Softy
Vaihdetaanko hameita?Mulla on muutamia liian isoja,sopivia ja 1 pikkasen tiukka
Vaihdetaanko hameita?Mulla on muutamia liian isoja,sopivia ja 1 pikkasen tiukka
Mulla on jo noita mustia miniversioita ja saappaita varsilla ja/tai/koroilla tai ilman ja nahkarotsi ja miljoonat juoksutossut ja vaikka mitä mutta jotenkin noi retkeilyvaatteet eivät oikein oo sellaisia mitä ne mun mielestä saisivat olla. Siis helppoja, mukavia, muuntautuvia, itikankestäviä ja sellaisia että ne vielä näyttäisivätkin kivoilta.Mä just aattelin että pitäs ostaa sellanen lyhkäsempi mekko, johon sopis hyvin sitten sellanen musta nahkarotsi ja mustat kengät...vois sitten aiheuttaa pahennusta ne päällä ihmisten ilimoolla
No kuules neitokainen...
Ei vaihetaVaihdetaanko hameita?
Asioita joita kannatan!Mä just aattelin että pitäs ostaa sellanen lyhkäsempi mekko, johon sopis hyvin sitten sellanen musta nahkarotsi ja mustat kengät...vois sitten aiheuttaa pahennusta ne päällä ihmisten ilimoolla
Mä niiin himohen tätä mekkoa EMPltä: Tuon kanssa ei tarvis välttämättä olla ees sitä rotsiakaan ja kengät löytyis joMulla on jo noita mustia miniversioita ja saappaita varsilla ja/tai/koroilla tai ilman ja nahkarotsi ja miljoonat juoksutossut ja vaikka mitä mutta jotenkin noi retkeilyvaatteet eivät oikein oo sellaisia mitä ne mun mielestä saisivat olla. Siis helppoja, mukavia, muuntautuvia, itikankestäviä ja sellaisia että ne vielä näyttäisivätkin kivoilta.
En ihan varmasti kisko huomisen elteellä mitään pitkiä housuja päälleni. Ja metsässä taas shortsit=itikansyöneet kintut seuraavat kaksi viikkoa.
Ois soma! Mutta mun koot olivat kyllä loppu.Mä niiin himohen tätä mekkoa EMPltä: Tuon kanssa ei tarvis välttämättä olla ees sitä rotsiakaan ja kengät löytyis jo
http://www.emp.fi/art_341751/
Mun kokoja näyttäis vielä olevan...hitsi ostasko vai eikö ostais, kas siinäpä pulma Lupasin kyllä itselleni hillitä himoni ja hallita haluni sen jälkeen kun lankesin viimeks ostamaan kengät tässä hiljattainOis soma! Mutta mun koot olivat kyllä loppu.
Ei sitten.Ei vaiheta
Täällä kuulema semmosissa ammoisina aikoinakin täältä takuuvarmasti- paikoissa ei oo...edes muutaman litran kun sais, mustikkaa meillä menee eniten...Täällä oli mustikoita kun mettälenkillä olin, kyl niitä tulee
Ihana mekkoMä niiin himohen tätä mekkoa EMPltä: Tuon kanssa ei tarvis välttämättä olla ees sitä rotsiakaan ja kengät löytyis jo
Tuo on kiva mutta vain pienille naisille.Mä niiin himohen tätä mekkoa EMPltä: Tuon kanssa ei tarvis välttämättä olla ees sitä rotsiakaan ja kengät löytyis jo
Meilläpä kasvaa kanssa mustikkaa ja ovat herkullisiaTäällä kuulema semmosissa ammoisina aikoinakin täältä takuuvarmasti- paikoissa ei oo...edes muutaman litran kun sais, mustikkaa meillä menee eniten...
Niin..mikä lie hobittien liikeTuo on kiva mutta vain pienille naisille.
Tuolla on muutenkin ihmeellisiä kokoja.
Niin kai sitten.No kuules neitokainen...
Jos sinä muka et kehtaa kulkea hameessa...
... niin miten helvetissä minä kehtaan kulkea housuissa?
Sinä kun olet kumminkin näyttävä ja kiva nainen siinä missä minä olen ruma, pieni ja ilkeä mies.
Nä älä nyvviitti ees kun mulla on kaulassa imutusjälki ja näyttää ihan kun joltain pikku fritsultaTäällä mistään mustikoista ennää horista...mie tuun niin myöhäisjunan kyydissä...
Mutta hame tai ei niin aina, aina!!, nuo hiijen piikkitökkijät kyllä onnistuu kehittämään kutipatit pakaroihin ja alaselkään...nyt on niin ihku-uudet komiat kutipatit että varmasti oisit kateellisena*nyökyttää tietävänä*
Mä olen aina oikeassa.Niin kai sitten.
ImutusjälkiNä älä nyvviitti ees kun mulla on kaulassa imutusjälki ja näyttää ihan kun joltain pikku fritsulta
AhaMeilläpä kasvaa kanssa mustikkaa ja ovat herkullisia
Nii, hyttysten imutusjälki...Imutusjälki
No kun, kaulasta alaspäin en ole viehättävän näköinen.Mä olen aina oikeassa.
Milloin toivoisin olevani väärässä niin silloin en ainaskaan ole.
Juu juuNii, hyttysten imutusjälki...