vierailija
Sen sanoit sille sun hellulle tai kolmannelle/neljännelle vieraallekierrätä ittes kompostiin.
Sen sanoit sille sun hellulle tai kolmannelle/neljännelle vieraallekierrätä ittes kompostiin.
...jos hän käytti sun alkkareita?
Heipsan. Ei mitään ilmoitettavaa, -jaa, kaksi päivää vielä.
emmä ois halunnut tiiät sä tietää tuota... *aneemista sopotusta*Eiku mulkkua
Oon sanonu, että pitää putsata käytön jälkeen, ettei tule haudutettua munaa.
Toi on kyllä ihan pyllystäHuomenta!
Jotenkin nyt tuntuu siltä että mulla on vuorokausirytmi ihan pyllyllään.
emmä ois halunnut tiiät sä tietää tuota... *aneemista sopotusta*
Enkä muuten sulkenut silmiäni ja miettinyt mitään valtikkaita vaan sitä että kohta meen tekemään aamupalaaHalusit, suljit silmäsi hetkeksi ja ajattelit sykkivää nahkavaltikkaani, ahh
Miun ei tarvitse edes sulkea silmiäni..Enkä muuten sulkenut silmiäni ja miettinyt mitään valtikkaita vaan sitä että kohta meen tekemään aamupalaa
Mene sinäkin syömään sieltä jottain ettet koko ajan mieti tissiä, pyllyjä ja valtikkaita
Enkä muuten sulkenut silmiäni ja miettinyt mitään valtikkaita vaan sitä että kohta meen tekemään aamupalaa
Mene sinäkin syömään sieltä jottain ettet koko ajan mieti tissiä, pyllyjä ja valtikkaita
En todellakaan tunee sinua. Sekoitat asioita tahallasi.En usko että tiedät ja mä en juo olutta.
Roosa, sulle sopii syöpähoitojen jälkeen kaikki; ne aineet ovat jääneet sun kudoksiin loppuiäksi ja vapautuvat sieltä vähitellen. Ei kannata laihduttaa: tulee helposti liikaa ja saattaa pudota tukka päästä yms - yliannostusoireita. Kyllä ne terveet koe-eläimet silti sairastuu karrageenista.
Inuliini sipulissa saa aikaanmahakivut mut sellaisella, jolla on otettu vasta koepaloja tai on lääkitys, missä on natriumlauryylisulfaattia tai muuta soluja haottavaa ainesta, saa aiitä verenvuotoa, kun haavat aukeaa - toki sen voi tehdä ruoassa/juomissa oleva hiivakin
MUTTA rautatablettien vuoksi on monen suoli tulehtunut siksi, kun niissä on glysiiniä - muun muassa. Kauan sitten jauhoihin lisättiin rautaa, mikä teki ummetuksen. Sitäkään ei moni huomannut, mutta business perustuu siihen, että tosiaan, ihminen ei enää muista. Patenttisuoja-aika ratkaisee kaiken ja se mikä tuo eniten voittoa osakkeenomistajille.
"Ennen cuin hopiaside catke/
ja culdalähde juoxe ulos/
ja ämbäri rawistu lähten tykönä/
ja ratas mene ricki caiwon tykönä."
kuti kutilirputi lirputi