkaMulla on kaapissa hameita. Mutta taitaa olla liian pieniä.
Kokeilemallahan se selviääMulla on kaapissa hameita. Mutta taitaa olla liian pieniä.
Mitään tutkia oo..Joo jotenkin varoitustutka on aina tuollasessa tilanteessa täysin pystyssä joten tajuan nopeeta mitä tulee tapahtumaan ellen pääse kipittämään äkkiä pakoon
Mulla onMitään tutkia oo..
Täällä oli mustikoita kun mettälenkillä olin, kyl niitä tuleeEn oo mäkän vielä hommannu mansikoita kun ovat julmettomissa hinnoissaan, melkein neljäkymppiä laatikko... Jos passais vielä ja kattelis minne päin hinnat menee vai meneekö mihinkään...mun tuurilla jäädään kyllä pian ilmankin...
Onneks jotain saadaan omista mansikoista mutta ois niitä kiva syöpötellä talvipakkasellakin...
Mustikoitakaan taida tulla ollenkaan*melkein alahuuli mutrullaan*
Mä just aattelin että pitäs ostaa sellanen lyhkäsempi mekko, johon sopis hyvin sitten sellanen musta nahkarotsi ja mustat kengät...vois sitten aiheuttaa pahennusta ne päällä ihmisten ilimoollaMekothan ovat varsin mukavia. Ja mitä minimpi sen pare. Paitsi tietty jos on vilu.
Jokus vois kehittää sellaisen pitkä, ohut hame ja lenkkarit-tyylin. Kun pitäis retkeilemään huomenna lähteä ja kaapu ois iltasella kiva ettei itikat pääse syömään mutta kai on tyydyttävä verkkareihin lenkkitossujen seurana ettei ihan tositollosta näytä normi-tollon sijaan.