The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ei se ole mun nikki ollut aikoihin, joten älä käytä sinäkään.

Muista sitten, jos alkaa mahaa kouristella huomenna, turvottaa ens viikolla ja luulet et alkoi ummetus:sick:

No, se suolisto voi turvota tukkoon, ei siinä muuta - jos ei sitten yritä poistaa sitä elimistöstä pikaisesti:giggle:

Oli muuten vuosia sitten yhdessä ulostuslääkkeessä karrageenia ekan kerran, mut en muista sen nimeä. Ei se sitä tarkoita, että se suun kautta olis yhtään turvallisempaa. Käyttivät pharmacassa sanaa "peräruiskesuspensio" - eikä siihen aikaan nähnyt netistä mitään: kirjastoon piti mennä tavaamaan niitä Pharmaca Fennicoista ja kun siitä sitten kirjoittelin sairaiden palstalle suoraan asiaa, suuttui muuan apteekkari Kreikassa tai Kreetalta - ihan sama mulle missä, tulistui hirveesti, etti niitä saa kirjoittaa:confused::censored:

Niinpä ne tyhjäsivät koko palstan, mut enhän tiennyt, kun pistivät kuukaudeksi banniin eikä kukaan kertonut. Mun mieli/muistikuva siis on vähän toisenlainen asiasta:poop:

Kävi oikeen korjausmieskin selvittämässä, mikä koneessa vikana ja sanoi ettei tehnyt mitään - kuukausi oli kulunut. Sellaista on business ollut jo kauan - enkä varmasti ole ainoa:alien:
:rolleyes:
 
vierailija
Roosa, sulle sopii syöpähoitojen jälkeen kaikki; ne aineet ovat jääneet sun kudoksiin loppuiäksi ja vapautuvat sieltä vähitellen. Ei kannata laihduttaa: tulee helposti liikaa ja saattaa pudota tukka päästä yms - yliannostusoireita. Kyllä ne terveet koe-eläimet silti sairastuu karrageenista.

Inuliini sipulissa saa aikaanmahakivut mut sellaisella, jolla on otettu vasta koepaloja tai on lääkitys, missä on natriumlauryylisulfaattia tai muuta soluja haottavaa ainesta, saa aiitä verenvuotoa, kun haavat aukeaa - toki sen voi tehdä ruoassa/juomissa oleva hiivakin:sick:

MUTTA rautatablettien vuoksi on monen suoli tulehtunut siksi, kun niissä on glysiiniä - muun muassa. Kauan sitten jauhoihin lisättiin rautaa, mikä teki ummetuksen. Sitäkään ei moni huomannut, mutta business perustuu siihen, että tosiaan, ihminen ei enää muista. Patenttisuoja-aika ratkaisee kaiken ja se mikä tuo eniten voittoa osakkeenomistajille.:poop::ninja::devil:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä