Mjaa.Voi sitä onnetonta ihmislasta joka uskaltaa mua kutittaa!
Mä nauraisin itseni tärviölle ja anelisin ja lupaisin kaiken maan sekä taivaan väliltä ja ihan vaan saadakseni kutittelut loppumaan...sen jälkeen nauraisin ihan hepulissa vielä seuraavat 5-10 minuuttia enkä pystyis lopettamaan naurua millään. Joten nöy nöy mua ei kutitella!Mjaa.
Vois jäädä pusu saamatta. Siihen olen tottunut.
Voisin saada korvilleni. Siihenkin olen tottunut, koska olenhan wanha perwo.
Joten uteliaisuuttani kysyn, että kuinkas mun kävis jos kutittaisin?
Tää on siis retorinen kysymys koska en millään tavalla koske naiseen ilman hänen lupaansa. Äitini tykkäisi semmoisesta todella matalaa ja mummoni ja kummitätini kääntyisivät haudassaan.
Toi on muuten ihankauheenkamalanhirveetä kun oikein kunnon hepulinauruissaan on ja siihen melkein tärvääntyy kuoliaaksi...Mä nauraisin itseni tärviölle ja anelisin ja lupaisin kaiken maan sekä taivaan väliltä ja ihan vaan saadakseni kutittelut loppumaan...sen jälkeen nauraisin ihan hepulissa vielä seuraavat 5-10 minuuttia enkä pystyis lopettamaan naurua millään. Joten nöy nöy mua ei kutitella!
Niin on ja se nauru alkaa jo siinä vaiheessa kun tajuaa toisen aikeet eikä mitään oleellista ole vielä kumminkaan tapahtunaToi on muuten ihankauheenkamalanhirveetä kun oikein kunnon hepulinauruissaan on ja siihen melkein tärvääntyy kuoliaaksi...
Vai mansikaksiko sitä nykyään kutsutaan? Just just *viheltelee ja vislailee* Whitfhiuu tilulilulei!Tuisäisäi
Sininen taivas, auringonpaiste, kesätuuli....maistuupa olo mansikalle
Niin, eiks ole ihanaa?Kuuma.. ulkona
Mä kutitan aina takaapäin.Niin on ja se nauru alkaa jo siinä vaiheessa kun tajuaa toisen aikeet eikä mitään oleellista ole vielä kumminkaan tapahtuna
On juu. Mulla on mustat farkut ja umpinaiset nahkakengät.Niin, eiks ole ihanaa?
Tuhkaluukkua? Emmä sieltä kutiaMä kutitan aina takaapäin.
Mullon hame ja tpaita niin että revippä siitäOn juu. Mulla on mustat farkut ja umpinaiset nahkakengät.
Oikeasti tän kesän mansikat ovat julmetun kalliita! Mä olen tottunut ostamaan viiden kilon boksin 25llä eurolla ja nyt saa maksaa kolmesta kilosta saman.Laatikko mansikoita oli melkein 40€.
Tommoisia ihan oikeesti on nurkkabaarissani muutamakin.Pullukka puliakka
Vielä kovaääninen ja rääväsuinen
Mä en ostanut ja taitaa jäädä ostamatta tänä kesänä.Oikeasti tän kesän mansikat ovat julmetun kalliita! Mä olen tottunut ostamaan viiden kilon boksin 25llä eurolla ja nyt saa maksaa kolmesta kilosta saman.
En osta lainkas elleivät halpene. Nih! Espanjalaisia tai mitä milloinkin saa keskellä talveakin tuoreina edullisemmin.
Ihan järjenköyhä hintaLaatikko mansikoita oli melkein 40€.
täällä 30€Laatikko mansikoita oli melkein 40€.
Niih on.Kuuma.. ulkona
En yhdy tuhkaluukkuun. Kutitan kainaloista ja kyljistä.Tuhkaluukkua? Emmä sieltä kutia
Mullon hame ja tpaita niin että revippä siitä
Aha omaa vai toisten ?Mä kutitan aina takapäätä.
Meillä 28€Laatikko mansikoita oli melkein 40€.
Höpöpöpö sä voit vallan mainiosti käyttää, tekee susta hottis Puuman ^^En yhdy tuhkaluukkuun. Kutitan kainaloista ja kyljistä.
Mä en käytä hameita. Kauniit naiset voivat käyttää siitä.